۳۷۷۲۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ناتالی پورتمن بازیگر سریال تلویزیونی

ناتالی پورتمن برای بازی در اقتباس تلویزیونی از رمان کارن جوی فولر انتخاب شد.

روزنامه بانی فیلم: ناتالی پورتمن برای بازی در اقتباس تلویزیونی از رمان کارن جوی فولر انتخاب شد.

ناتالی پورتمن بازیگر سریال تلویزیونی

به نقل از ددلاین، این بازیگر در یک مینی‌سریال با اقتباس از رمان «ما همه کاملا در کنار هم هستیم» نوشته کارن جوی فولر انتخاب شده است.

این سریال را مارتا کافمن تهیه می‌کند که از تهیه‌کنندگان سیت‌کام «فرندز» بود. سریال جدید برای نمایش در شبکه اچ‌بی‌او سفارش داده شده است.

این رمان درباره یک خانواده غیرمعمول آمریکایی است که رازهایی دارند که با کسی قسمت نمی‌کنند. رزمری که نقش او را پورتمن بازی می‌کند، شخصیت اصلی است که دانشجویی در کالیفرنیا است و خواهری به نام فرن دارد. این کتاب در سال ۲۰۱۴ در فهرست نهایی جایزه بوکر جای گرفت.
پورتمن در این مینی سریال مسئولیت تهیه‌کنندگی را نیز برعهده گرفته است.

کریستوفر مونگر نویسنده نامزد جایزه امی فیلمنامه اقتباسی از این رمان را برای تلویزیون نوشته است و در این راه گیدون راف از نویسندگان «هوملند» وی را همراهی کرده است. ربکار گری مدیر «پروفیل بوکز» گفته است: انتشار «ما همه کاملا در کنار هم هستیم» لذتی در کتاب‌خوانی است و اقتباس تلویزیونی از آن بسیار هیجان‌انگیز است و با توجه به اسامی چهره‌هایی که برای ساخت این پروه انتخاب شده‌اند، این هیجان بیشتر هم می‌شود. مطمئنم که این سریال مخاطب زیادی جلب می‌کند، همانطور که این کتاب، کتابی پرمخاطب بوده است.

ناتالی پورتمن که ۳۵ ساله است، با بازی در فیلم «لئون: حرفه‌ا‌یی» در نوجوانی با بازی در کنار ژان رنو، به شهرت رسید. «قوی سیاه» از تحسین شده‌ترین فیلم‌های او در سال‌های اخیر در سال ۲۰۱۰ جایزه اسکار را برایش به همراه داشت.

او امسال با اولین تجربه کارگردانی‌اش با عنوان «داستان عشق و تاریکی»، این فیلم را در ماه مه در فرانسه اکران کرد. این فیلم به درگیری‌های فلسطینی‌ها و اسراییلی‌ها و بازتاب آن در زندگی روزمره می‌پردازد.

علاوه بر این او سال ۲۰۱۶ را با نمایش «شوالیه فنجان‌ها» ساخته ترنس مالیک شروع کرد که درباره فیملنامه‌نویسی است که در لس‌آنجلس زندگی می کند و سعی دارد تا با رویدادهای عجیبی که او را احاطه کرده‌اند، کنار بیاید.

«پلنتاریوم» به کارگردانی ربکا زلوتوسکی، «جین یک تفنگ داشت» ساخته گوین اوکانر از دیگر فیلم‌های او برای امسال است. این بازیگر به تازگی بازی در نقش ژاکلین کندی را در فیلمی با عنوان «جکی» به کارگردانی پابلو لارین به پایاین برده که قرار است سال آینده اکران شود. این فیلم درباره زندگی ژاکلین کندی بانوی اول آمریکا و همسر رییس جمهوری فقید جان اف کندی است که سال ۱۹۶۳ ترور شد.

کتاب «ما همه کاملا کنار هم هستیم» سال ۲۰۱۳ منتشر شد و خالق آمریکایی آن کارن جوی فولر برای آن جایزه قلم فاکنر سال ۲۰۱۴ را دریافت کرد. شخصیت «رد» در سریال «نارنجی سیاه جدید است» در یکی از اپیزودهای این سریال، در حال مطالعه این کتال تصویر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج