۳۷۴۶۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهران غفوریان به «ماه تی تی» پیوست

مهران غفوریان برای ایفای نقش در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری قرارداد بست.

جام جم: مهران غفوریان برای ایفای نقش در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری قرارداد بست.

مهران غفوریان به «ماه تی تی» پیوست

مهران غفوریان سال گذشته در سه فیلم سینمایی حضور یافت و اولین نقش جدی‌اش را نیز بازی کرد که هنوز به نمایش درنیامده. او در آخرین گفت‌وگویش از تصمیم برای کارگردانی سینما در کنار ساخت مجموعه «زیر آسمان شهر» و همچنین بستن قرارداد برای بازی در سریال «ماه تی‌تی» خبر داده است که داوود میرباقری کارگردان «مختارنامه» آن را خواهد ساخت؛ این اولین همکاری میرباقری و مهران غفوریان خواهد بود.

مهران غفوریان به تازگی اطلاعات جالبی درباره آخرین فعالیت‌هایش داده است. اولین خبر قطعی و جالب توجهی که این بازیگر می‌دهد به همکاری او در پروژه تازه داوود میرباقری برمی‌گردد که به گفته عفوریان به زودی کلید خواهد خورد: «من قراردادی چندماهه با آقای داوود میرباقری برای سریال «ماه تی‌تی» دارم که قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شود. «ماه تی‌تی»، این روزها در مرحله پیش تولید است و احتمالا یک ماه دیگر کلید می‌خورد.» این اولین همکاری کارگردان «مختارنامه» با مهران غفوریان است که سال گذشته با بازی در «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» اولین نقش جدی خود را در سینما ایفا کرد.

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو خبر از تدارک برای تولید یک فیلم می‌دهد که احتمالا اولین کارگردانی سینمایی غفوریان را نیز رقم خواهد زد. او می گوید فیلم اولش را به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده فیلم «ناردون» و با فیلمنامه‌ای از خشایار الوند می‌سازد. البته ساخت «زیر آسمان شهر» نیز منتفی نشده و غفوریان اطلاعات تازه‌ای از تولید این سریال نیز می‌دهد و می‌گوید: «قرار است کارگردانی سریال «زیر آسمان شهر» را در کنار مهران مهام در پاییز و زمستان امسال آغاز کنم.»

پیش از این سه سری از این سریال در سال‌های ۸۰ و ۸۱ از شبکه سه سیما روی آنتن رفته بود و به گفته غفوریان تعداد قسمت‌های سری تازه آن نیز مانند نمونه‌های قبلی ۹۰ قسمت است، او درباره عوامل این سریال می‌گوید: «تیم پشت صحنه کار که تغییر کرده و در میان کاراکترهای اصلی فعلا حضور خود من، حمید لولایی، یوسف تیموری و ملکه رنجبر نهایی شده است و البته شخصیت‌های جدید هم به این مجموعه اضافه می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج