۳۷۲۹۵۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

اخبار تازه‌ها و مرسوم‌ فصل كنار یكدیگر قرار گرفته‌اند تا شما را از تازه‌ترین‌ها باخبر كنند. تازه‌ها و انتخاب های این ماه را از دست ندهید.

مجله زندگی ایده آل: اخبار تازه‌ها و مرسوم‌ فصل كنار یكدیگر قرار گرفته‌اند تا شما را از تازه‌ترین‌ها باخبر كنند. تازه‌ها و انتخاب های این ماه را از دست ندهید.

۱. چرم‌های همیشه ماندگار
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

طرح نوستالژیك این كیف توجه هر خانمی را به خودش جلب می‌كند. رنگ طبیعی چرم آن و البته كیفیت مثال‌زدنی‌اش هم جای خودش را دارد. این كیف با طرح، رنگ و جنسی كه دارد از آن مدهای همیشه ماندگار است كه هر خانمی در هر شرایط سنی و موقعیتی می‌تواند از آن استفاده كند. پس در انتخاب این مدل اصلا تردید نكنید.

۲. كالج، رفيق هر روزتان
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

راحت، خوشرنگ و مناسب تابستان. از مجموعه كالج‌هاي برند جيوكس با طرحي آشنا و البته راحتي فوق‌العاده كه آقايان مي‌توانند با توجه به رنگ‌آميزي‌اش و تنوع موجود با انواع شلوارهاي جين و كتان آنها را ست كنند.

3. آقایان! متفاوت شوید
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

كمی هم از كمربندهای ساده و تك‌رنگ فاصله بگیرید. به خصوص وقتی سراغ استایل‌های اسپرت می‌روید، این سبك كمربندها را هم امتحان كنید. مخصوصا با شلوار جین. خیلی راحت و ساده می‌توانید از بقیه متمایز شوید.

4. آقایان راحت پوش
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

برای آقایان خوش‌پوش و البته راحت‌پوش چه گزینه‌ای بهتر از این كفش‌های نرم و راحت كه در هر سنی برای مصرف روزانه قابل استفاده است. چه پشت فرمان بنشینید، چه اهل پیاده‌روی باشید، چه سوار تاكسی، مترو و اتوبوس شوید، فرقی نمی‌كند. مهم این است كه قلب دوم‌تان در آرامش باشد. این كفش‌ها مد دو سال گذشته هستند كه همچنان امسال هم در جمع محبوب‌ترین‌ها باقی مانده‌اند.
۵. خرگوش‌پسندها!
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

یكی از جدیدترین كوله‌پشتی‌های مخصوص دختر‌خانم‌های نوجوان همین كیف‌های خرگوشی است كه محصول ۲۰۱۶ است و جزو پرفروش‌های اینترنتی. طرح متنوع این كیف كه دسته‌های آن را مانند گوش‌های خرگوش درآورده است، این كوله‌پشتی را متفاوت كرده است.

۶. سبزترین
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

اگر رنگ و روی ظاهرتان برای شما زیادی مهم است حتما این كیف سبز را بین گزینه‌ها قرار بدهید. استایل سبز و سورمه‌ای یا سبز و سفید یا سبز و زرد می‌تواند شما را خاص كند. ضمن اینكه طرح و اندازه این كیف برای خانم‌هایی كه سر كار می‌روند یا مادرهایی كه وسایل بچه‌ها را با خود حمل می‌كنند كاملا مناسب است.

۷. لوكس پسندها
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

آقایانی كه به طرح‌های كلاسیك و در عین حال لوكس علاقه‌مند هستند با جدیدترین كار گوچی آشنا شوند. این ساعت به ظاهرتان قدرت و تاثیرگذاری ویژه‌ای می‌دهد اما این را هم بدانید اگر قرار است چنین ساعتی استفاده كنید حتما باید ظاهرتان رسمی باشد؛ حسابی هم رسمی.
۸. صورتی پوش
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

برای دخترخانم‌های نوجوانی كه اتفاقا عاشق رنگ صورتی هستند و حسابی هم اهل فعالیت و پیاده روی این اسنیكرهای مایكل‌كورس قطعا جذاب و جالب توجه خواهد بود. براق بودن یا به اصطلاح متالیك بودن این اسنیكرها آنها را بیشتر جذاب كرده است.
9. فصل جدید، بوی جدید
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

گاهی هم عطر و بوی‌تان را عوض كنید. كار سختی نیست. اگر برندباز هستید بدانید كه الیزابت آردن از جدیدترین عطرش با عنوان RED DOOR رونمایی كرده است.
10. جدیدترین مد فصل
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

صندل‌های لژدار به عنوان جدیدترین مد فصل، بازار را به انحصار خود در آورده‌اند. گرمای هوا هم اتفاقا استقبال از آنها را دو‌چندان كرده است. یكی از همین نمونه‌ها را در تصویر می‌بینید. با لژهای حصیری و رنگ‌آمیزی خاص كه آنها را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.
۱۱. كلاسیك به معنای واقعی كلمه
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

برای اینكه استایل‌تان را كاملا رسمی و كلاسیك كنید، به جز كفش پاشنه‌بلند و روسری ابریشمی قطعا به یك كیف خاص هم احتیاج دارید. حالا این كیف شانل را تماشا كنید. رنگ و طرح و مدل آن از دور كلاسیك‌بودن را فریاد می‌زند.
12. كفش دونفره!
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

با جدیدترین محصولات فصل برند زارا آشنا شوید؛ چه برای خانم‌ها و چه آقایان. آخرین طرح‌ها را برای كسانی كه از مشتریان این برند هستند دریابید. مناسب فصل و راحت. در رنگ‌آمیزی و طراحی خاص و جالب‌توجه.

13. شیك و شاد
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

گاهی هم بروید سراغ این رنگ‌ها. این كیف چرمی با توجه به مدل و رنگی كه دارد می‌تواند برای استفاده روزمره بهترین گزینه باشد. نه خیلی بزرگ است و نه خیلی كوچك؛ نرم و راحت و البته متناسب با فصل.

14. كیف كوچولو
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

یكی از ضروری‌ترین وسایلی كه یك خانم حتما باید همراه خود داشته باشد چنین كیفی است. یك كیف كوچك كه شاید بیشتر از اینكه برای نگهداری پول به كارتان بیاید برای نگهداری از انواع كارت‌های بانكی و. . . به دردتان بخورد. این كیف از برند coach است كه دو رنگ آبی و صورتی آن را در تصویر می‌بینید. اتفاقا این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های منتخب سال 2016 برگزیده شده اند.

15. از جنس تفاوت
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

اگر دنبال ساعت مچی متفاوت هستید كه در همه موقعیت‌ها بتوانید آن را استفاده كنید، این نمونه‌های ساده و شیك را دست‌كم نگیرید. هنگام كار، در كلاس درس مدرسه و دانشگاه، جمع‌های دوستانه و خودمانی و خلاصه هر جایی كه سادگی می‌تواند نشانه آراستگی باشد این سبك ساعت كاربرد دارد.

16. راحت بپوشید
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

خودتان قضاوت كنید. آیا راحتی از سر و شكل این كفش تامی نمی‌بارد؟ اگر زیادی اهل راه رفتن هستید از كنار چنین سبك‌هایی بی‌تفاوت عبور نكنید. این كفش با كیف‌های قرمزی كه در همین مطلب پیشنهاد شده‌اند كاملا ست می‌شود.

17. زمان‌سنج با وقار
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

برای اینکه یک اکسسوار همیشه به روز باشد نیازی نیست حتما در جدیدترین تاریخ تولید شود. آقایان اگر به دنبال اکسسواری ترکیبی از کلاسیک و اسپرت هستند این ساعت های امگا را از نظر بگذرانند. شما میتوانید چنیث ساعتی را با هر استایلی ست کنید. شیک و قابل توجه و البته مناسب برای همه موقعیت ها.
18. طبی های خوش فرم
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

از قرار معلوم برای سال 2016 فریم‌های عینك‌ طبی با این فرم دوباره بازگشته‌اند و در همین راستا هم كمپانی‌های تولید كننده دست به كار شده‌اند و انواع این مدل عینک ها را به بازار فرستاده‌اند.

19. هم‌رنگ فصل
چند قدم تا شیك‌ پوشی ...

شما نمی‌توانید از رنگ‌های قبراق و بانشاط فصل گرما بگذرید. بلكه می‌توانید این رنگ‌ها را در آرایش‌تان هم دخیل كنید. در همین راستا می‌توانید بروید سراغ پكیج‌های آرایشی ارائه شده برای سال 2016 كه یك نمونه‌اش همین محصولات تام‌فورد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج