۳۶۹۷۴۸
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

پیرترین پرستار داکوتای جنوبی بعد از ۷۲ سال بازنشست شد

ماه گذشته آلیس گرابر بعد از یک زندگی طولانی در افسردگی، جنگ جهانی دوم و ۷۲ سال کار به عنوان یک پرستار به عنوان قدیمی ترین پرستار ایالت داکوتای جنوبی بازنشسته شد.

برترین ها: ماه گذشته آلیس گرابر بعد از یک زندگی طولانی در افسردگی، جنگ جهانی دوم و ۷۲ سال کار به عنوان یک پرستار در سن ۹۳ سالگی به عنوان قدیمی ترین پرستار ایالت داکوتای جنوبی بازنشسته شد.
گاربر در سن ۹۲ سالگی ثابت کرد که برای شروع یک فصل جدید زندگی هیچ وقت دیر نیست. او می گوید: «اینکه همیشه بتوانید به دیگران کمک کنید هیجان انگیز است.» این کلمات از زبان یک زن مهربان و احساساتی که هیچ وقت حتی تصور نمی کرد بتواند یک پرستار باشد گفته شده است. درواقع این پرستاری بود که کمک کرد زندگی گاربر در ۷۰ سال گذشته بهتر باشد.
پدر گاربر هنگامی که او تنها 9 سال و مادرش وقتی 14 ساله بود درگذشتند و گاربر و خواهر و برادر کوچکترش پیش عمه و عمویشان بزرگ شدند. گاربر مجبور بود زودتر بزرگ شود و مهارت های خانه داری را یادبگیرد تا بتواند خانواده اش را نگه دارد. او زندگی خوبی نداشت اما مادرش همیشه می گفت که باید تحصیل کند. هزینه اتاق و تخته زیاد بود اما با کمک عمه اش که یک پرستار بود در مدرسه پرستاری پذیرفته شد. او سخت کار کرد و بالاخره یک پرستار رسمی شد و در سراسر نبراسکا و سپس داکوتای جنوبی کار کرد. گاربر و همسرش جیم در شهر فریمن به کار و تشکیل خانواده پرداختند.

گاربر اکنون مادربزرگی که حالا هفت نوه و پنج نتیجه دارد ماه گذشته با مهمانی بازنشستگی که برایش برگزار شد شگفت زده شد. 150 نفر به افتخار و احترام او به این مهمانی آمدند تا نشان دهند که او چطور زندگیشان را متاثر کرده است. مهمانان افراد مختلفی بودند، از مادرانی که گاربر 50 سال پیش بچه هایشان را به دنیا آورده بود تا پرستارانی که گاربر زمانی به آن ها آموزش داده بود. او همیشه به پرستاران می گفت اولین چیزی که باید رعایت کنند احترام به بیمار است. اگرچه او از همه پرستاران مسن تر بود اما انرژی بخش همه پرستاران بود.

حالا که او بازنشسته شده قصد دارد در جامعه پرستاری به عنوان یک داوطلب فعالیت کند. گاربر برنامه دارد کمک کردن را با غذادادن به بیماران چند شب در هفته ادامه دهد و همچنین در سایر سازمان های فریمن فعالیت کند.
پیرترین پرستار داکوتای جنوبی بعد از 72 سال بازنشست شد
پیرترین پرستار داکوتای جنوبی بعد از 72 سال بازنشست شد
پیرترین پرستار داکوتای جنوبی بعد از 72 سال بازنشست شد
پیرترین پرستار داکوتای جنوبی بعد از 72 سال بازنشست شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترانه

      اخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج