۳۷۷۱۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سم مندز با «جیمز و هلوی غول‌پیکر» می آید

«سم مندز» فیلمساز آمریکایی برنده اسکار، نسخه رئال‌انیمیشن «جیمز و هلوی غول‌پیکر» را کارگردانی می‌کند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: «سم مندز» فیلمساز آمریکایی برنده اسکار، نسخه رئال‌انیمیشن «جیمز و هلوی غول‌پیکر» را کارگردانی می‌کند.

سم مندز با «جیمز و هلوی غول‌پیکر» می آید

«جیمز و هلوی غول‌پیکر» کتابی است از «رولد دال» رمان‌نویس سرشناس انگلیسی، که «دیزنی» انیمیشن حرکتی آن را در سال ۱۹۹۶ به روی پرده برد. اخیرا اعلام شده «سم مندز» کارگردان برنده اسکار فیلم «زیبای آمریکایی»، ساخت نسخه رئال‌انیمیشن این داستان را برای همان کمپانی بر عهده گرفته است.

«سوزان ساراندون» و «سایمون کالو» از هنرپیشه‌هایی بودند که به جای شخصیت‌های اصلی «جیمز و هلوی غول‌پیکر» در نسخه انیمیشنی سال ۱۹۹۶ صحبت کردند.

«نیک هورنبی» که متن فیلم‌هایی چون «بروکلین» و «وحشی» را نوشته، قرار است فیلمنامه «جیمز و هلوی غول‌پیکر» را به نگارش درآورد. «دیزنی» اخیرا نسخه رئال‌انیمیشن «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا» و «اژدهای پیتر» را عرضه کرده و قصد دارد همین طرح را در مورد «پیتر پن» و «دیو و دلبر» اجرا کند.

جدیدترین کارهای «مندز» پیش از این پروژه، دو قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» به نام‌های «سقوط آسمانی» و «شبح» بود. او در سال ۲۰۱۰ کارگردانی «جیمز باند» را پذیرفت و «سقوط آسمانی» را در سال ۲۰۱۲ با بازی «دنیل کریگ» راهی پرده‌ سینما کرد. این فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و جایزه بفتا را برای دستاورد سینمای بریتانیا گرفت.

«سقوط آسمانی» پرفروش‌ترین فیلم سینمای بریتانیا شد. او در ماه می سال جاری از ساخت دنباله این فیلم‌های کارآگاهی انصراف داد.

«سم مندز» در حوزه هنرهای نمایشی نیز بسیار فعال است .او تاکنون چندین اثر را از سوی کمپانی نمایشی «رویال شکسپیر» لندن به روی صحنه برده است. «مندز» تجربه کارگردانی در حوزه سینما را با «زیبای آمریکایی «در سال ۱۹۹۹ انجام داد و پنج اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برد. این فیلم شش جایزه «بفتا» نیز دریافت کرد.

او سپس فیلم «جاده‌ای به تباهی» را با «تام هنکس» ساخت و بعد فیلم جنگی «جارهد» را در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرد. درام «جاده انقلابی» نیز با بازی «دی‌کاپریو» و «کیت وینسلت» فیلم مطرح سال ۲۰۰۸ این کارگردان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج