۳۷۵۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لیگ قهرمانان آسیا:

استقلال در گروه مرگ، صبا حریف الشباب

قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات فصل ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز برگزار شد که تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان اصفهان حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند و تیم صبا هم برای صعود به مرحله گروهی در دیدار پلی‌آف با تیم الشباب امارات رودررو می‌شود.

خبرگزاری مهر : قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات فصل ۲۰۱۳ لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز برگزار شد که تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان اصفهان حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند و تیم صبا هم برای صعود به مرحله گروهی در دیدار پلی‌آف با تیم الشباب امارات رودررو می‌شود.

آئین قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۳ ظهر امروز پنجشنبه برگزار شد که طی آن تیم استقلال در گروه D به مصاف تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات می‌رود.

در گروه C هم سپاهان اصفهان با تیم‌ها الغرافه قطر، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی‌آف النصر امارات - لوکوموتیو ازبکستان همگروه شد و تراکتورسازی تبریز هم که برای نخستین مرتبه در این رقابتها به میدان می‌رود، در گروه A مرحله گروهی با تیم‌های الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات روبرو خواهد شد.

تیم صبای قم هم در مرحله دوم پلی‌آف روز ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف الشباب امارات می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به گروه B این رقابتها صعود کرده و در آن گروه با تیم‌های لخویا قطر، الاتفاق عربستان و پاختاکور ازبکستان رقابت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج