۳۷۴۱۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خورشید زمستاني را به خانه آورید.

مهمانان نورانی در خانه شما!

بهره‌گيري از منابع طبيعي براي روشن و گرم كردن خانه هم به صرفه‌جويي در مصرف انرژي كمك مي‌كند و هم زيبايي و روشنايي دل انگيزي را به خانه هديه مي‌دهد. با استفاده از این راهکارهای ساده نور طبیعی را ميهمان منزل‌تان کنید.

مهمانان نورانی در خانه شما!

هفت صبح: گرم كردن خانه‌ها در فصل سرما با وسايل گرمايشي متعددي كه در بازار وجود دارد كار چندان سختي نيست. با اين وجود بهره‌گيري از منابع طبيعي براي روشن و گرم كردن خانه هم به صرفه‌جويي در مصرف انرژي كمك مي‌كند و هم زيبايي و روشنايي دل انگيزي را به خانه هديه مي‌دهد. با استفاده از این راهکارهای ساده نور طبیعی را ميهمان منزل‌تان کنید.

مهمانان نورانی در خانه شما!
پنجره‌ها

پنجره‌هایی که سایبان و نورگیر دارند حتی اگر به طور کامل باز باشند، باز هم جلوی ورود نور را می‌گیرند اما به هر حال شما با انتخاب پرده مناسب می‌توانید این مشکل را تا حدود زیادی رفع کنید. برای ورود نور بیشتر به داخل باید از پرده‌های یک لایه و بدون آستری استفاده کنید. پرده‌های چین‌دار و نازکی که به وسیله حلقه‌هایی به میله پرده نصب می‌شوند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند. پرده‌های کرکره‌ای هم انتخاب مناسبی است، زیرا هم می‌توانید مقدار نوری که وارد می‌شود را کنترل و تنظیم کنید و هم می‌توانید با زاویه دادن به آن، نور را در هر ناحیه‌ای متمرکز کنید.


موانع پشت پنجره

گاهی پشت پنجره اتاق شما درختی وجود دارد که انبوه شاخه‌های آن مانع از ورود نور به داخل خانه می‌شود. قطع کردن درخت که بی‌شک پیشنهاد مناسبی نیست اما می‌توانید با هرس کردن شاخه‌های درخت یا هدایت آن به وسیله چند طناب، هم از داشتن یک سبزینه زیبا پشت پنجره اتاق لذت ببرید و هم نور را به داخل خانه هدایت کنید. در ضمن یادتان باشد که قسمت طاقچه‌ای پنجره را باید از آشفتگی و شلوغی دور نگه دارید.

مهمانان نورانی در خانه شما!


رنگ‌های روشن

رنگ سفید و به طور کلی رنگ‌های روشن، نور طبیعی را بهتر از رنگ‌های تیره جذب می‌کنند. بنابراین برای دیوارها از رنگ‌های سرد و روشن مانند نقرآبی استفاده کنید. انتخاب شما برای سقف می‌تواند از میان رنگ‌های منعکس کننده و متالیک باشد. اگر قصد خرید مبلمان دارید، بخش‌های بزرگ‌تر آن مانند کاناپه را روشن انتخاب کنید و روی آن کوسن‌های تیره رنگ بگذارید.

مهمانان نورانی در خانه شما!


پرده‌ها و رومیزی‌ها

مهمانان نورانی در خانه شما!

در زمان خرید پارچه برای پرده، رومیزی و حتی روکش مبل‌ها به‌ این مسئله دقت داشته باشید که پارچه‌های سنگین مانند مخمل و پارچه‌هایی که طرح‌های برجسته و درشت دارند، اتاق را تیره نشان می‌دهند. در حالی که پارچه‌های سبک مانند انواع کتان‌ها موجب روشن‌تر شدن اتاق می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج