۳۷۰۴۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عرضه بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت

بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت برای ویندوز و دیگر نرم‌افزارها عرضه شد. شرکت مایکروسافت بسته‌های امنیتی و به‌روز رسان خود در ماه اوت سال ۲۰۱۶ را عرضه کرده است.

وب سایت سایبربان: بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت برای ویندوز و دیگر نرم‌افزارها عرضه شد. شرکت مایکروسافت بسته‌های امنیتی و به‌روز رسان خود در ماه اوت سال ۲۰۱۶ را عرضه کرده است. از مجموع نه بولتن امنیتی این شرکت پنج مورد درجه‌بندی بسیار مهم دریافت کرده‌اند.


عرضه بسته‌های امنیتی جدید مایکروسافت

مایکروسافت به کاربران خود توصیه کرده هر چه سریع‌تر محتوای این پنج بولتن را بر روی رایانه‌های خود نصب کنند، زیرا هکرها با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده می‌توانند از راه دور کدهای مخرب خود را بر روی رایانه‌های افراد قربانی اجرا کنند.

از میان بولتن‌های امنیتی بسیار مهم یکی مربوط به مرورگر اینترنتی Internet Explorer، دیگری مرتبط با مرورگر Edge و همین‌طور در ارتباط با مؤلفه‌های گرافیکی مایکروسافت، آفیس و Windows PDF library است. در هریک از بولتن‌های یادشده به ترتیب نه، هشت، پنج، سه و یک وصله نرم‌افزاری وجود دارد.

با نصب وصله‌های امنیتی بسیار مهم مشکلات امنیتی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و همین‌طور برنامه‌های اسکایپ، آفیس، OneNote، Lync و غیره برطرف می‌شود.

بسته‌های امنیتی مهم هم مشکلات هسته اصلی ویندوز یا کرنل، بوت ایمن ویندوز، سیستم تأیید هویت ویندوز، ActiveSyncProvider ویندوز ۱۰، Outlook و غیره را برطرف می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج