جاباما
۳۶۹۸۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین اظهارات مهرجویی درباره فیلم و تئاترش

داریوش مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را به صورت ویدیویی آماده می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: داریوش مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را به صورت ویدیویی آماده می‌کند.

جدیدترین اظهارات مهرجویی درباره فیلم و تئاترش

این کارگردان که سال گذشته نمایش «غرب واقعی» اثر سام شپرد را در پردیس کورش به صحنه برد و قرار بود امسال آن را در خانه هنرمندان ایران هم اجرا کند، در گفت‌وگویی با ما بیان کرد: برنامه خانه هنرمندان برای نمایش تکمیل است و فعلا امکان کار در آن را نداریم، به همین دلیل به دنبال یک سرمایه‌گذار هستم تا این نمایش را به صورت یک فیلم ویدیویی در یک مکان خاص ضبط و بعد عرضه کنم.

او تأکید کرد: فعلا از اجرای نمایش در سالن تئاتری انصراف داده‌ام و می‌خواهم آن را به شکل سینمایی - ویدئویی با همان بازیگران قبلی بسازم.

داریوش مهرجویی همچنین درباره ساخت فیلم «سنتوری ۲» توضیح داد: پیش از این بهرام رادان به دلیل سفری که از قبل برنامه‌ریزی کرده بود، امکان حضور در این فیلم را نداشت اما با توجه به گذشت زمان، قرار است او در این فیلم به همراه لیلا حاتمی بازی کند.

مهرجویی با اشاره به اینکه محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان مجری طرح این فیلم به دنبال سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده برای ساخت «سنتوری ۲» است، درباره احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز مشخص نیست چه زمانی فیلم کلید می‌خورد و حضور آن در جشنواره هم بستگی به زمان شروع فیلمبرداری دارد، اما به نظر می‌رسد مهر یا آبان‌ماه ساخت فیلم آغاز شود.

او با اشاره به اینکه تمام فیلم در تهران ساخته خواهد شد، درباره حضور محسن چاوشی در این فیلم هم بیان کرد: هنوز خودم صحبت قطعی با او نداشتم، اما بعضی از همکارانم در پروژه با او در تماس هستند و گویا برای همکاری‌اش در این فیلم موافقت کرده است.

جدیدترین کتاب داریوش مهرجویی هم با نام «آن رسید لعنتی» توسط نشر به‌نگار اخیرا منتشر شده و کتاب بعدی او هم با عنوان «دو خاطره» که "سفر نامه‌ به پاریس" و "عوج کلاب" است، مجوز انتشار گرفته و در مرحله نهایی آماده شدن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج