۳۷۳۷۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

گفتند این فیلم مناسب شهر قم نیست!

روز یکشنبه از ادامه اکران فیلم «بی خود و بی جهت» در سینماهای قم جلوگیری شد. آنطور که در بعضی از خبرها آمده گویا روز یکشنبه برخی از بسیجیان به سینمای نمایش دهنده فیلم «بی خود و بی جهت» رفتند و مانع از ادامه نمایش این فیلم شدند.

گفتند این فیلم مناسب شهر قم نیست!

تماشا: روز یکشنبه از ادامه اکران فیلم «بی خود و بی جهت» در سینماهای قم جلوگیری شد. آنطور که در بعضی از خبرها آمده گویا روز یکشنبه برخی به سینمای نمایش دهنده فیلم «بی خود و بی جهت» رفتند و مانع از ادامه نمایش این فیلم شدند.

سعید خانی مجری طرح و پخش کننده این فیلم با تایید خبر فوق به «تماشا» می گوید: «ارشاد استان قم صلاح دیده که جلوی نمایش فیلم ما را در این شهر بگیرد. این دستور ائمه جماعت این استان بوده که گویا از «بی خود و بی جهت» خوششان نیامده است. و مانع ادامه اکران شده اند. آنطور که به من خبر دادند دلیلشان این بوده که فیلم محتوا ندارد و مناسب شهر قم نیست!»

خانی همچنین درباره جلوگیری از اکران فیلمی که پروانه نمایش دارد می گوید: «این دیگر اتفاق عجیبی نیست. همانطور که می بینید همه در این مملکت می توانند اظهار نظر کنند و گویا قدرت انجام هر عملی را هم دارند. خدا را شکر صاحب نظر هم اینقدر زیاد شده که هم فیلم بالا می کشند هم پایین! به هر صورت ما می خواستیم با مسئولان قم دیالوگ برقرار کنیم و هنوز هم درصدد انجام این عمل هستیم.»

خانی با ذکر این نکته که ارشاد قم زیر نظر ارشاد تهران است و قطعا باید به پروانه نمایش سرگروهشان اعتماد کنند و احترام بگذارند، در پاسخ به این سوال که کدام نمود و المان در فیلم باعث شده که این تصور پیش بیاید که فیلم برای مخاطبان قمی مطبوع نیست، گفت: «باور کنید به من این توضیحات داده نشده اما قطعا کسی که بخواهد ایراد بگیرد از هر چیزی می تواند ایراد بگیرد. می تواند بگوید فیلم سیاه نماست. می تواند بگوید چرا خانمی که در فیلم است این شکلی است و هزار و یک ایراد دیگر. آنقدر قاضی در این سینما ریخته که هر کسی می تواند هم حکم بدهد و هم اجرا کند.»

خانی در توضیح تیزر نداشتن «بی خود و بی جهت» در تلویزیون به تماشا می گوید: «می گویند سال حمایت از تولید ملی و بخش خصوصی است ولی ما این حمایت را نمی بینیم. تلویزیون فیلم ما را نمی پسندد و آگهی به ما نمی دهد، بنابراین ما باید با هزینه شخصی آگهی بخریم. شما حساب کنید اگر من بخواهم در زمان مناسبی در شب ۱۵ ثانیه تیزر این فیلم را تبلیغ کنم می شود ۲۰ میلیون که این برای ما توجیه منطقی ندارد. من انتظار داشتم که آقای ضرغامی حمایت کنند که این اتفاق نیفتاد. البته آقای قالیباف لطف کردند چند تبلیغ محیطی رایگان به ما دادند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا همه چیز حل شده مونده فیلم ها رو هم اصلاح کنیم. آخه کجای دنیا مشکل مردم فیلمه؟

      پاسخ ها

      • zahra seven

        +++++++

    • بدون نام

      هیچ کدوم از فیلمای سینما ارزش دیدن نداره..........

    • هتی

      طرز تهیه فیلم ایرانی
      2 عدد بازیگر
      1 دستگاه آپارتمان
      1 کارگردان که همه چی بلد باشه از فیلم برداری و نویسندگی و... در نهایت قدرت این رو داشته باشه که یه موضوع بندازه وسط اون 2تا بازیگر بازی کنن...تمام

    • بدون نام

      خوب حتما فیلمتون این قدر بی خود و بی جهت بوده که هم مانعش شدن و هم ازش حمایت نکردن دیگه..................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج