جاباما
۳۷۶۰۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

یک آتش‌ سوزی دیگر در مدرسه اتحاد سلماس

مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: آتش‌سوزی در مدرسه اتحاد بخش ملحم سلماس در حد بسیار ناچیز بوده است.

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: آتش‌سوزی در مدرسه اتحاد بخش ملحم سلماس در حد بسیار ناچیز بوده است.

اللهوردی قریشی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۸ روز پنجشنبه مدرسه اتحاد واقع در بخش ملحم شهرستان سلماس از توابع آذربایجان‌غربی دچار آتش‌سوزی شده و بخشی از این مدرسه طعمه حریق شد.

وی افزود: در این سانحه تنها بخشی از سقف مدرسه دچار آتش‌سوزی شده و اخباری که در خصوص سوختن کامل آن منتشر شده کذب و دور از واقعیت است.

قریشی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی توسط مردم منطقه و قبل از حضور تیم‌های امدادی رفع شده و در زمان حضور تیم‌های امدادی تنها آتش‌سوزی جزئی وجود داشت که آن هم رفع شده است.

این مسئول هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی در خصوص این سانحه را نادرست عنوان کرد و گفت: به‌دلیل تعطیلی مدرسه هیچ فردی در این حادثه مصدوم نشده و خوشبختانه شاهد سلامتی تمام افراد هستیم.

مدیر آموزش و پرورش سلماس همچنین انتشار خبری در خصوص مصدومیت مامور آتش‌نشانی در این سانحه را نیز نادرست دانست و گفت: هیچ فردی اعم از مردم عادی و ماموران امدادی در این حادثه آسیبی ندیده‌اند.

قریشی خاطرنشان کرد: تنها سوختگی این مدرسه در بخشی از سقف بوده و جز این مورد دیگری وجود ندارد و امید است رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی درست مردم را نیز قانع کنند.

متاسفانه تماس خبرنگار فارس از ارومیه با سازمان آتش‌نشانی سلماس در خصوص پیگیری صحت و سقم این ماجرا بی‌پاسخ ماند.

لازم به ذکر است، به‌دلیل آتش‌سوزی روز چهارشنبه دبستان انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد پیرانشهر از توابع آذربایجان‌غربی و مصدومیت تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه و فاصله اندک این آتش‌سوزی با حادثه مدرسه اتحاد بخش ملحم سلماس برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری این حادثه را بزرگ جلوه داده و مدعی این امر بودند که این حادثه به‌دلیل شدت تا ساعت ۲۲ شب نیز قابل کنترل و پیشگیری نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آتش سوزی ناچیز و وسیع فرقی نمی کنه مسئله اینه که چرا اصلا باید جان دانش آموزان در مدارس به خطر بیفته و کسی پاسخگو نباشه.

    • هتی

      به این فکر کردین اگه این اتفاق صبح می افتاد اون سقف رو سر بچه های بی گناه خراب می شد و خانواده ایی که با هزار بدبختی باید پول درمان این بچه هارو جور کنن اونوقت چه جوابی داشتین که بدید؟ بابا این بودجه یعنی چی؟ واقعا به این مدارس بودجه داده نمیشه؟

    • فاطیما

      چرا راجع آتش سوزی جنگل های مازندران چیزی نمیگید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج