۳۷۷۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمله از دل لیگ به غرب آسیا

ایران – عربستان به یاد روزهای تلخ

اولین بازی تیم ملی در بازی های غرب آسیا امروز مقابل عربستان برگزار می شود. نایب قهرمان دوره گذشته بازی ها ساعت ۱۷:۵۵ امروز مقابل عربستان قرار می گیرد.

ایران – عربستان به یاد روزهای تلخ

تماشا: اولین بازی تیم ملی در بازی های غرب آسیا امروز مقابل عربستان برگزار می شود. نایب قهرمان دوره گذشته بازی ها ساعت 17:55 امروز مقابل عربستان قرار می گیرد. عربستان اولین تیمی است که بحث حضورش با بازیکنان زیر 22 سال مطرح شد. هر چند مسئولان تیم ملی این خبر را تکذیب کردند و گفتند طبق قوانین عربستان باید با بازیکنان اصلی اش به کویت بیاید، در نهایت اما خبر اولیه تایید شد و عربستان فقط با یک بازیکن ملی پوش مقابل ایران قرار می گیرد.

ایران و عربستان مدت هاست که با هم بازی نکرده اند و آخرین بازی آنها هم یکی از تلخ ترین خاطرات فوتبالی ماست. 8 فروردین 1388 تیم دایی در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2- یک مغلوب عربستانی ها شد تا رویای جام جهانی برای ما از بین برود.

تیم ملی بعد از گذشت سه سال و هشت ماه باز هم باید با عربستان بازی کند. تیمی که البته هیچ شباهتی به عربستان ورزشگاه آزادی ندارد. البته تیم کی روش هم شباهتی به تیم اصلی ایران ندارد. امیدنظر و مهرداد پولادی تنها بازیکنان مشترک با تیم بزرگسالان در این بازی هستند. شاید آن چیزی که در این بازی بیشتر از تقابل بازیکنان جوان دو تیم و حتی اندیشه انتقام جذابیت دارد دوئل نیمکت هاست.

فرانک ریکارد، سرمربی سابق بارسلونا در مقابل کارلوس کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید. جالب است که این دو مربی با تفکرات هم غریبه نیستند و در سال 2004-2003 در ال کلاسیکو دو بار با هم بازی کردند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 2- یک به سود رئال تمام شد و کی روش برنده بازی بود.

در بازی برگشت اما نتیجه کاملا برعکس رقم خورد و در سانتیاگو برنابئو بارسلونا 2- یک برنده شد تا یک برد هم نصیب فرانک ریکارد شود. در آن سال هیچ کدام از دو مربی نتوانستند تیمشان را قهرمان کنند. بارسا دوم شد و رئال در رده چهارم قرار گرفت.

این بازی فرصتی طلایی برای بازیکنانی است که از دل لیگ بیرون آمده اند. بازیکنانی که همیشه به خاطر دعوت نشدن آنها به تیم اصلی انتقادات زیادی از کی روش مطرح شده. بازی های غرب آسیا بهترین فرصت است برای اینکه این بازیکنان نشان دهند انتقادات از کی روش به خاطر آنها تا چه حد درست و منطقی بوده است.

بازی های غرب آسیا فرصت بسیار مناسبی برای کی روش و شاگردانش است تا با نتایج خوب و مقام به ایران بازگشته و انتقادات را کم کنند. ایران همیشه عملکرد خوبی در بازی های غرب آسیا داشته و در صورت قهرمانی پنجمین جام را به دست خواهد آورد.

ترکیب احتمالی:

علیرضا حقیقی، حاج صفی، شجاع خلیل زاده، محمد خانزاده، میلاد فخرالدینی، امید نظری، قاسم دهنوی، پیام صادقیان، میلاد نوری، یعقوب کریمی و احمد حسن زاده (مهرداد اولادی)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج