جاباما
۳۷۰۳۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مدیر کمپانی «شوتایم»:

دانیل کریگ می‏ تواند دوباره جیمز باند شود

در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کنند ممکن است دانیل کریگ از نقش جیمز باند جدا شود، اما رییس کمپانی سازنده «جیمز باند» اعلام کرده این بازیگر ممکن است برای ایفای نقش جیمز باند بازگردد.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کنند ممکن است دانیل کریگ از نقش جیمز باند جدا شود، اما رییس کمپانی سازنده «جیمز باند» اعلام کرده این بازیگر ممکن است برای ایفای نقش جیمز باند بازگردد.

دانیل کریگ می‏ تواند دوباره جیمز باند شود

به نقل از ددلاین، دیوید نوینس مدیرعامل شوتایم کمپانی سازنده سریال «خلوص» گفت دانیل کریگ قراردادی برای بازی در ۲۰ اپیزود از سریال «ناب» امضا کرده و این موجب نمی‌شود که او نتواند در فیلم بعدی جیمز باند بازی کند.

وی گفت بستگی به این دارد که کی قرار است فیلم بعدی مامور ۰۰۷ ساخته شود، اما من فکر نمی‌کنم این سریال مانع کار او باشد. وی افزود: ممکن است بخواهند فاصله بیشتری بین دو فیلم ایجاد کنند و ممکن است بخواهند سریع‌تر برای ساخت قسمت بعدی دست به کار شوند؛ اما در هر حال آنها سعی می‌کنند تا منصفانه عمل کنند. این در حالی است که اخیرا اعلام شد فیلم بعدی «جیمز باند» در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود و به احتمال زیاد بار دیگر دانیل کریگ این نقش را بازی می‌کند.

منبعی از درون این کمپانی چندی پیش اعلام کرد تهیه کننده «جیمز باند» نمی‌خواهد از همین حالا بلافاصله بر جیمز باند متمرکز شود و می‌خواهد از فرصت برای تمرکز بر فیلمنامه فیلم بعدی باند فکر کند و تلاش کند تا کریگ را متقاعد کند تا یک بار دیگر در نقش باند بازی کند.

بر مبنای این گزارش و با توجه به شایعه‌های پخش شده، جک هوستون، آیدان ترنر، جیمز نورتون و تئو جیمز تاکنون با تهیه‌کنندگان جیمز باند برای ایفای این نقش صحبت کرده‌اند.

این در حالی است که دانیل کریگ هنوز به صورت رسمی از این نقش کناره‌گیری نکرده و با وجود این که اواخر سال پیش از قول وی گفته شد که ترجیح می‌دهد مچ دستش بریده شود و این نقش را بازی نکند، اما او هنوز گزینه اصلی برای مامور ۰۰۷ است و حق انتخاب با اوست.

سریال اقتباسی «خلوص» با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته جاناتان فرانزن ساخته می‌شود و داستان زن جوانی را روایت می‌کند که اسمش «پیوریتی» یا «خلوص» است. او در جستجوی پدرش است و در عین حال با شخصیتی کاریزماتیک در اینترنت ارتباط دارد. او که شمایلی شبیه آسانژ یا ادوارد اسنودن است، آندرس وولف نام دارد. کریگ نقش وولف را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج