جاباما
۳۷۳۹۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهرجویی منتظر سرمایه برای «سنتوری، مرد پاییزی»

کارگردان فیلم سینمایی «نارنجی پوش» گفت: پیش تولید پروژه سینمایی «سنتوری، مرد پاییزی» به اتمام رسیده و با جذب سرمایه، فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: کارگردان فیلم سینمایی «نارنجی پوش» گفت: پیش تولید پروژه سینمایی «سنتوری، مرد پاییزی» به اتمام رسیده و با جذب سرمایه، فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

داریوش مهرجویی درباره ساخت فیلم سینمایی «سنتوری، مرد پاییزی» افزود: با صدور پروانه ساخت، در حال پیش تولید هستیم تا با فراهم شدن شرایط و جذب سرمایه گزار فیلمبرداری را آغاز کنیم.

مهرجویی منتظر سرمایه برای «سنتوری، مرد پاییزی»

وی با بیان اینکه دو بازیگر اصلی فیلم بهرام رادان و لیلا حاتمی هستند، گفت: حسن پورشیرازی نیز از دیگر گزینه های بازیگران این فیلم است که هنوز حضور وی در فیلم قطعی نشده است.

این کارگردان سینما ادامه داد: موسیقی و ترانه های فیلم را نیز با یک خواننده جوان در حال پیگیری هستیم که ترجیح می دهم نام او را عنوان نکنم.

کارگردان فیلم «هامون» همچنین گفت: عنوان فیلم بطور قطع «سنتوری ۲» نخواهد بود و اکنون «سنتوری، مرد پاییزی» را انتخاب کرده ایم که ممکن است این اسم هم تغییر کند.

وی درباره خلاصه داستان فیلم گفت: «سنتوری، مرد پاییزی» در ادامه قسمت اول داستان زندگی علی را روایت می کند که پس از مرگ یکی از بهترین دوستان و همراهانش از آسایشگاه برای شرکت در مراسم تشییع او خارج می شود که در راه یاد خاطرات گذشته می افتد و درگیر اتفاقاتی تازه می شود.

مهرجویی سال ۱۳۸۵ فیلم «سنتوری» را ساخت که بنا به دلایلی اکران نشد اما نسخه دی وی دی آن وارد بازار شد.

«سنتوری» داستان علی - با بازی بهرام رادان -، نوازنده چیره دست سنتور و خواننده محبوب جوانان را روایت می کرد که ناگهان در اوج شهرت و موفقیت افسار زندگی را از دست می دهد و به بیراهه می رود.

بهرام رادان برای بازی در «سنتوری» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بیست وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر - ۱۳۸۵ - شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج