۳۷۳۴۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش سایت علم الهدی به دست‌بوسی؛ هیچ اجباری برای بوسیدن دست آیت الله نیست

سایت رسمی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در مطلبی به تاریخ ۱۷ اسفند ۹۴ درباره فیلم منتشر شده از دست بوسی او نوشت.

انتخاب: سایت رسمی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در مطلبی به تاریخ ۱۷ اسفند ۹۴ درباره فیلم منتشر شده از دست بوسی او نوشت:

مدتی است کلیپی از آیت الله علم الهدی منتشر شده که در آن مردم جلو می آیند و دست آیت الله علم الهدی را می بوسند. و با توضیحاتی در فضای مجازی و رسانه های غیر رسمی اینطور وانمود می شود که آیت الله علم الهدی از این کار راضی هست و یا اینکه این مراسم برای چنین منظوری تشکیل شده است. و با توضیحاتی که ذیل این کلیپ گذاشته می شود تفاسیر مطلوب برای انتشار دهنده ی آن نشر پیدا می کند.

چند توضیح برای این کلیپ باید داده شود تا مخاطبان محترم به اهداف پنهان انتشار از این دست مطالب پی برند.

- این جلسه پس از اتمام تفسیر هفتگی آیت الله علم الهدی در مهدیه مشهد است که مخاطب عمومی دارد. یعنی افرادی که در این جلسه حضور دارند مشتاقان تفسیر هستند.

- هیچ اجبار و الزام و جوسازی برای وادار کردن مردم به بوسیدن دست آیت الله علم الهدی وجود ندارد و افرادی که اقدام به این عمل می کنند از روی علاقه ی شخصی خود اینکار را انجام می دهند. و تبختر و خرسندی در آیت الله علم الهدی در واکنش به این اقدام مردم وجود ندارد.

- آیت الله علم الهدی هیچ گونه رضایت و علاقه مندی نسبت به این کار ندارد و تا بتواند افراد را از این برخورد نهی می کند. وقتی این کلیپ را به خود ایشان نشان دادیم و از ایشان پرسیدیم که چرا ممانعت نمی کردید تا افراد جلو بیایند ودست ببوسند. گفت : ابتدا ممانعت می کردم و دستم را می کشیدم . اما وقتی به منزل می رفتم درد زیادی شانه و کتفم را می گرفت چون با ممانعت من افراد اصرار بیشتری به این کار می کردند و با زور دستم را به طرف خود می کشیدند.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: حتی یک شب از شدت درد خوابم نبرد. جلسات بعد به تیم حفاظت گفتم تا جلوی افرادی که می خواهند دست مرا ببوسند بگیرد . و آن ها نیز علیرغم حسن نیت برخورد حفاظتی با مردم می کردند و موجب ناراحتی و دلخوری آنان می شد. لذا بلافاصله از ایشان نیز رفع درخواست کردم. و تنها راهی که داشتم این بود که در مقابل اصرار افراد برای بوسیدن ، دستم را نکشم و فقط رها کنم.

- هجمه به آیت الله علم الهدی برای ترور شخصیت ایشان وجود دارد. چرا؟ مگر آیت الله علم الهدی چه کرده است؟ چه کسانی با مواضع انقلابی و صریح آیت الله علم الهدی مشکل دارند که چنین هجمه ی رسانه ای و سازماندهی شده ای را علیه وی انجام می دهند؟

- این کلیپ بلافاصله بعد از پیروزی آیت الله علم الهدی در انتخابات دوره ی پنجم خبرگان رهبری با رای قابل توجهی علیرغم تخریب ها و تبلیغات سلبی دشمنان انقلاب و اسلام و مخالفان مواضع انقلابی ایشان ، منتشر شد. همچنین در زمانی این کلیپ منتشر می شود که آیت الله واعظ طبسی به رحمت ایزدی پیوست و گمانه زنی ها به انتصاب آیت الله علم الهدی به عنوان نماینده ی ولی فقیه در خراسان رضوی از سوی آیت الله العظمی خامنه ای اشاره دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج