۳۷۰۵۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تازه‌ترین واکنش به پرونده پزشکی کیارستمی

سیدهادی ایازی می‌گوید یک تیم ۳۰ نفره روی پرونده پزشکی عباس کیارستمی کار می‌کنند و هر فردی در این پرونده قصویر کرده باشد با وی برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: سیدهادی ایازی می‌گوید یک تیم ۳۰ نفره روی پرونده پزشکی عباس کیارستمی کار می‌کنند و هر فردی در این پرونده قصویر کرده باشد با وی برخورد می‌شود.

تازه‌ترین واکنش به پرونده پزشکی کیارستمی

محمدهادی ایازی صبح امروز (دوشنبه ۲۵ مرداد) در نشست خبری جشنواره فیلم سلامت با اشاره به مشکلات پیش آمده بین جامعه سینمایی و پزشکان بر سر پرونده پزشکی عباس کیارستمی گفت: بازهم باید ابراز تأسف کرد از اینکه امروز هنرمندی مانند عباس کیارستمی در بین ما نیست و این اتفاق برای ایشان افتاد.

وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم بین پزشکان و جامعه هنری که یک جامعه فرهیخته است؛ زاویه ایجاد شود. از زمانی که ما مطلع شدیم عباس کیارستمی در بیمارستان بستری شده است؛ به همراه وزیر بهداشت به ملاقات ایشان رفتیم و آقای هاشمی نزدیک به شش بار ایشان را از نزدیک ملاقات کرد.

ایازی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت مسائل درمانی و پزشکی عباس کیارستمی را از نزدیک پیگیری می‌کرد؛ گفت: باید همه و به خصوص اهالی رسانه کمک کنند این زاویه ایجاد نشود. خوشبختانه هم جامعه پزشکی متوجه این مسئله شده است و هم جامعه هنری و در این مدت ارتباط و تعامل خوبی بین جامعه هنری و پزشکی صورت گرفت و جلسات خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک نتیجه تیم ۳۰ نفره کارشناسی بررسی پرونده پزشکی عباس کیارستمی اعلام می‌شود و هرکسی قصوری در این پرونده داشته باشد مطابق قانون به آن رسیدگی خواهد شد و مردم کاملاً در جریان جزئیات پرونده و نتایج آن قرار خواهند گرفت.

ایازی افزود: مهم این است که همه ما به فکر سلامت مردم هستیم و جامعه هنری نیز این مسئله را کاملاً می‌داند و حتماً ما را در این راه همراهی خواهد کرد.

نشست خبری جشنواره فیلم سلامت در حال برگزاری است و گزارش تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج