۳۷۱۳۹۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

معرفی ۳ مدل آیپد پرو در سال ۲۰۱۷

اپل در نظر دارد تا مدل جدیدی از آیپد پرو همراه با نمایشگری کوچک‌تر از ۱۲.۹ اینچ را در سال ۲۰۱۷ معرفی کند. مدل جدید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی و پردازنده A۱۰X با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری TSMC مجهز خواهد بود.

وب سایت آی تی رسان - محمد قریشی: صادقانه بگوییم باور اپل برای جایگزینی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با لپ‌تاپ‌ها، احمقانه است. دلیل این امر مربوط به سخت‌افزار این مدل نیست بلکه نرم‌افزار و نیاز به خرید لوازم جانبی گران مانع تحقق آن می‌شود.
معرفی 3 مدل آیپد پرو در سال 2017
حال اپل در نظر دارد تا مدل جدیدی از آیپد پرو همراه با نمایشگری کوچک‌تر از ۱۲.۹ اینچ را در سال ۲۰۱۷ معرفی کند. مدل جدید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی و پردازنده A۱۰X با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری TSMC مجهز خواهد بود، در کنار این مدل آیپد پرو ۹.۷ اینچی با پردازنده A۹X نیز معرفی خواهد شد. ما شاهد قدرت بسیار بالای پردازنده A۹X در بنچمارک‌های مختلف بوده‌ایم، در نتیجه خرید تبلتی که از آخرین سخت‌افزارها بهره نمی‌برد کاری غیرمنطقی محسوب نمی‌شود.

iClarified در گزارش زیر مدل‌های آینده آیپد پرو را شرح می‌دهد: «ما انتظار داریم که آیپد پرو در مدل‌های ۱۲.۹، ۱۰.۵ و ۹.۷ اینچی در سال ۲۰۱۷ معرفی شوند، البته معرفی ۳ مدل مختلف مانع کاهش فروش تبلت‌ها نخواهد شد و به احتمال زیاد شاهد کاهش ۱۰ الی ۲۰ درصدی فروش آن‌ها در سال ۲۰۱۷ خواهیم بود. اگر آیپد پرو در اندازه ۱۰.۵ اینچی عرضه شود، برای بازار تجاری و آموزش مفید خواهد بود. در نتیجه به نظر ما مدل‌های ۱۲.۹ و ۱۰.۵ اینچی با پردازنده جدید A۱۰X با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری شرکت TSMC معرفی خواهند شد و مدل ۹.۷ اینچی ارزان قیمت با پردازنده A۹X همراه است.»

حالا به یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مدل‌ها، یعنی نمایشگر می‌رسیم. آیپد پروهایی که در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد احتمالا از تکنولوژی AMOLED استفاده نخواهند کرد و مدل بعدی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ به صفحه‌ نمایش AMOLED مجهز می‌شود. استفاده از این نوع نمایشگر مزیت‌های زیادی از جمله مصرف کمتر انرژی و کاهش ضخامت دستگاه را برای سازندگان به همراه دارد.
نکته خوب این گزارش معرفی نسل جدید آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی است، تبلتی عظیم با سیستم‌عامل iOS که می‌تواند به محصولی مناسب برای انجام وظایف مختلف تبدیل شود، البته برای این کار نیاز به نرم‌افزاهای بهتر و کامل‌تر است. اغلب اوقات یک محصول عالی به علت رفع نکردن نیاز مصرف‌کننده فروش مناسبی را تجربه نمی‌کند که به عنوان نمونه می‌توان به آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اشاره کرد، محصولی که در یک زمان اشتباه معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج