۳۷۳۵۸۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا دولت ۴۰ روزه رجایی الگو شد؟

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود معتقد است: توجه و تبیین ویژگی‌های دولت شهید رجایی در کنار افتتاح و گزارش عملکرد دولتمردان، یک امر ضروری در هفته دولت است.

خبرگزاری ایسنا: دکتر علی شاهینی در آستانه سالروز شهادت رئیس‌جمهور محمدعلی رجایی و دکتر محمد جواد باهنر و هفته گرامیداشت دولت اظهار کرد: دلایل الگو شدن دولت چهل روزه شهید رجایی در همه زمان‌ها مخصوصا در هفته گرامیداشت دولت باید مورد بررسی و تبیین و تبلیغ قرار گیرد.

وی گفت: هفته گرامیداشت دولت فرصت مغتنمی است که دولت‌مردان به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های خود در کنار افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها مختلف بپردازند اما آنچه نباید مورد غفلت قرارگیرد تبیین و تاسی دولت‌مردان به روحیات اخلاقی و اجرایی دولت مکتبی شهید رجایی و شهید باهنر است .

این مدرس حقوق دانشگاه تصریح کرد: مطابق قانون اساسی و قواعد عمومی، دولت در برابر ملت حقوق وظایف و مسئولیت‌هایی دارد و در مقابل مردم هم در مقابل دولت حق و مسئولیت دارند که در هفته دولت باید این حقوق و مسئولیت‌های متقابل دولت و ملت توسط رسانه‌ها و ارباب جراید تشریح شود .

وی ادامه داد: مهمترین حق ملت، حقوق شهروندی است که دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی به این امر مهم تا کنون اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته است .

شاهینی افزود: تواضع ، فروتنی، خدمت به مردم ، صلابت و تعهد به انقلاب، استقلال رای، عزت نفس، اخلاص ، صداقت، آرامش و وقار، انتقادپذیری، صراحت لهجه، تقید به نماز اول وقت، ذوب شدن دولت در رفع نیاز مردم و نداشتن مشی و روحیه اشرافی‌گری از مهمترین ویژگی‌های شهید رجایی بود که دولت‌مردان باید از این ویژگی‌ها برخوردار باشند .

وی یادآور شد: نحوه استفاده از حقوق و امکانات دولتی توسط شهید رجایی و شهید باهنر در شرایط کنونی می تواند الگوی مناسبی برای مدیران انقلابی باشد .

این دکتری حقوق افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در بخش‌های اقتصادی، اشتغال، سیاست خارجی و داخلی، حوزه‌ی فرهنگی, علمی و پژوهشی در هفته دولت به‌نحوی باید تشریح شود تا عموم مردم به خدمات ارزشمند دولت آگاهی پیدا کنند و این وظیفه اصحاب مطبوعات و خبرنگاران است .

«اقدام و عمل ملت-دولت؛ امیدوار و استوار» به عنوان شعار هفته دولت اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر اینکه هنوز لقمه های پاک قدیمی تو شکم ها بود دوم اینکه طول نکشید اگر8سال بود که معلوم نمی شد چی می شد میگن عشق لیلی و مجنون به این دلیل اسطوره شد چون هیچگاه به هم نرسیدند اگر می رسیدند سیر از هم می شدن

    • بدون نام

      دولت رجایی کار میکرد .همه مشکلاتش را تقصیر دولت قبل نمی انداخت

    • بدون نام

      چون مردمی بود

    • بدون نام

      ما مردم ایران دستاورد های شهید رجایی داریم میبینیم من خودم بچه روستهای محروم هستم هنوز مدرسه جاده پله‌ها روستایمان می بینم همه ریش سفید ها روستا می گویند این یادگاری شهید رجایی است خداوکیلی کسی واقعا دلسوزانه برای مملکت تلاش وزحمت کشیدان مردم ایران یادشان نرفته است جانم فدای همه شهیدان راه انقلاب اسلامی واقعا برای کشورمان ایران رشادت‌ها کردند

    • بدون نام

      چون چهل بیشتر نبود نخست وزیر به بزرگیه باهنر داشت هیچکس دزد نبود دنیا پرست نبود تا اومد الگو بشه رفت نميدونم فقط دکتر باهنر خیلی توانمند بود خدا رحمتشون کنه روحشون شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج