۳۷۲۸۵
۲۴ نظر
۵۳۳۸
۲۴ نظر
۵۳۳۸
پ

تجاوز هولناک به ۱۷ زن با روش انرژی درمانی

سين ۴۵ ساله با برگزاري كلاس‌هاي عرفان در شهرك وحدت و همچنين منطقه مهرشهر كرج و با عنوان مشاوره خانواده طي هفت سال اقدام به فعاليت‌هاي غيرقانوني كرده و در اين مدت چندين زن و دختر را مورد اذيت و آزار قرار داده است.

روزنامه اعتماد: مردي كه با برگزاري كلاس‌هاي عرفاني در شهرستان كرج اقدام به اغفال زنان و سوءاستفاده از آنها مي‌كرد در حالي با شكايت ۱۷ زن دستگير شده كه قرار است چهار شنبه اين هفته اتهاماتش در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي شود.

حسين ۴۵ ساله با برگزاري كلاس‌هاي عرفان در شهرك وحدت و همچنين منطقه مهرشهر كرج و با عنوان مشاوره خانواده طي هفت سال اقدام به فعاليت‌هاي غيرقانوني كرده و در اين مدت چندين زن و دختر را مورد اذيت و آزار قرار داده است.

متهم براي عملي كردن نيات خود با چهار زن به نام‌هاي مريم، صديقه، فريده و مريم همدست بوده كه مريم همسر و فريده مادرزن متهم هستند. نخستين شكايت از متهم اين پرونده توسط شاكي اصلي او مريم، اوايل اسفندماه سال ۸۸ تسليم دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان كرج شده كه تنها سه روز پس از اعلام اين شكايت حسين در خانه‌اش توسط ماموران پليس اطلاعات و امنيت اخلاقي اين شهرستان دستگير و براي بازجويي فراخوانده شده است.

دراين پرونده كه تحت نظر قاضي كاظمي داديار شعبه ۸ دادسراي عمومي و انقلاب استان البرز رسيدگي شده است ۱۷ زن از مردي به نام حسين درباره اذيت و آزار شكايت كرده‌اند. به گفته شكات اين پرونده، متهم در جلسات مشاوره خانواده كه در كنار كلاس‌هاي عرفان برگزار مي‌كرد مدعي شده بود كه تنها راه و روش درمان مشكلات مراجعانش اعمالي است كه او آنها را مجاز مي‌شمرده ولي از نظر اخلاقي جامعه آن را مطرود مي‌داند.

وي كه با شگرد خاصي طعمه‌هاي خود را مورد اغفال قرار مي‌داد وانمود مي‌كرد كه به مباحث عرفان شرقي تسلط دارد و اين روش از درمان را از فرقه‌يي ياد گرفته و تدريس مي‌كند. متهم ضمن ترويج زنا براي حل مشكلات جسمي و روحي زناني كه به اين كلاس‌ها مراجعه مي‌كردند مدعي شده بود كه براي حل كامل مشكلات بايد در مرحله آخر دست به اعمال منافي عفت با محارم خود بزنند!

بر اساس گفته‌هاي تعدادي از شكات وي دركلاس شاگرداني را كه خطايي از آنها سر مي‌زد با چوب يا لوله جارو برقي مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد به طوري كه آنها تا چندين روز از شدت ضربات وارده به بدن‌شان قادر به انجام كاري نبودند.

مريم كه تنها ۲۴ سال سن دارد و براي پيگيري شكايتش از اين فرد بارها تهديد به قتل شده است در باز جويي‌ها به ماموران گفت: ‌سال ۱۳۷۶ از طريق مريم كه خاله من است براي شركت در كلاس‌هاي تربيت معنوي به اين مرد معرفي شدم و سابقه اذيت و آزارهاي او به ۱۲ سال پيش بازمي‌گردد. او بيكار و تحصيلاتش زيرديپلم است اما مدعي مي‌شد كه فردي داراي مقام مذهبي و ماورايي است. تا چند ماه پيش نيز اين كلاس‌ها را برگزار مي‌كرد اما به علت شكايت چند تن از شاگردان مجبور به تعطيل كردن دفتر كارش شد.

مريم درباره نحوه آشنايي‌اش با اين كلاس‌ها و اعمالي كه اين فرد دركلاس‌هايش انجام مي‌داد، گفت: ‌قبل از اينكه ازدواج كنم زماني كه تنها ۱۳ سال سن داشتم به دليل مشكلاتي كه با خانواده‌ام داشتم از طريق خاله‌ام با حسين آشنا شدم و طي اين سال‌ها با خانواده او زندگي كردم. در تمام اين سال‌ها او بارها به من دست درازي كرده بود.

زماني كه ۲۰ سالم شد با شوهرم مهدي ازدواج كردم. همان موقع بود كه حسين به من گفت كه از طريق كارهاي غيراخلاقي مي‌تواند مشكلات زنان را حل كند و وانمود مي‌كرد كه خودش هيچ تمتعي از اين روابط نمي‌برد و تنها براي حل مشكلات دست به اين كار مي‌زند. با اين حال متهم در بازجويي‌ها تمام اين اتهامات را رد كرد و مريم را يك بيمار رواني توصيف كرد كه معلوم نيست به چه دليلي اين حرف‌ها را مي‌زند.

وي در دفاع از برگزاري اين كلاس‌ها به ماموران گفت: ‌به دليل آشنايي كه با مباحث قرآني و احاديث داشتم چند سال پيش مجوز برگزاري كلاس‌هاي اخلاق را گرفتم و براي خودم آموزشگاهي داير كردم. من ۱۰ سال است كه شاكي را مي‌شناسم.

زماني كه مادرش او را پيش من آورد او مشكلات اخلاقي داشت من هم به مادرش گفتم كه او را نزد روانپزشك ببرد اما او خودش گاهي اوقات به كلاس‌هاي ما مي‌آمد. او الان چهار سال است كه ازدواج كرده و شوهرش هم فاميل من است و تمام اين ادعايي كه او مي‌كند كذب است. او بيمار رواني است و نمي‌دانم چرا اين اتهامات را عليه من مطرح كرده است.

در ادامه تحقيقاتي كه در اين زمينه اتجام شد مريم خاله شاكي نيز كه يكي از متهمان است به ماموران گفت‌: شوهرخواهرم مرد سختگيري بود. مريم در نوجواني مورد اذيت و آزار قرار گرفته بود و مادرش از من خواست تا به آنها كمك كنم، من هم او را به اين فرد معرفي كردم اما شاهد هيچ‌كدام از اين كارهايي كه مريم عنوان كرده نبودم.

ادعاي متهمان اين پرونده در حالي عنوان مي‌شود كه ۱۶ شاكي ديگر نيز در شكواييه‌شان عنوان كرده‌اند كه متهم اصلي اين پرونده با چهار زن همدست خود زنان را در اين كلاس‌ها مورد اذيت و آزار قرار داده و به بهانه انرژي درماني از طريق چاكر‌ها از آنها سوءاستفاده كرده است.

شاكيان اين پرونده همچنين اعلام كرده‌اند كه بعد از اينكه مورد اذيت و آزار اين مرد قرار گرفته‌اند تصميم به ترك اين كلاس‌ها گرفته‌اند اما متهم از آنها خواسته كه در رابطه با مسائلي كه در كلاس مطرح مي‌شود چيزي به كسي نگويند و حتي آنها را تهديد كرده كه در صورت عدم مراجعه به كلاس نوار اعترافات آنها را در اختيار ديگران قرار مي‌دهد.

در حال حاضر از سوي دادستاني كرج براي متهمان اين پرونده قرار بازداشت موقت به اتهام ايجاد مركز فساد و ارتكاب فعل حرام و روابط نامشروع و همچنين نگهداري از مشروبات الكلي صادر شده و دو روز ديگر اين پرونده توسط قاضي كشكولي در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري رسيدگي خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزانه بانو

      امان از ســاده دلــي جماعت ايراني كه به هر كس و هر حرفي اعتماد مي كنن و عواقبش ميشه يه دنيا مشكلات و .....

    • بهزاد

      واقعا برای این زنان متاسفم .مقصر اصلی زنان هستند که بدون اجازه شوهرانشان به این کلاسهای کاذب و مرکز فساد میروند

      پاسخ ها

      • ستا

        اقا بهزاد حالا یه سری از زنان بیسواد وعوام دچار گمراهی میشند به بقیه زنها چه ربطی داره ؟یعنی میفرمایید زنها عقل ندارن ونمی تونند خوب واز بد تشخیص بدن؟الان خانمها هم پای اقایون تحصییلات بالایی دارند هم توجامعه کار میکنند این صحبتی که میفرمایید ما 100قرن پیشه.

      • محمد 87

        من نمی دونم نظر بهزاد دقیقا چیه. ولی خانوم چه اشکالی داره آدم قبل از این که کاری کنه یا به چنین کلاس هایی رو بکنه با یه آدم با تجربه یا تو خونه مشورت کنه و را هنماییش کنن تا سر از این جور جاها در نیاره یعنی عقل و شعور نداره. مثلا وقتی پسر 22 ساله از پدر با تجربش مشورت می خواد، یعنی اصلا کلا شعور نداره؟
        راستی مجله جون می خوای نظرم رو چاپ کنی یا طیق نظر و تشخیص خودت سانسورش کنی؟

      • هادی

        چه ربطی به صد سال پیش داره ستا خانم !
        این که یه مشورت می گرفتن کجاش عیب داره ؟
        البته باید یقه ی اون مرد هایی که حواسشون به زندگی خودشون نیست هم گرفت، که وقتی زنه مورد ضرب و شتم قرار میگیره معلوم نیست مرده چیکار میکرده ؟

      • ستا

        محمد 85 _ _ همسرم تو کارهاش با من مشورت میکنه .شما یه پسر 22 ساله رو بایه خانم 22 ساله یکی میکنید یه خانم 22 ساله میتونه ازدواج کنه ویه زندگی رو بچرخونه اما کجا یه پسر 22 ساله میتونه ازدواج کنه ویه زندگی رو اداره کنه؟مسلما خیر پس نتیجه کامنت قبل رو میگیریم.

    • BIta

      نفرین بر چنین افرادی که با نفسانیات خودشون انسان ها را نسبت به معنویت دچار شک و تردید می کنند و عجب از آدم های بیخرد و نادان، اگر عرفان راه رسیدن به خداست پس چرا از راهی که خدا اون رو حرام اعلام کرده می خوان به خدا برسن؟

    • آیدا

      اینجور آدما حقشونه هربلایی سرشون بیاد ،من باوجود اینکه خودم یه خانومم امابانظرآقابهزادکاملاموافقم خب ستاجان راست میگه دیگه تعصبی برخوردنکن ضمناشمانبایدبه خانومهای بیسوادتوهین کنی چون حرفت منطقی نیست،شایدهمه ی این خانومایی که رفتن باسوادبودن ازکجامیدونی؟

      پاسخ ها

      • چهرآزاد

        بله اکثر قریب به اتفاق زنان با سواد بودن از قشر مذهبی جامعه بودن در کلاسهای این آقا 90 درصد خانم شرکت میکردن که توی آنها پزشک و مهندس و وکیل با تحصیلات بالا دیده میشده!!! مطمئنا با یک خبر کوتاه نمیشه کل آدمهای این داستان را ارزیابی کرد

    • shabnam gol

      آخه جهالت تا اين حددددددددد؟؟؟؟!!!!!

    • فهیمه

      کلا یا نظر همتون موافقم

    • جلیل

      چاكرا‌ها یعنی چی ؟ :D
      بابا کلا امان از این خانوما.. تا وقتی یه کاری میخان انجام بدن جلوشونو نمیتونی بگیری. وقتی میفهمن اشتباه کردن. دیگه کار از کار گذشته.. اصلا چی نوشتم! خودتون بفهمین چی میخاستم بگم دیگه

    • هتی

      یعنی واقعا متوجه نمی شدن که داره چه بلایی سرشون میاد؟ اگه اینجوری معجزه میشد دیگه کسی مشکل نداشت...خوب خیلی ها یا مغزشون رو شستشو میدادن یا دیگه از روی درماندگی واسه حفظ زندگی شون(البته به نظر خودشون !)می رفتن در هر صورت کار همشون اشتباه بود دیگه...!!!

    • هادی

      بالاخره چاکرا ها یا چاکر ها ؟؟!!
      چاکراها لفظی که در انرژی درمانی مطرح میشه که تفسیرش طولانیه
      چاکر ها هم که همون لفظ کوچه بازاری خودمون ؟!!!!
      کدوم بالاخره ؟!

      پاسخ ها

      • ستا

        هادی جان چاکراه .چاکراهها مراکز تبادل انرزی بدن انسانه.

    • احمد

      دراینکه کاراین خانمها چه باسواد وچه بیسواد اشتباه بوده شکی نیست ولی چرابجای سرزنش کردن انها عمل رذیلانه این حیوان صفتان راکه درقالب رمال..دعانویس..وموردبالا ازسادگی ودرماندگی زنان سو استفاده میکنند رامحکوم نمیکنیم ؟

    • بابک

      درود . بنظر من تموم کسانی که به کلاس این اقا میرفتن ، با دید کامل و اگاهی به تموم مسائل ، به این کلاس ها میرفتن و این شخص اصلا مقصر نیست مقصر اصلی اون خانوم هایی هستند که با علم به اینکه میدانستند دارند چکار میکنند ، باز هم ادامه داده اند و قطعا بخاطر بروز زیاده خواهی از طرف خود خانم ها و ناتوانی در ارضای خواسته هایشان ، توسط این اقا ، اقدام به شکایت کرده اند چرا همون مریم بعد از گذشت 10 سال تازه تصمیم به شکایت گرفته ؟ من نمیگم که این اقا بیگناهه ولی معتقدم که اگر این خانم ها ریگی به کفششان نبود ، سر از ااین جا ها در نمیاوردند همون بار اول وقتی متوجه نیت پلید این شخص میشدند ، خود را کنار کشیده و به راه خودشان ادامه میدادند . مقصر اصلی خود خانم ها هستند نه این شخص ابله ..

    • بدون نام

      خوبه يك بار در محل كارشو بستن و دوباره با اين وسعت به كارهاي غير انسانيش ادامه ميداده آخه كي ميخواهيم با خبر بشيم ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اين خانمها هم مثل زن خود طرف و بقيه همدستاش خودشونو زدن به خنگي و يا اينكه دچار مشكلات رفتاري و يا رواني اند .اما بياييد با توضيحات بيشتر در خصوص رفتار آن ادماي شياد و راههايي كه پيش پاي مردم ميذارن و رو كردن دست آنها و معرفي شان به جامعه به مردم بدبخت اگاهي بدهيم اين مسلمه وقتي كسي خودش يه مقدار زمينه داره و دچار مشكل تشخيص هم هست ، درگير مشكلاتي در زندگيش ميشه ديگه قوه تميز و تحملش كم ميشه و بسادگي در دام ميافته تو رو خداچهره اين موجودات رو با اين همه دامنه كارهاي غير انساني مخفي نكنيد تا مردم اگاه شوند.

    • چهرآزاد

      جلسه اول دادگاه این شیطان برگزار شد اظهارات شکات بقدری تکان دهنده بود که قضات دادگاه همگی در تعجب و بهت بودند. این آقا با استفاده از ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت، تهمت زدن و باج گرفتن به همه مقاصدش می رسیده، در ضمن ایشان ادعای علی زمان بودن و نایب امام زمانی داشته خودشو صاحب معجزه میدونسته! بی سواد و بی کار!

    • بدون نام

      اصلا کلاس عرفان چرت و پرته من اعتقادی ندارم و با اینکه خودم خانم هستم ولی واسه ساده لوح بودن تمام خانم ها متاستفم...

    • بدون نام

      باسلام من به عنوان خواهرکوچک همه خواننده های این مطالب خواهشمندم گول نخورین ابرو خیلی عزیزه مواظبش باشین

    • بدون نام

      بنظر من چرا انقدر دیر این زن ها شکایت کردن؟
      یعنی چه شوهر های بی غیرت داشتن که با دیدن کبودی روی بدن اون ها هیچ کاری نکردن....
      اگه زن آگاه باشه که مردی محکم پشت سرش ایستاده خیلی سریع از خودش دفاع میکنه و از چند تا تهدید نمی ترسه..

    • بينام

      ها ها ها اقا يه چيز بگم اينا همش كذبه دروغم نباشه اين شخص عمومه الانم انگليسه تموم شد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج