جاباما
۳۷۳۸۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس در کمین صید جدید فتح الله زاده

عباس محمدرضایی به پرسپولیس می رود؟ این شایعه ای است که روز گذشته شنیده شد. از قرار معلوم حساب باشگاه استقلال خالی است و بعید نیست که چک محمدرضایی برگشت بخورد.

پرسپولیس در کمین صید جدید فتح الله زاده

تماشا: عباس محمدرضایی به پرسپولیس می رود؟ این شایعه ای است که روز گذشته شنیده شد. از قرار معلوم حساب باشگاه استقلال خالی است و بعید نیست که چک محمدرضایی برگشت بخورد. او چند روز قبل از استقلال چکی به تاریخ امروز یا فردا گرفته که اگر پاس نشود امکان فسخ قرارداد داخلی محمدرضایی وجود دارد.

استقلالی ها از اول فصل با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند و همین مسئله باعث شده که اکثر بازیکنان استقلال از شرایط این تیم ناراضی باشند. تمام بازیکنان استقلال به جز مهدی رحمتی از باشگاه بخشی از قراردادشان را طلبکار هستند. البته بی پولی باشگاه آبی مدت هاست که کارکنانش را درگیر کرده. اینطور که شنیده می شود کارمندان باشگاه استقلال، چند ماه است که پول های خود را دریافت نکرده اند.

این یک نما از وضعیت مالی باشگاه استقلال است برای امروز یا فردا که می خواهد چک بازیکن جدید را پاس کند. با این حال خود محمدرضایی، در گفت و گو با تماشا ادعا کرد که هنوز با استقلالی ها صحبت مالی نکرده است: «من با استقلالی ها به توافق رسیده ام ولی هنوز در مورد پول حرفی نزده ایم. قرار است امروز به باشگاه بروم ودر مورد مسائل مالی صحبت کنیم، حالا اینکه پول بگیرم یا چک هنوز مشخص نیست.»

اما گفته می شود که رویانیان هم روی این بازیکن استقلال نظر دارد و آماده است با پاس نشدن چک استقلال او را به پرسپولیس ببرد. شاید پرسپولیس نیازی به محمدرضایی نداشته باشد ولی جذب این بازیکن می تواند رویانیان را در کری اش با فتح الله زاده جلو بیندازد: «من با استقلال قرارداد داخلی امضا کرده ام و اگر باشگاه یک درصد نتواند به تعهدات مالی اش عمل کند، به پرسپولیس فکر می کنم.»

او می گوید امیدوار است که در استقلال بماند: «من امیدوارم که این اتفاق نیفتد و من در استقلال بمانم. برای من اول استقلال و بعد امیرخان مهم است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      http://isna.ir/fa/news/91091306904/720-330
      اینم یه مطلب توپ ضد سازمان لیگ و اس اس

    • mehrdad

      fadaye sare hamatouuuun esteghlaliya ma ke ghahremane nim fasl; shodiiiiiiiiim bezan zangoooooo

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره قهرمان نیم فصل شدید ولی با هزار تا لابی و کثافت کاری دیگه ! اکثر بازیهاتون که در تهران چیده شده بود ، داوری هم که مثل همیشه با شما بود نمونه بارزش 9 نفره کردن نفت تهران در 30ثانیه در حالیکه نفت مچاله تون کرده بود ، یا به تعویق انداختن بازی به دلایل واهی مثل اینکه ما با اتوبوس نمیریم و از این حرفا و صدتا دوز و کلک دیگه !!!
        پارسالم با همین کارا نیم فصل اول با اختلاف 9 امتیاز قهرمان نیم فصل شدید ولی آخر کار سوم شدید ! خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج