۳۷۵۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فيلم‌ های سینمایی آخر هفته در تلويزيون

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (۱۶ و۱۷ آذر ماه) بینندگان می‌توانند فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «تاجر دوره گرد»، «آبروی از دست رفته»، «خرس‌های مهربان (آرزو و تلاش)»، «بچه‌های مدرسه اوتاکا»،و...را تماشا کنند.

تا بناک : در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه (۱۶ و۱۷ آذر ماه) بینندگان می‌توانند فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «تاجر دوره گرد»، «آبروی از دست رفته»، «خرس‌های مهربان (آرزو و تلاش)»، «بچه‌های مدرسه اوتاکا»، «جزیره نیم»، «بعد از ورشکستگی»، «تب پنهان»، «سرنوشت دو زندگی (قسمت اول)»، «آتشفشان»، «برگ و باد»، «جاودانگی»، «سرنوشت دو زندگی (قسمت دوم)»، «محل فاجعه: آتشفشان»، «مغازه عتیقه فروشی»، «کاراگاه»، «جک و لوبیای سحرآمیز»، «یگان ویژه»، «حقیقت باید گفته شود»، «آن سوی آرزوها»، «افرا»، «برگی بر شاخه» و «ریسمان سبز» را تماشا کنند.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تاجر دوره گرد» به کارگردانی جورج هیکن لوپر پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم در مورد «جک» یک لابیست معروف در کنگره آمریکا است. او با گرفتن پول از افرادی که در بعضی قوانین ذینفع هستند و پرداختن مقداری از آن به اعضاء کنگره، موجبات تصویب یا عدم تصویب بعضی لوایح قانونی را فراهم می‌کند. همچنين نامزدهاي انتخاباتي نیز با پرداختن رشوه به وي، منافع خود را تامين مي‌كنند، امّا اين بار مانند هميشه نقشه‌هاي او پيش نمي‌روند و او دستخوش بازي سياسي بزرگان كنگره آمريكا مي‌شود و چون جان خود را در معرض خطر مي‌بيند، آنها را رسوا مي‌كند.

کوین ایپیسی و بری پیپر به عنوان بازیگران اصلی در فیلم سینمایی «تاجر دوره گرد» محصول سال ۲۰۱۰ کانادا بازی کرده‌اند.

شبکه یک سیما برای ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ آذر ماه فیلم تلویزیونی «آبروي از دست رفته» به کارگردانی آِیدا پناهنده و تهیه کنندگی مهدي شفيعي را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی بيژن امكانيان، رضا بهبودي و نازگل نادريان خواهید دید: آقاي صادقي مدير حسابداري يك شركت است و به علت آنكه اموالش را براي معالجه همسرش قبل از فوت او خرج كرده است، در شرايت سخت مالي قرار دارد، زيرا از طرفي بايد قسط وام‌هاي بانكي بي شماري را كه دارد، پرداخت كند و از طرفی جهيزيه دختر كوچكش بيتا را كه نامزد او از خانواده مرفهي است را بايد خيلي زود و به صورت آبرومندانه آماده كند. بنابراین از مدير شركت تقاضاي وام سنگيني را مي‌كند، امّا قبل از اينكه آن را دريافت كند، مدير به سفر مي‌رود. در همين زمان آقاي صادقي از دوست و همكار چند ساله اش علي پور، كه صندوق دار شركت است درخواست مي‌كند تا اين پول را از صندوق به او بدهد تا اينكه مديرشان از سفر باز گردد.

فیلم تلویزیونی «آبروي از دست رفته» از تولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم است.

شبکه دو

انیمیشن «خرس‌های مهربان (آرزو و تلاش)» به کارگردانی مشترک لری یاکوبز و رون پیتز و تهیه کنندگی سینتیا تیلور، محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا، پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۷:۳۰ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده: سر به هوا خرس مهربانی است که با کمک ستاره‌ای که از بچگی با هم دوست هستند، هر آرزویی را برآورده می‌کند، اما به خاطر درست آرزو نکردن، همیشه خود و بقیه خرس‌های مهربان را به درد سر می‌اندازد. برای همین هم خرس‌های مهربون از او می‌خواهند که دست از آرزو کردن برداشته و به کار و تلاش بپردازد. اما سر به هوا به جای توجه کردن به حرف دوستانش و شروع کار و تلاش، آرزو می‌کند خرس‌هایی به شهر مهربانی بیایند که مثل او آرزو کردن را دوست داشته باشند.

فیلم سینمایی «بچه‌های مدرسه اوتاکا» به کارگردانی یوشیهیرو فوهوکاوا، پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۴:۳۰ در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فيلم آمده: در یکی از شهرهای کوچک ژاپن، گروه نمایش کوچکی کار خود را در پارک شهر آغاز کرده است. برنامه اصلی این گروه نمایش مربوط به دخترک خردسالی است که در تبلیغات با نام دختر گرگی معرفی می‌شود. تعدادی از دانش آموزان که هر روز برای رفتن به مدرسه از پارک عبور می‌کنند، یکی از همکلاسی‌های خود به نام «هید کوچان» را به دلیل ظاهر آشفته و لبا س‌های کهنه اش دختر گرگی خطاب می‌کنند. او که از خانواده‌ای فقیر است و قبل از آمدن به مدرسه روزنامه فروشی می‌کند، از این پیشامد غمگین و ناراحت است. «رومیکو» دختر باهوش، مؤدب و بادل و جرأتی است که تازه به کلاس آنها آمده است و در مدت کوتاهی همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. او بر خلاف بقیه، به «هید کوچان» احترام می‌گذارد و سعی می‌کند به او در برقراری ارتباط سالم با بقیه بچه‌ها یاری رساند.
فیلم سینمایی «بچه‌های مدرسه اوتاکا» به تهیه کنندگی ماکوتو ایشیهارا محصول سال 2005 ژاپن است.

فیلم سینمایی «جزیره نیم» به کارگردانی جنیفر فلاکت و تهیه کنندگی پااولا مازیر، صبح جمعه 17 آذر ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم محصول سال 2007 آمریکا از این قرار است که: «نیم» نام دختری است که به همراه پدر دانشمندش به تنهایی در یک جزیره دورافتاده زندگی می‏کنند. او به داستان‏های قهرمانی به نام «الکس روور» علاقه زیادی دارد. «جک» (پدر «نیم») قصد دارد که برای یک کشف علمی چند روزی را در اقیانوس بگذراند. او هر چه از «نیم» می‏خواهد که به همراه او بیاید «نیم» نمی‏پذیرد؛ لذا «جک»، «نیم» را در جزیره می‏گذارد و خودش می‏رود. در همین زمان نویسنده داستان‏های «الکس روور» که نام او نیز خانم «الکس روور» است برای ادامه دادن به داستان‏های «الکس» می‌خواهد چند نکته علمی را پیرامون آتش‏فشان بداند. اما در راه برگشت سقوط کوچکی می‏کند و پایش زخمی می‏شود.

فیلم سینمایی «بعد از ورشکستگی» به کارگردانی راندل کول و تهیه کنندگی جف مازولا و جان اسکاسیا، جمعه 17 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان «بعد از ورشکستگی» با بازی اندرو مک کارتی از این قرار است که: دو مرد جوان به نام‌های فرانک و جاش، در یک شرکت با یکدیگر شراکت دارند. آنها ورشکسته می‌شوند. فرانک مجبور می‌شود که به منزل پدری برگردد و با مادر و پدر خود زندگی کند. آنها نمی‌خواهند کسی از وضعیت آنها مطلع شود. اما بعد از ورود فرانک به منزل والدین، پدر فرانک متوجه می‌شود که او ورشکسته شده است و برای ایجاد یک شغل جدید به او پول قرض می‌دهد. فرانک وضع روحی خوبی ندارد و پس از چند وقت، با مردی به نام آبرامز شروع به کار می‌کند و قصد دارد در مورد طرح جدیدی با او قرارداد ببندد، ولی متوجه می‌شود او طرح وی را دزدیده و فرانک نیز نمی‌تواند مانع او شود.
فیلم سینمایی «بعد از ورشکستگی» محصول سال ۲۰۰۴ آمریکا است.

فیلم تلویزیونی «تب پنهان» به کارگردانی و تهیه کنندگی غلامرضا صيامي‌زاده، جمعه ۱۷ آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان «تب پنهان» با بازی بهزاد خداويسي، شيوا بلوريان، رضا خداداد بيگي، حسن خمري، مهدي هاشمي، علي انصافجو و كامبيز بهرام‌نژاد از این قرار است که: دانشجوي فارغ التحصيلي كه براي ادامه مطالعاتش براي تِز دكترا به كشورهاي آفريقايي سفر كرده است و براي ارائه مقاله اش در كنگره بين المللي در دانشگاه زاهدان به زادگاهش بر مي‌گردد، اصرار دارد مقاله اش با نام دانشگاه علوم پزشكي زاهدان ثبت گردد. مسئولين دانشگاه قصد ندارند كه اين مقاله ارائه شود. چون ممكن است در سطح بندي بين المللي، دانشگاه زاهدان به رده‌هاي پایين تر نزول كند. بالاخره خانم دكتر موفق مي‌شود كه مسئولين دانشگاه را مجاب نمايد تا اين امر صورت گيرد.
فیلم تلویزیونی «تب پنهان» از تولیدات سال 1387 در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

شبکه سه

فیلم سینمایی «سرنوشت دو زندگی (قسمت اول)» به کارگردانی رومولو گایری، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

قصه «سرنوشت دو زندگي» با بازی فابیو تستی و میشل نوری از این قرار است: " آندره آ" كميسر پليس و "نيكولو" قاضي دو دوست هستند كه در پي به دام انداختن يك باند تبهكاري هستند, ماجرا در ايتاليا اتفاق مي‌افتد و اين گروه مافيايي "نيكولو" را به قتل مي‌رسانند. «آندره آ» با تلاش سعي مي‌كند از يك شاهد در دادگاه استفاده كند. باند مافيايي ايتاليايي براي از بين بردن شاهد از همكار مافيايي آمريكايي خودشان درخواست كمك مي‌كنند و آنها نيز يك نفر را به نام" ديويد" كه احتياج به پول براي تامين هزينه درمان همسرش داشته است به ايتاليا مي‌فرستند.
فیلم سینمایی «سرنوشت دو زندگي» محصول سال ۱۹۹۲ ایتالیا است.

فیلم سینمایی «آتشفشان» به کارگردانی میک جکسون و با بازی تامی لی جونزو آنه هچه، پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: اتفاقی عجیب در شهر لس آنجلس در حال وقوع است. آتشفشان معروف شهر در حال فعال شدن است و دود سفیدی همه شهر را فراگرفته است. در اوج آرامش شهر، یک زلزله اتفاق می‌افتد و مدیر حوادث غیر مترقبه شهر، مارک رورک معتقد است اتفاق عظیمی در حال وقوع است. او زمین شناسی معروف را پیدا می‌کند تا به او کمک کند.
فیلم سینمایی «آتشفشان» محصول سال 1997 امریکا در ژانر حادثه ای، علمی و تخیلی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «برگ و باد» به کارگردانی ايليا منفرد و تهیه کنندگی رضا نسيمي، جمعه 17 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

قصه «برگ و باد» با بازی رضا رويگري و مهدي اميني خواه از این قرار است که: آقاي آراسته سرمايه داري است که شرکتش در حال ورشکستگي است. مهرداد حسابدار او براي اينکه بتواند با مرجان دختر خاله اش که از بچگي دوستش داشت ازدواج کند شروع به سند سازي و دزدي از شرکت کرده تا بتواند با مرجان از کشور فرار کند و براي اين کار مرجان هم برخلاف ميلش با او همکاري کرده و به آراسته که بعد از فوت همسرش دچار افسردگي شده نزديک مي‌شود و در اين ميان فربد آراسته که به علت کسالت پدر امور شرکت را اداره مي‌کند يک حسابدار جديد به نام پريزاد حسيني استخدام مي‌کند و چون پريزاد حسابدار باهوشي است متوجه ناهماهنگي و اختلاف در ورود و خروج کالا و سند سازي مي‌شود.

فیلم تلویزیونی «برگ و باد» از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم است.


فیلم تلویزیونی «جاودانگی» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محسن دانشور، جمعه ۱۷ آذر ماه ساعت ۱۴: ۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ابوالفضل پورعرب،، عنایت بخشی و فاطمه نمازی می‌بینیم: رسول در زندان و در هراس از اجرای حکم قصاص است. مدتی قبل او حین مسابقه کشتی غیررسمی دوست و حریفش جواد را بر زمین زده و باعث مرگ او شده است. اصغر برادر جواد خواهان قصاص رسول است. حاج ولی بزرگ و معتمد محل نیز به دنبال گرفتن رضایت از اولیای دم است.
فیلم تلویزیونی «جاودانگی» از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در ژانر ورزشی و اجتماعی ساخته شده است.


قسمت دوم فیلم سینمایی «سرنوشت دو زندگی» جمعه ۱۷ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار

فیلم سینمایی «محل فاجعه: آتش فشان» به کارگردانی رابرت لی و با بازی مایکل آیرون سایر و کاستاس ماندیلور، پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: عده‌ای از سناتورهای آمریکایی به کمک شهردار نیویورک در یک پروژه مخفی و غیرقانونی در حال حفر چاهی بسیار عمیق در تونل فاضلاب نیویورک هستند تا به کمک انرژی درون زمین به انرژی ارزان و پایان ناپذیری دست پیدا کنند. تا اینکه یک گروه از کارگران در تونل فاضلاب شاهد مواد مذاب و گازهای بسیار سمی هستند. تعدادی از کارگران می‌میرند و سرپرست آنها موضوع را به مقامات از جمله شهردار خبر می‌دهد، اما آنها حاضر به تعطیلی پروژه نیستند و حتی برای جلوگیری از افشا شدن ماجرا او را اخراج می‌کنند و حرف‌های او را غیرواقعی قلمداد می‌کنند.
فیلم سینمایی «محل فاجعه: آتش فشان» محصول سال 2006 آمریکا است.

فیلم سینمایی «مغازه عتیقه فروشی» به کارگردانی براین پرسیوال، جمعه 17 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: نل کوچولو در یک مغازه‌ی غم انگیز و فقیر عتیقه‌فروشی با پدربزرگش زندگی می‌کند. جوانی و شادابی او با اشیای کهنه و قدیمی و گردگرفته‌ اطرافش فوق العاده تضاد دارد. نل با فداکاری از پدربزرگش مراقبت می‌کند. علت فقر و بی چیزی پیرمرد، کارهای گذشته‌ پسرش است که اکنون ناپدید شده است. پیرمرد از شدت فقر، مجبور می‌شود از دنیل کوئیلپ پول قرض کند. او این پول‌ها را مخفیانه و به امید بازیابی ثروت گذشته، از دست می‌دهد. کوئیلپ به محض با خبر شدن از وضعیت پیرمرد اقدام به توقیف و مهر و موم مغازه‌ی عتیقه فروشی می‌کند. پیرمرد و نل کوچولو شبانه از لندن می‌گریزند و مجبور می‌شوند مانند گداها از این شهر به آن شهر بروند.
درک جاکوبی و سوفی واواسیور در فیلم سینمایی «مغازه عتیقه فروشی» محصول سال ۲۰۰۷ ایرلند و انگلستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.


فیلم سینمایی «کاراگاه» به کارگردانی جوزف ل.منکه ویتس، جمعه 17 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: اندرووایک نویسنده موفق داستان‌های تریلر است که با صحنه سازی جریان یک سرقت از جواهرات دخترش مارگریت را طوری ترتیب می‌دهد تا خواستگار اومیلو تیندل را به قتل برساند.

لارنس اولیویر و مایکل کین در فیلم سینمایی «کاراگاه» محصول سال 1972 انگلستان بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «جك و لوبياي سحرآميز» به کارگردانی گري تانيسليف و با بازی كولين فورد، چلوي مورتزو كريستوفر لي يولد، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 13:30در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه‌های شبکه تهران می‌شود.

فیلم سینمایی «جك و لوبياي سحرآميز» محصول سال 2010 آمریکا از این قرار است که: جك به همراه مادرش در فقر زندگي مي‌كند او برخلاف ديگر همكلاسي هايش كه داستان فانتزي از زندگي خود دارند و كتابي شده است، كتاب داستاني از ماجراهاي زندگي خود ندارد. كسي از سرنوشت پدر جك نيز مطلع نيست و همه پدر وي را آدم ترسويي مي‌دانند كه فرار كرده است. در اين ميان جك در برخورد با مردي سمسار با فروختن دستگاه بازي خود در ازاي سه لوبياي سحر آميز آنها را به خانه مي‌آورد. غاز جك يكي از لوبيا‌ها را مي‌خورد و شخصيتي فانتزي از انسان و غاز پيدا مي‌كند. دو لوبياي ديگر با توليد ساقه به ميان ابرها رفته‌اند. در ادامه جك و غازش شروع به ماجراجويي براي كتاب ماجراهاي جك مي‌كنند.

40 دقیقه بامداد روز جمعه 17 آذرماه فیلم سينمايي «یگان ويژه» به کارگردانی جوزه پادیلها از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: بعد از يك حمله و تهاجم خونين درون زندان فوق حفاظت شده بانگو وان در ريو دوژانيرو براي كنترل يك شورش داخلي در زندان سرهنگ روبرتو ناسيمنتو و آندري ماتياس به نقض حقوق بشر متهم مي‌شوند. فعال حقوق بشر ديوگو فراگا آنها را به اعدام غيرقانوني محكوم مي‌كند. ماتياس تبديل به يك پليس نظامي فاسد مي‌شود و ناسيمنتو توسط دولت برزيل تبرئه مي‌شود. اما حين افزايش محبوبيت عمومي ناسيمنتو رئيس دولت برزيل از او دعوت مي‌كند كه با اداره اطلاعات و امنيت يك گروه تشكيل دهد.

فیلم سينمايي «یگان ويژه» محصول سال 2010 برزیل در ژانر حادثه‌ای ساخته شده است.

ساعت 13:30 روز جمعه 17 آذر ماه فیلم سینمایی «حقیقت باید گفته شود» به کارگردانی جاناتان فرکس، محصول سال 2011 آمریکا از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تینا بورک، ریس بوروچو، کندیس کامرون بورو و رونی کوکس آمده: آنی مورگان یک مشاور ازدواج میانسال است که هنوز ازدواج نکرده است. مارک کرین نیز یک مرد میانسال با یک دختر و پسر به نام‌های کنی و زویی است که همسرش سه سال پیش فوت کرده است. شغل مارک مربیگری تیم فوتبال مدرسه است، اما دولت هزینه‌های ورزشی مدرسه اش را قطع کرده است و او مجبور است برای پایدار نگه داشتن تیم مدرسه اش از افراد متمول و خیر خواه کمک بخواهذ. به همین منظور در موزه شهر با الکساندر بیشاب ملاقات می‌کند. جایی که آنی هم برای بازدید آمده است. آنی و مارک سالها پیش با یکدیگر هم دانشگاهی بوده‌اند و آنی به مارک در درس ریاضی اش کمک می‌کرده است.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «آن سوی آرزوها» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن محمد زاده، پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی علی مردمی و غلامرضا عزیزیی آمده: آرزو دانشجوی پزشکی و ازخانواده‌های نامدار و ثروتمند منطقه ماکواست. آرزو خواستگاری به نام بهمن دارد که همکلاسی اوست و برای تحصیل در دانشگاه تهران بورسیه شده است و این مسئله ناخشنودی آرزو را در پی دارد. از طرفی شخصی به نام شاهین که به همراه مادرش از ترکیه به ایران آمده و ظاهرا از خانواده‌ای ثروتمند است، خواستگار آرزوست که رضایت آرزو را برای ازدواج جلب می‌کند. تا اینکه شب مراسم آرزو متوجه می‌شود زن همراه شاهین مادر او نیست.

فیلم تلویزیونی «آن سوی آرزوها» در سال 1390در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ساخته شده است.

* فیلم تلویزیونی «افرا» با بازی حسین توشه، فرهاد بشارتی، افشین سنگ چاپ، نیلوفر پورمهدی، مهدی فارغی، عارفه صفرزاده و حمید ابارهیمی، جمعه 17 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مهندس رحمانی مدیر جدید جنگلبانی گیلان است که برای از بین بردن قاچاق چوب به روشی مسالمت آمیز تلاش می‌کند، حمایت و کمک شخصی به نام آقا بزرگ جنگلبان پیر منطقه را جلب کند، اما در ادامه مهندس رحمانی به دست قاچاقچیان اسیر می‌شود.

فیلم تلویزیونی «افرا» به کارگردانی شهرام باباپور و تهیه کنندگی سید امین حسینیون از تولیدات سال 86 صدا و سیمای مرکزگیلان می‌باشد.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «برگی بر شاخه» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی احمد زالی جمعه 17 آذر ماه، ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: پری زن جوانی است که دارای دو فرزند است و به تازگی دچار آشفتگی روحی شده است. او با دیدن رویایی صادقه متوجه می‌شود که یک روز جلوتر از زمان حال زندگی خود را دیده است. سپس سعی می‌کند تا جلوی اتفاقاتی که منجر به مرگ همسرش کیان می‌شود، را بگیرد.

بهنوش طباطبایی و کیکاوس باکیده در فیلم تلویزیونی «برگی بر شاخه» محصول مرکز سیما فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم سينمايي «ریسمان سبز» به کارگردانی علیرضا امینی و با بازی امیرحسین صدیق، فخرالدین صدیق شریف و ساره بیات، جمعه 17 آذر ماه ساعت 10: 15 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

«ریسمان سبز» درباره ماريا دختري مسيحي است که در حال نوشتن پایان نامه‌اش برای دانشگاه است که موضوع آن حماسه، دلیری و مقام شهید است. در حالی که او با کمک همکلاسی اش فاطمه تحقیقات خود را کامل‌تر می‌کند. به طور مرتب در رویاهای شبانه خود تصویری از یک زن با چادر و کودکی را که در آغوش دارد می‌بیند. ماریا بر اثر خواب‌هايي که مي‌بيند حقايقي برايش روشن مي‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پناه CH4»، «هایدی (قسمت 6)»، «قهرمانان»، «نقاب»، «ناتینگ هیل» و «آرتور شاه» پنجشنبه 16 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «برج مراقبت»، «هایدی (قسمت 7)»، «اون یکی‌ها»، «جزیره مسکونی»، «اعترافات یک ذهن خطرناک» و «کلبه» جمعه 17 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج