۳۷۷۹۷۵
۵ نظر
۵۰۲۵
۵ نظر
۵۰۲۵
پ

۹ اکسسوری لوکس برای خانم های ۳۰ ساله

اگر دوران نوجوانی، دورانی بود که فقط به فکر تجربه چیزهای جدید بوده اید و دوران ۲۰ سالگی خود را تنها با مد و فشن گذرانده اید، حال که دهه ۳۰ سالگی زندگی تان را می گذرانید، باید به دنبال چیزهایی باشید که نه تنها زیبایی ظاهر شما را تکمیل کنند، بلکه همیشگی باشند و زود دلتان را نزنند.

برترین ها: اگر دوران نوجوانی، دورانی بود که فقط به فکر تجربه چیزهای جدید بوده اید و دوران ۲۰ سالگی خود را تنها با مد و فشن گذرانده اید، حال که دهه ۳۰ سالگی زندگی تان را می گذرانید، باید به دنبال چیزهایی باشید که نه تنها زیبایی ظاهر شما را تکمیل کنند، بلکه همیشگی باشند و زود دلتان را نزنند.
اکسسوری هایی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم، برای هر خانم بالای ۳۰ سالی، لازم است.
کفش کتانی
یک جفت کفش کتانی، چیزی است که همه ما به آن احتیاج داریم. فرقی ندارد کدام برند را انتخاب می کنید، آدیداس، نایک یا ریبوک، سعی کنید کتانی انتخاب کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانید مدت ها از آن استفاده کنید.
اهمیت این کفش از آن جهت است که شما می توانید با آن فعالیت های زیادی انجام دهید. در دانشگاه، هنگام پیاده روی و ورزش، در دورهمی های دوستانه یا حتی در محیط کار. به علاوه، شما می توانید به راحتی آن را با دیگر لباس هایتان، به خصوص شلوار جین، ست کنید.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
جواهرات
بهتر است در این دوران دور جواهرات تقلبی را خط بکشید و پول بیشتری برای جواهرات گران قیمت تر بپردازید. نگران نباشید. جواهرات لاکچری شما هیچ گاه از مد نمی افتند و قادر خواهید بود تا آخر عمرتان از آنها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم جواهراتی بخرید که با رنگ چشم ها، پوست و لاک مورد علاقه تان، ست باشد.
ژاکت چرم
ژاکت چرم نیز یکی دیگر از لباس هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و تمام خانم های بالا 30 سال باید یکی از آنها را در کمد لباس های خود داشته باشند. جالب اینجاست که هر چه سن شما بالاتر رود، این مدل کت بیشتر به شما خواهد آمد. برای ست کردن آن، شلوار جین بهترین انتخاب خواهد بود.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
کیف بزرگ و لوکس
هیچ جایگزینی برای کیف های بزرگی که بتوانید تمام وسایل مورد نیازتان را در آن قرار دهید، وجود ندارد. کمی دست و دل بازتر شوید و از برند مورد علاقه تان، کیفی بزرگ و البته کلاسیک بخرید. به چرم آن نیز اهمیت دهید. تا حد امکان کیفی که انتخاب می کنید باید از چرم مرغوب باشد تا بتواند سالهای سال در دستان تان دوام آورد. کیف های کلاسیک همیشه مورد توجه طراحان مد خواهد بود.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
کت کلاسیک
کمد خانم ها بدون کت بلند تکمیل نمی شود. اگر می خواهید کتی مناسب با سن تان به تن کنید، ما کتی با قد متوسط، ساده و کلاسیک را به شما پیشنهاد می دهیم. این مدل کت در 6 ماه سرد سال، کاربردهای فراوانی برایتان خواهد داشت. رنگ کتی هم که انتخاب می کنید، اهمیت زیادی دارد. کت هایی با رنگ های خنثی، از آن جهت که به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند، بهترین گزینه می باشند.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
کفش پاشنه بلند مشکی

کفش پاشنه بلند مشکی، به این دلیل که با تمام لباس ها ست می شوند، بسیار کاربردی هستند و هر خانمی باید یک جفت از آنها را در کمد خود داشته باشد. فقط دقت کنید که پاشنه کفش تان به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی با آن راه روید.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
بلوز بافتنی گشاد
اگر به دنبال لباسی راحت و در عین حال شیک هستید، ما بلوز بافتنی گشاد را به شما پیشنهاد می دهیم. در روزهای سرد پاییز و زمستان، این لباس را با شلوار جین آبی به تن کنید و زیباتر از همیشه بدرخشید.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
سینی لوازم آرایش
برای این که اکسسوری هایی مانند ساعت یا عطر که روی میز آرایش تان قرار دارند، بیشتر به چشم آیند، تمام آنها را داخل یک سینی شیک بگذارید. در این صورت نه تنها چشمگیرتر و لوکس تر می شوند، بلکه کار شما را نیز در پیدا کردن آنچه می خواهید در دسترس تان باشد، آسان تر می کند.
9 اکسسوری لوکس برای خانم های 30 ساله
شلوار جین تنگ
شلوار جین تنگ یکی از پرکاربردترین لباس هایی است که در کمد لباس خانم ها وجود دارد، بنابراین نه یک مدل، بلکه چند مدل از آن، از شلوار جین تنگ گرفته تا گشاد، را باید داشته باشید. برای خرید آن عجله نکنید. هر وقت مطمئن شدید که مدلی که انتخاب کردید اندازه تن تان است و بهتان می آید، آن وقت برای خرید آن اقدام کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه میخرم

    • بدون نام

      ایده سینی مزخرف بود

    • بدون نام

      سلام .این که گفته شده باید این آکسسورها خریداری شوند اصلا الزامی لازم نییس و نبایس باشد!!!
      ماشالا همین شلوارجین تنگ و کفش پاشندار و تجملات خارج از عرفی
      که اینجا گفته شده خوووووووووووووودش فحشا و ناهنجاری میاره
      بنده مخالف این ها نیستم بشرطی که خارج از عرف و جلف نباشد.
      اونوقت میگیییییییییییییم ناموووووووس و غیرت!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خانومی که این چرندیات میگی از کجا بیاریم بخریم با این توصیه ای که میکنی وقتی در امد نداریم بخریم ادم دلش میخواد غصه اش میشه

    • بدون نام

      خوب بود. من می تونم..می خرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج