جاباما
۳۷۳۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۴


فال روزانه 1391/09/14


فال روزانه متولدین فروردین

امروز تجربه های جدید و متفاوتی پیش رو دارید که همیشه از انجام آن ها خودداری می کردید، به خصوص در حوزه روابط شخصی. به خاطر بدست آوردن یک موقعیت بهتر در زندگی، قید خیلی چیزها را زده اید و این مقداری آزارتان می دهد.

پیش بینی روابط شما: عشق در روح و روانتان جاری است. کائنات امروز کمک تان می کند افکاری را که تاکنون نمی توانستید به زبان آورید، با شریک زندگیتان مطرح کنید. این کار مثبت شما باعث توازن بیشتر رابطه تان می شوند، پس به درستی آن شک نکنید.

پیش بینی شغل شما: به تازگی ایده هایتان را با دیگران مطرح می کنید و از اینکه در جمع به شما توجه می شود لذت می برید. استقلال مالی از خانواده نیز، شما را خوشحال تر کرده است. منتظر یک پاداش هم باشید، دیگر چه می خواهید؟!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساسات تان به اوج خود رسیده است و این باعث شده است به آینده رابطه تان بدبین شوید، یادتان نرود تداوم روزهای خوب در دستان شماست، شاید هوس آزادی و تنهایی کرده اید؟ وقت مراجعه به روانکاو است.

پیش بینی روابط شما: امروز بسیار خوش بیان و خوش برخورد خواهید بود و همین روحیه باعث می شود بعضی از روابط سابقتان را احیا کنید. کلا در روابط سخت گیر هستید و این به نفع آینده تان نیست!

پیش بینی شغل شما: اصلا به این فکر نکنید که مدیران به شما و کارتان اهمیتی نمی دهند، اتفاقا به طور دقیق شما را زیر نظر دارند پس انگیزه خود را از دست ندهید و با وفاداری کامل فقط کار خود را انجام دهید و از حاشیه ها دوری کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

اگر مرخصی گرفته اید کار بسیار خوبی کرده اید، به یک مسافرت کوتاه می روید پس سعی کنید تمرکزتان را از محیط کار و دغدغه های آن دور کنید و به علایقتان بپردازید. همیشه چیزهای جدیدی برای تجربه کردن وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: قوت قلب زیادی دارید و می خواهید احساس تان به نامزدتان را با یک هدیه غافلگیرانه به او نشان دهید، شاید خیلی خوشحال نشوید، به حساب بی توجهی او نگذارید، شما برون گرا هستید و او درون گرا. پس تفاوت ها را بپذیرید!

پیش بینی شغل شما: بالاخره پس از چند هفته تلاش، طرح هایتان به تصویب هیئت مدیره می رسد. اگرچه شاید با بعضی اعضای تیم کاری تان را اختلاف داشته باشید اما از تجربیات آنها استفاده کنید و غرائز شخصی تان را به محیط کار انتقال ندهید.


فال روزانه متولدین تیر

بیش از حد درگیر دغدغه های مالی و بدهی هایتان هستید و این امر باعث ناخشنودی همسر و فرزندانتان شده است. دیگران نیز به توانایی های شما بدبین شده اند و از قرض دادن به شما خودداری می کنند. به نظرتان چه کسی درست فکر می کند؟

پیش بینی روابط شما: کائنات امروز انرژی مثبتی به رابطه شما تزریق می کند. روز خوبی برای دعوت از دوستان قدیمی به صرف عصرانه یا شام در منزل است، سعی کنید وقتی حال خوبی دارید در این امور پیشتاز باشید!

پیش بینی شغل شما: امروز فرصت جبران اشتباهات کاری چندروز اخیرتان را به دست می آورید. به موقعیتی که آرزوی آن را داشته اید دست یافتید، دیگر چه می خواهید؟ زودتر وجهه کاری خودتان را اصلاح کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

انرژی های آفرینش شما را هدف گرفته اند و این باعث می شود احساساتی و خوش شانس باشید! امروز آرزو کنید و منتظر باشید دنیا آن را به شما دودستی تقدیم می کند، شکرگزاری یادتان نرود.

پیش بینی روابط شما: به نامزدتان دروغ می گویید و خیلی چیزها را از او پنهان می کنید، شاید به این فکر می کنید اگر از حقایق با خبر شود، شما را رها کند اما به نظر شما ادامه رابطه با این شرایط تا کی می تواند دوام داشته باشد؟ پس خودتان و یک شخص دیگر را آزار ندهید.

پیش بینی شغل شما: وقت آن است که اخلاق کاریتان را اصلاح کنید و با همکارانتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. یک وعده ناهار می تواند شما را به هم نزدیک تر کند. فردا روز مرخصی شماست. به اولویت های اول در کارهای عقب افتاده تان برسید و مقداری هم استراحت کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

تمایل شما به تنهایی زیادتر از قبل شده است، تنها به سینما یا کافه های بروید که همیشه دوست داشتید. شاید فقط مقداری از وقت تان را به خانواده اختصاص دهید اما تمایلی به دوستانتان ندارید و آنها از شما گله مند هستند. افراط و تفریط در هیچ کاری پسندیده نیست!

پیش بینی روابط شما: روحیه اجتماعی تری نسبت به گذشته دارید، برای اولین بار با یک شخص مهم قرار ملاقات دارید و خیلی مضطرب هستید، نگران نباشید وقتی او را ببینید اعتماد به نفس خود را به دست می آورید اما در اولین برخورد خیلی با ایده های او مخالفت نکنید!

پیش بینی شغل شما: اگر می خواهید خلاقیت تان از بین نرود، از ساعات کاری تان کم کنید و به مطالعات خود بپردازید. محیط کاریتان بیش از اندازه رسمی و خشک است و این کمی آزارتان می دهد اما بدانید که انسان همیشه به ایده آل های خود دست نمی یابد.


فال روزانه متولدین مهر

پس از مدت ها با دوستان هم جنس خود خلوت کردید و به یاد گذشته ها دور هم جمع شدید. فکر کردن به خاطرات لذت بخش گذشته، بخش زیادی از وقت امروز شما را پر می کند. اما زیاد به این رفتار عادت نکنید.

پیش بینی روابط شما: یکی از هم کلاسی های شما مقداری به شما وابستگی عاطفی پیدا کرده است اما شما به او احساس خاصی ندارید، اما دلیل نمی شود که با او بد برخورد کنید.

پیش بینی شغل شما: ذهن خود را آزاد بگذارید و اسیر حاشیه ها نشوید تا خلاقیت هایتان هدر نرود. قدر استعدادهای خود را بدانید و به جای حل مشکلات دیگران، به فکر پیشرفت شخصی و منافع خود باشید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز بسیار هیجانی و پراخساس خواهید بود و همین روحیه باعث جلب توجه دیگران خواهد شد. اگر هم کسی با شما به تعارض برخورد، سخت نگیرید و دنبال دردسر نباشید.

پیش بینی روابط شما: در لحظاتی که همراه نامزدتان نیستید، فکرتان بیش از حد مشغول او و رابطه تان است. این رفتار در بلندمدت آشفتگی ذهنی به بار می آورد. سعی کنید توانایی تفکیک افکارتان را در خود تقویت کنید.

پیش بینی شغل شما: در جلسه کاری امروز شما عملا رهبر گروه بودید و همه تحت تاثیر ایده هایتان قرار گرفتند؛ نگران ناراحتی مدیران خود نباشید. از وجود چنین استعدادی بسیار خوشحال هم هستند!

فال روزانه متولدین آذر

به تازگی تمرکز تان کم شده است. نگران نباشید، این امر پایدار نیست. نگران بدهی ها و قرض هایتان هستید.یاد بگیرید که از هزینه های غیرضروری تان بکاهید.

پیش بینی روابط شما: عاشق یکی از دوستان جدیدتان شده اید و فکر می کنید می تواند همسر خوبی برای شما باشد اما مشکلاتی را که در رابطه تان وجود دارد دست کم نگیرید.

پیش بینی شغل شما: در محیط کاری شایعاتی درباره عملکرد شما وجود دارد ، بدون توجه به آنها کار خود را به بهترین نحو انجام دهید. حقیقت به زودی روشن می شود.

فال روزانه متولدین دی

اگر به سلامت روح و جسمتان اهمیت ندهید، در هیچ یک از برنامه هایی که در ذهن دارید موفق نخواهید بود. کمی استراحت و آرامش می تواند انرژی از دست رفته را به شما بازگرداند.

پیش بینی روابط شما: آنچه را که مدت هاست از نزدیکانتان پنهان کرده اید بازگو کنید. این کار آرامش شما را بیشتر خواهد کرد. به یکی از دوستانتان پیشنهادی خواهید داد که شاید رد کند، پس کمی دست نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: به خاطر اختلافاتی که با مدیران دارید، شاید مجبور شوید کارتان را رها کنید، نگران نباشید شما توانایی های زیادی دارید و با وجود شرایط دشوار کاری می توانید شغلتان را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید ناچار شوید چیزی را کنار بگذارید و از آن بگذرید، ولی مطمئناً این به نفع شما خواهد بود. وابستگی به اشیا و افراد در لحظه حس خوبی است اما در فقدان آنها باید بتوانید بر خودتان مسلط باشید.

پیش بینی روابط شما: در شرف ازدواج هستید، و این کمی نگران و مضطرب تان کرده است، به انتخاب خود شک نکنید، همه آدم ها در این موقعیت، حس فعلی شما را داشته اند.

پیش بینی شغل شما: یک پیشنهاد کاری خوب دارید اما نمی توانید از محیط فعلی جدا شوید. احساسات را با کار و آینده تان ترکیب نکنید، این ترکیب محکوم به شکست است. به پیشرفت فکر کنید!

فال روزانه متولدین اسفند

خبرهای خوبی به دستتان میرسد. اگر می خواهید با کسی درباره موضوع مهمی صحبت کنید، سعی کنید در سطحی قابل فهم صحبت کنید تا بتوانند منظور شما را درک کنند. آدم ها با هم تفاوت دارند.

پیش بینی روابط شما: هنوز به درستی نمی دانید که از روابط خود چه می خواهید و این موضوع تاثیر زیادی بر شکست های عشقی تان داشته است. سعی کنید اول تکلیف خودتان را معلوم کنید، کسی به جز شما نمی تواند این کار را انجام دهد!

پیش بینی شغل شما: کار شما همیشه با ریسک زیادی همراه بوده است، پس نگران بحران های اخیر نباشید، شما به این حوزه تسلط خوبی دارید و به این راحتی ورشکست نمی شوید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/14
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج