جاباما
۳۷۶۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«تا وقتی با راه آهن قرارداد دارم به پیشنهادی پاسخ نمی دهم»

دایی شایعه سرمربیگری اش را تکذیب کرد

علی دایی سرمربی تیم ملی عراق می شود؟ این شایعه اولین بار از شبکه خبری العالم پخش شد و خبر داد که دایی، آقای گل فوتبال جهان قرار است جانشین زیکو شود.

دایی شایعه سرمربیگری اش را تکذیب کرد

تماشا: علی دایی سرمربی تیم ملی عراق می شود؟ این شایعه اولین بار از شبکه خبری العالم پخش شد و خبر داد که دایی، آقای گل فوتبال جهان قرار است جانشین زیکو شود.

به گزارش العالم منابع نزدیک فدراسیون فوتبال عراق مدعی شدند علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات غرب آسیا در کویت و جام خلیج فارس که در بحرین برگزار می شود، معرفی خواهد شد.

دایی شایعه سرمربیگری اش را تکذیب کرد

با اینکه این خبر عجیب و غریب بود اما بازیکنان این تیم هم حضور دایی را تایید کرده بودند! دو بازیکن تیم ملی عراق در صفحه اجتماعی شان از حضور دایی در این تیم خبر دادند. نعیم سعد کاپیتان عراق و سلام شاکر، مدافع این تیم هم به حضور دایی در رأس کادر فنی تیم ملی اشاره کرده اند و گفته اند که این مربی جانشین زیکو شده است!

دایی که در این چند روز در تعطیلات به سر می برد در اظهارنظری کوتاه در مورد این شایعات به سایت راه آهن گفت: «من هم اکنون سرمربی تیم راه آهن هستم و از شرایطم در این تیم راضی ام. اصول حرفه ای حکم می کند که هر فردی تا زمانی که با یک باشگاه قرارداد دارد به قراردادش متعهد باشد و من هم همین کار را می کنم. مطمئنا من تا زمانی که با راه آهن قرارداد دارم به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی کنم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم به کار می گیرم.»

بازی های غرب آسیا از ۱۸ آذر در کویت آغاز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج