۳۷۴۳۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعزام ۸ هزار دانش آموز به عتبات عالیات

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش از اعزام ۸ هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات در ۳ سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه نخستین اردوی مربیان و ششمین دوره اردوی ملی اعضای پیشتازان سازمان دانش‌آموزی که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد به بیان اقدامات انجام شده این معاونت در ۳ سال گذشته پرداخت و افزود: در سال‌های ۹۱ و ۹۲ اردوی مربیان و دانش‌آموزان متوقف شده بود و در ۳ سال گذشته اردوهای سازنده با ظرفیت ۵ هزار نفری که مهارت‌آموزی را می‌آموزاند برگزار شده است.

وی افزود: امسال اردوی مشترک دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز همزمان برگزار شد تا نوجوانان از تجارب مربیان استفاده کرده و در این اردو مهارت اجتماعی، تشکیلاتی، فضای مجازی، کوهنوردی، آداب زندگی، کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و نیز تربیتی را تجربه کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اعزام ۸ هزار دانش‌آموز به زیارت عتبات عالیات خبر داد و گفت:‌ ۲ هزار دانش‌آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام شده است و این موضوع ادامه خواهد یافت.

کفاش با بیان اینکه برخی تصور می‌کردند در دولت تدبیر و امید اهمیت به مسائل فرهنگی و دفاع مقدس قائل نخواهد شد، تصریح کرد: در این دولت ۶۵۰ هزار دانش‌آموز به راهیان نور اعزام شده‌اند و به گفته سردار فضلی در طول دوران پس از دفاع مقدس این دولت بالاترین مشارکت آموزش و پرورش در راهیان نور را داشته است.

وی از دایر شدن ۶۵۰ دارالقرآن خبر داد و افزود: این دارالقرآن‌ها در گذشته تعطیل شده بودند و ما توانستیم مرکزی برای اقتصادی قرآن دانش‌آموزان و نیز فرهنگیان دایر کنیم که همچنین ۵۰۰ فرهنگی در اولین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان شرکت خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، شورای دانش‌آموزی را امری به منظور تربیت سیاسی دانش‌آموزان برشمرد و اظهار داشت: ۱۵۰ نماینده دانش‌آموزی که با رأی مستقیم دانش‌آموزان انتخاب شده‌اند تا چند هفته دیگر مجلس هشتم دانش‌آموزی را شکل خواهند داد.

کفاش ادامه داد: ۵۰ هزار مدرسه با حضور ۲۰ هزار ائمه جماعات نماز جماعت را در مدارس برگزار می‌کنند و این مسائل گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در این دولت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج