۳۷۷۳۵۹
۱۶۰۹۹
۱۶۰۹۹
پ

اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که یکی از جذاب‌ترین محصولات خود را با اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای کاربران سرگرم کننده‌تر کرده است.

وب سایت تک شات: شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که یکی از جذاب‌ترین محصولات خود را با اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای کاربران سرگرم کننده‌تر کرده است. شکی نیست که موتور جستجوی گوگل یکی از کلیدی‌ترین محصولات این شرکت است و می‌توان مدعی شد که همین موتور جستجو گوگل را به جایگاه فعلی‌اش رسانده است. به همین دلیل گوگل همواره در تلاش است تا با بهبود این سرویس، تجربه لذت بخشی را در اختیار کاربرانش قرار دهد و آنها را به استفاده از سرچ گوگل وفادار کند.
اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید

با همین هدف گوگل اکنون دو بازی جدید را به موتور جستجویش اضافه کرده است و کاربران اکنون می‌توانند در سرچ گوگل از بازی‌های Solitaire و ایکس او استفاده کنند.

هر دوی این بازی‌ها بدون شک از جمله محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌ها برای تمامی گروه‌های سنی هستند و اکنون کاربران می‌توانند به سادگی و از طریق مرورگر خود یا با استفاده از اپلیکیشن گوگل روی موبایل به آنها دسترسی داشته باشند.

اگر به بازی‌ Solitaire علاقه دارید، تنها کافی است نام آن را در گوگل سرچ کنید و بازی در قالب یک کارت در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک، آن را شروع کنید.
 
اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید

به همین روش اگر به دوز علاقه دارید تنها کافی است نام این بازی را یعنی "tic-tac-toe" در باکس سرچ گوگل تایپ کنید تا گوگل این بازی ساده و جذاب را در بالای نتایج جستجو به شما نمایش دهد. در این بازی شما می‌توانید سطح مختلف ساده، متوسط و دشوار را انتخاب کنید و حتی یکی از دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. جالب است بدانید که با تایپ کردن کلمه "دوز" به زبان فارسی نیز این بازی در سرچ گوگل نمایش داده میشود.
اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید

علاوه بر این شما اکنون می‌توانید از گوگل بپرسید که گربه چه صدایی از خود در می آورد. گوگل فهرستی از سایر حیواناتی که میتواند صدای آنها را برای شما پخش کند نیز نمایش میدهد گرچه این فهرست در حال حاضر محدود است.

اگر قصد دارید بین دو گزینه، تصمیم گیری گنید هم می توانید از گوگل بخواهید که برای شما شیر یا خط بیاندازد، برای این کار عبارت " flip a coin" را در باکس سرچ گوگل تایپ کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج