جاباما
۳۷۴۰۷۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

آفرود، کار این ماشین هاست!

جیپ رنگلر انتخاب پیش فرض برای یک خودرو آفرود جدید است، و دلیل خوبی هم برای این انتخاب وجود دارد: به لحاظ قیمت، خودروهای سنگین کمی قابلیت های بیشتری از این جیپ دارند.

برترین ها: جیپ رنگلر انتخاب پیش فرض برای یک خودرو آفرود جدید است، و دلیل خوبی هم برای این انتخاب وجود دارد: به لحاظ قیمت، خودروهای سنگین کمی قابلیت های بیشتری از این جیپ دارند.
با این حال، اگر یک رانگلر نخواهید چه؟ شاید خودرویی لوکس تر، یا حتی با یک تخت بخواهید. یا شاید نمی خواهید برای نسل بعدی رانگلر صبر کنید. این لیست ده مورد از بهترین گزینه های پیش روی شما هستند.

مرسدس بنز G550

بله، قیمت گذاری برای مرسدس بنز G۵۵۰ از بیش از دو برابر گران قیمت ترین رانگلرها شروع می شود، با این حال، هیچ بحثی در مورد توانایی های آفرود آن نیست. با وجود داشتن دیفرانسل سه قفله، جاهای کمی وجود دارد که نتوانید با یک G-Wagen بروید. همچنین مانند یک رانگلر، G-Wagen هم یک نماد شاخص واقعی است.
آفرود، کار این ماشین هاست!
آفرود، کار این ماشین هاست!
لندرور رنجرور

هیچ ماشینی روی کره زمین نیست که به اندازه رنجرور چنین ترکیب تحسین برانگیزی از لوکس بودن و قابلیت های واقعی آفرود ارائه دهد. البته، ماشین های کمی که دارای این ویژگی ها هستند، اما به هیچ وجه یارای رقابت با توانایی های آفرود این خودرو را ندارند. اگر رنجرور در مسیرهای ناهموار بهتر از مناطق شهری نباشند، به همان اندازه خوب هستند.
آفرود، کار این ماشین هاست!
جیپ گرند چروکی تریل هاوک

رانگلر با قابلیت ترین ماشین جیپ آفرود است، اما لوکس نیست. اخیرا با اضافه شدن پکیج تریل هاوک، جیپ عملکرد زمین نوری فوق العاده ای به گرند چروکی مجلل تر و باشکوه تر خود اضافه کرده است، که توازن خوبی بین یک خودرو شاسی بلند جاده ای و بیرون جاده ای ایجاد می کند. می توان این خودرو را به عنوان رنجروری اقتصادی در نظر گرفت.
آفرود، کار این ماشین هاست!
تویوتا 4Runner TRD Pro

با گذشت ۳۰ سال از اولین بار که تویوتا ۴Runner تولید شد، امروزه مدرن تر شده، اما مفهوم اصلی آن دست نخورده مانده است. این ماشین یکی از آخرین ساشی بلندهای واقعا قدیمی در دورانی است که اکثر رقبای آن بیشتر ماشین هستند تا کامیون. اگر پکیج TRD Pro را انتخاب کنید، یک قفل دیفرانسیل، شوک Bilstein، و ظاهری کاملا کلاسیک به دست می آورید.
آفرود، کار این ماشین هاست!
تویوتا لندکروزر

تنها رقیب واقعی رنجرور تویوتا لندکروزر و همتای لکسوس آن، LX است. این ماشین به لطف تمام ویژگی های بیرون جاده ای الکترونیکی، بزرگ، راحت، لوکس، و قدرتمند است. البته شما برای تمام این ویژگی های خوب باید پول پرداخت کنید: قیمت تویوتا از 83.825 دلار، و لکسوس از 88.880 دلار شروع می شود.
آفرود، کار این ماشین هاست!
فورد F-150 رپتور

فورد با رپتور اساسا یک F-۱۵۰ ارائه می دهد که دقیقا همانطور ساخته شده که شما می خواهید یک وانت بیرون جاده ای رام نشدنی بسازید. این ماشین حتی یک سیستم هوشمند به نام "باجا" (Baja) اختصاصی دارد که هر چیزی را که باید در مورد این وانت بدانید به شما می گوید.
آفرود، کار این ماشین هاست!
رم پاور واگن

وقتی که برای اولین بار در سال 2014 سوار رم پاور واگن شدیم، به این نتیجه رسیدیم که این خودرو تقریبا همان وانت جیپ رانگلری است که منتظرش بودیم. البته، ما می دانیم که وانت رانگلر در راه است، اما شما نباید پاور واگن را با آن ظاهر خشمناک و عملکرد بی نقص نادیده بگیرید.
آفرود، کار این ماشین هاست!
نیسان تیتان XD PRO-4X دیزل

نیسان هنوز مدل رپتور و جنگنده تیتان خود را تولید نکرده است، بنابراین بهترین گزینه آفرود آن، تیتان XD PRO-۴X است. طبیعتا، این ماشین یک شوک Bilstein و یک قفل دیفرانسیل عقب دارد، اما چیزی که این وانت را متمایز می کند، موتور دیزل کامینز ۸ سیلندر آن است.
آفرود، کار این ماشین هاست!
شورولت کلرادو تریل باس

ما منتظر رقیب بعدی جیپ رانگلر که طبق شایعات تولید کمپانی جنرال موتورز (GMC) است هستیم، اما در همین حین، قصد داریم از شورولت کلرادو تریل باس لذت ببریم. قیمت آن بالای 7.710 دلار بیش از کلرادوی استاندارد Z71 است، اما این ماشین با چراغ های LED نصب شده در کارخانه بر روی سقف عرضه می شود. یک معامله عادلانه.
آفرود، کار این ماشین هاست!
سوبارو اوت بک

می دانیم به چه چیزی فکر می کنید: سوبارو اوت بک مثل یک انگشت شست باد کرده در این لیست، انگشت نما و متفاوت است، و حق باشما است. این ماشین هیچ ویژگی خاص، یا لاستیک تایر برجسته، یا قفل دیفرانسیلی ندارد، اما اوت بک به طرز شگفت آوری برای آفرود مناسب است. شما یک اوت بک را به دره نمی برید، اما برای مسیرهای خارج جاده سبک عالی است.
آفرود، کار این ماشین هاست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج