۳۷۴۳۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ژنرال: همه مردم برای باخت ما بسیج شدند!

امیر قلعه‌نویی معتقد است که همه ایران بسیج شده بود تا استقلال برابر داماش ببازد.

خبرگزاری ایسنا: امیر قلعه‌نویی معتقد است که همه ایران بسیج شده بود تا استقلال برابر داماش ببازد.

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با داماش گیلان که با باخت یک برصفر تیمش همراه بود بیان کرد: ابتدا به مردم خوب گیلان تبریک می‌گویم به خاطر این بردی که کسب کردند اما یک مطلبی را می‌خواهم بگویم که شنیدنش بد نیست. تمام مردم ایران بسیج شده بودند تا داماشی‌ها این بازی را ببرند.

من به مردم خوب گیلان و کادر فنی داماش تبریک می‌گویم اما رفتارهایی که شد در شان فوتبال نبود. ۲۰ دقیقه از زمان رسانه ملی را به این موضوع‌ها اختصاص دادید که واقعا جای تاسف دارد. همه ایران بسیج شده بودند تا ببازیم. مبارک‌شان باشد که باختیم.

وی ادامه داد: از شب گذشته جو را خراب کردند. به هر حال اینجا رشت است. رشت مرکز استان است و جای تاسف داشت. فحاشی‌هایی که در طی بازی می‌شد، مخصوصا در سمت راست جایگاه بسیار زشت بود. این فحش‌ها برای منی که بچه نازی‌آباد هستم جای تعجب داشت. البته بازی در داخل زمین، پاک بود و دو تیم بازی خوبی را انجام دادند.

ما هم در دقایقی می‌توانستیم به گل برسیم. اخراج ساموئل هم تاثیرگذار بود. با این حال جناح چپ جایگاه خیلی آرام بود اما در طرف دیگر حرف‌هایی که زده می‌شد جای تعجب داشت.

وی همچنین درباره تعویق یک روزه بازی به دلیل نرسیدن به موقع استقلالی‌ها به رشت تصریح کرد: داماشی‌ها در زمین خودشان بازی می‌کردند و این ما بودیم که اسیر شدیم و تعویق بازی در پایان به ضرر ما شد. ما در راه بودیم و داماش استراحت و تمرین می‌کرد. چرا باید جو بد علیه ما به وجود آید. خواهشا به مردم اطلاع درست بدهید. آیا الان که بردید خوب شد و جو دیگر بد نیست؟ آیا همه جو برای این بود که اگر ببازید ادامه بدهید اما الان دیگر همه چیز حل شد و اوضاع خوب است؟

قلعه نویی اضافه کرد: ما از ساعت ۳ بعدازظهر یکشنبه در فرودگاه بودیم و بعد از آن به خانه برگشتیم و سپس ۷ صبح بیدار شدیم و به رامسر رفتیم. در رامسر نیز اتوبوس خراب شد و ماشین‌مان را عوض کردیم. با این وضع چه کسی ضرر کرد. اگر مستقیم به رشت می‌آمدیم ۴۵ دقیقه‌ای می‌رسیدیم. به هرحال مملکت مشکلات خاص خودش را دارد و بعضی‌ها نیز در این وضع کارهای عجیبی می‌کنند. به نظرم اطلاعات بد به عابدینی داده‌اند.

آقای ماجدی به اتوبوسی که در رشت منتظر ما بود، گفت که ما نرسیدیم، شما بروید آیا این اشکال دارد؟ با به تعویق افتادن این بازی هزینه ما یک روز بیشتر شد. تمرینی که قرار بود از جمعه آغاز کنیم باید از شنبه شروع شود. یک آدم عاقل به من بگوید که چه کسی ضرر کرد؟

قلعه‌نویی همچنین با بیان اینکه دو هفته پیش نیز برنامه استقلال عوض شد اما اعتراضی نکرد، افزود: قرار بود با پیکان بازی کنیم اما برنامه را عوض کردند و گفتند با گهر بازی کنید. آیا ما حرفی زدیم. بالاخره یک سری مشکلات در فوتبال ما وجود دارد. آیا ما قبل از بازی با پیکان باید داستان درست می‌کردیم که چرا برنامه ما را عوض کردید؟

در ادامه نشست خبری نیز خبرنگاران درباره زمان تهران تا رشت از قلعه‌نویی سوال کردند که باعث ایجاد بحث و جدل بین خبرنگاران و سرمربی استقلال شد. خبرنگاران معتقد بودند که فاصله زمانی تهران تا رشت چهار ساعت است اما قلعه‌نویی مسافت را به صورت جزئی و ریز محاسبه کرد و گفت که این مسافت ۴ ساعته طی نمی‌شود.

سرمربی استقلال همچنین درباره شرایط تیمش برابر داماش گیلان توضیح داد: زمانی که ما ۱۰ نفره شدیم بازی را در نیمه دوم بستیم، همچنین یکی، دو موقعیت داشتیم تا به گل برسیم اما داماش روی کار انفرادی گل زد. به اعتقادم ما در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم. همچنین ما تنها یک جلسه تمرین روی چمن مصنوعی عضدی برگزار کردیم که نمی‌شد.

سرمربی استقلال در ادامه با انتقاد از عملکرد گروه داوری توضیح داد: داور در اخراج ساموئل اشتباه کرد و یک پنالتی را روی برهانی نگرفت. همچنین روی کارت‌ها هم شک و شبهه ایجاد کرد. واقعا برای خودم جای تعجب دارد که چرا آقای ترکی به امین منوچهری و خسرو حیدری کارت زرد نشان داد؟ همچنین برخوردی بین ساموئل و ابراهیمی به وجود نیامد، چون خودم روی خط بودم و دیدم، با این حال باید به گروه داوری هم تبریک گفت.

وی همچنین درباره از دست دادن قهرمانی نیم فصل تاکید کرد: ما به هیچ عنوان قهرمان نیم فصل نداریم. ما صدرنشینی داریم که آن هم کل ایران از دیشب بسیج شده بودند تا آن را از دست ما درآورند.

قلعه‌نویی در پایان درباره برنامه‌های استقلال برای جذب بازیکن در نیم فصل عنوان کرد: طبیعتا دو باختی که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول رقم خورد برایمان سخت است. ما مشکلاتی که هفته قبل داشتیم را می‌دانستیم. من لیست بازیکنان مورد نیاز را به آقای فتح‌الله‌زاده داده و ایشان رایزنی‌هایش را با مدیران عامل باشگاه‌ها انجام داده است. قرار است چند بازیکن را جابه‌جا کنیم، همچنین یکی، دو بازیکن خارجی را هم برای تقویت تیم جذب خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر

      حرف مفت چرا می زنی خوب شما نمی باختین مگه من اومدم بهتون گل زدم؟؟؟؟

    • علی از اهواز

      آقای دکتر محترم درست حرف بزن شانس آوردیم دکتر هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج