۳۷۶۳۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افتتاح فستیوال توکیو با فیلم مریل استریپ

در بیست و نهمین نسخه فستیوال فیلم سالانه توکیو، مریل استریپ و هیو گرنت حضور به هم می‌رسانند.

روزنامه بانی فیلم: در بیست و نهمین نسخه فستیوال فیلم سالانه توکیو، مریل استریپ و هیو گرنت حضور به هم می‌رسانند.

افتتاح فستیوال توکیو با فیلم مریل استریپ

فستیوال بین المللی فیلم توکیو با فیلم «فلورنس فاستر جنکینز» ساخته استیون فریرز افتتاح خواهد شد. ستاره‌های این فیلم یعنی مریل استریپ و هیو گرنت هم برای نمایش فیلم در شب افتتاحیه بیست و نهمین سالگرد این فستیوال حضور خواهند داشت.

این فستیوال روز بیست و پنجم اکتبر امسال در منطقه روپونگی شهر توکیو کارش را آغاز می‌کند و تا روز سوم نوامبر هم ادامه خواهد داشت. سالن اصلی نمایش امسال فستیوال به تئاتر ای اکس روپونگی منتقل شده که میزبان هر دو فیلم افتتاحیه و اختتامیه خواهد بود.

«فلورنس فاستر جنکینز» که در ژاپن توسط کمپانی گاگا پخش و توزیع می شود، در ماه آوریل پیش نمایش جهانی‌اش را در لندن پشت سر گذاشت و از آن موقع تا به حال در کشورهای بریتانیا، فرانسه و ایالات متحده اکران شده است. این فیلم داستان یک زن آوازخوان آریستوکرات با بازی استریپ را تعریف می‌کند که در جوامع لوکس روی صحنه می‌رود و فکر می کند یک ستاره درجه یک است، اما در حقیقت به هیچ وجه استعداد ندارد و همه او را پشت سرش مسخره می‌کنند. هیو گرنت هم نقش شوهر دوست‌داشتنی‌اش را بازی می کند که در همه حال به حمایت از او می پردازد.

فیلم «ساتوشی: حرکتی برای فردا»، درام یوشیتاکا موری درباره یک استاد شوگی (شطرنج ژاپنی) که هم با یک بیماری مرگبار و هم با رقبای درجه یکش رقابت می کند تا بتواند در صدر بازیکنان این بازی قرار بگیرد، فیلمی خواهد بود که فستیوال توکیو را به پایان می برد. در این فیلم که با اقتباس از یک داستان حقیقی ساخته شده، کنیچی ماتسومایا نقش قهرمان اصلی داستان یعنی ساتوشی مورایاما را بازی می‌کند. وقتی این فیلم روز سوم نوامبر پیش نمایش جهانی اش را تجربه می کند، ماتسویاما و همبازی‌اش ماساهیرو هیگاشیده در فستیوال حضور خواهند داشت. کمپانی کادوکاوا شرکتی است که مسئولیت پخش و توزیع محلی آن را بر عهده دارد.

بازار فیلم و تلویزیون مرتبط با فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو یعنی TIFFCOM، روز بیست و پنجم اکتبر کارش را آغاز می‌کند و تا دو روز بعد از آن در هتل گرند پاسیفیک لو دایبا واقع در منطقه خلیجی توکیو دایر خواهد بود.

فستیوال فیلم توکیو روز بیست و ششم سپتامبر بقیه فیلم‌های رقابت کننده در بخش بین المللی‌اش را معرفی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج