۳۷۳۸۵۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انگشتری برای مواقع اورژانسی

تکنولوژی پوشیدنی به سرعت در حال رشد است و حلقه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه این قطعه نسبت ب چیزهای دیگر مثل عینک و ساعت، ظاهرا کاربرد کمتری دارد اما می توانند نقش مهمی را در زندگی ما بازی کند.

برترین ها: تکنولوژی پوشیدنی به سرعت در حال رشد است و حلقه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه این قطعه نسبت ب چیزهای دیگر مثل عینک و ساعت، ظاهرا کاربرد کمتری دارد اما می توانند نقش مهمی را در زندگی ما بازی کند.
«Nimb» یک دستگاه قابل حمل با دکمه وحشت است که از ایمنی شخصی شما محافظت می کند. گرچه ممکن است نمایشی به نظر برسد اما در موقعیت های خطرناک با لمس این دکمه می توانید هشدار اضطراری ارسال کنید.
روش کار آن هم آسان است: وقتی به مشکل خوردید دکمه پایین حلقه را فشار داده و به مدت ۳ ثانیه نگه می دارید. این کار باعث می شود یک پیام با مشخصات شما و موقعیت مکانیتان به کسانی که از قبل تعیین کرده اید فرستاده شود. آن ها به کمک لرزش حلقه شان این پیام را دریافت خواهند کرد و می توانند برای کمک به شما وارد عمل شوند.
با استفاده از اپلیکیشن موبایل شما می توانید افرادی که می خواهید از هشدار شما مطلع شوند را به تعداد دلخواهتان انتخاب کنید. شاید بخواهید فقط بهترین دوستتان از این موقعیت مطلع شود یا شاید بخواهید به بخش خدمات اورژانسی یا نزدیکترین کاربرانی که از این حلقه استفاده می کنند متصل شوید. این حلقه ها که به رنگ های سفید و مشکی موجودند، بیشتر شبیه به یک اکسسوری مدرن و شیک هستند تا یک ابزار حفاظت شخصی قدرتمند.
انگشتری برای مواقع اورژانسی
انگشتری برای مواقع اورژانسی
انگشتری برای مواقع اورژانسی
انگشتری برای مواقع اورژانسی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج