۳۶۹۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اوضاع سینما صدای رامبدجوان را هم درآورد

رامبد جوان کارگردان و بازيگر سينما و تلويزيون گفت: «اکنون کار کردن خيلي سخت شده است. از سوي ديگر ما که کار ديگري بلد نيستيم.

فرارو : رامبد جوان کارگردان و بازيگر سينما و تلويزيون گفت: «اکنون کار کردن خيلي سخت شده است. از سوي ديگر ما که کار ديگري بلد نيستيم.

اگر من فيلم نسازم يا بازي نکنم چکار کنم؟ زندگي خودم را چطور بگذرانم. من اصلا کار ديگري بلد نيستم و هيچ وقت به فکر انجام کار ديگري نبودم. بروم رستوران يا کافي شاپ بزنم؟ که چه بشود؟ خيلي‌هاي بلدند رستوران و کافي شاپ بزنند، ولي همه که بلد نيستند فيلم بسازند.»

رامبد جوان کارگردان و بازيگر سينما و تلويزيون درباره احتمال تعطيلي سينماهاي کشور گفت: «من در اين باره واقعا چيزي ندارم بگويم و به نظرم درباره اين مسئله بايد کار کارشناسي شود. از يکسو سينماداران حق دارند و اوضاع اقتصادي وخيم است، اما از سوي ديگر افزايش قيمت بليط سينما نيز باعث فشار به تماشاگران مي‌شود.

يعني اوضاع آنقدر خراب است که هزينه کردن براي رفتن به سينما کم کم از سبد خانوار خارج شده است.»وي ادامه داد: «من خيلي علاقه ندارم در اين باره صحبت کنم، ولي وضعيتي که از چند وقت پيش شروع شده همين مسير (تعطيلي سينماها) را براي آن مي‌توان پيش بيني کرد.»جوان درباره هشدار سينماداران نسبت به تعطيلي سينماها گفت: «به نظر من بايد همين اتفاق روي مي‌داد.

اوضاع سینما صدای رامبدجوان را هم درآورد

يعني بايد سينماداران بگويند ما نمايش نمي‌دهيم، فيلمسازان بگويند ما فيلم نمي‌سازيم و... تا تکليف روشن شود.»رامبد جوان در پاسخ به اين سوال که آيا اين هشدار سينماداران مي‌تواند مسئولين را وا دارد که فکري براي مشکلات سينما کنند؟، گفت: «اگر مسئوليت مسئولين واقعا اين باشد که سينما را سر پا نگاه دارند بله مي‌شود.

به نظر من اين هشدار واقعا جدي است و بايد جدي هم گرفته شود.»اين کارگردان سينماادامه داد: «شما ببينيد هر سال تعداد فيلم‌هايي توليد شده کم مي‌شود و تعداد فيلم‌هايي که اکران مي‌شود نيز کاهش مي‌يابد. از آن طرف حوزه هنري ساز خود را مي‌زند و ارشاد نيز کار خود را مي‌کند و اين وسط فقط تعدادي از فيلم‌ها در حال نابود شدن هستند.»وي افزود: «اما چه کاري از ما بر مي‌آيد؟

خانه سينما را که به هر بهانه اي تعطيل کرديد؛ خب اما فيلم سازي که تعطيل نشده بود. حالا فيلم بسازيم کجا بايد نمايش بدهيم؟ پس بعد ما بايد وسط بياييم. ما و طرفداران سينما وسط بيايند.»جوان با بيان اينکه اگر فيلم توليد نشود مجلات سينمايي تعطيل مي‌شوند و تمام کساني که از طريق تبليغات فيلم کسب درآمد مي‌کردند و نيز پخش کننده‌هاي فيلم نابود مي‌شوند گفت: «پس صداي همه اينها و طرفداران سينما بلند خواهد شد که بالاخره تکليف را روشن کنند. اينکه روش مديريت نيست.»وي در پايان تاکيد کرد: «لذا من فکر مي‌کنم يکي بايد مسئله را سفت مي‌گرفت که اکنون بايد به سينماداران دست مريزاد گفت که سفت گرفتند و گرنه ما جماعت فيلم ساز اصلا بلد نيستيم يقه گيري کنيم. ولي اميدورايم مسئله همين جا ختم به خير شود و نوبت به ما نرسد که وسط بياييم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج