۳۷۸۰۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رویال: ایران میراث شگفت‌‌ انگیزی دارد

وزیر محیط زیست فرانسه در رابطه با موضوع جلسه اش با معصومه ابتکار گفت: ما موضوعات مختلفی را مطرح کردیم که دو کشور می توانند انجام دهند و از ایران دعوت کردیم عضو ائتلاف های مختلف بشود.

خبرآنلاین: وزیر محیط زیست فرانسه در رابطه با موضوع جلسه اش با معصومه ابتکار گفت: ما موضوعات مختلفی را مطرح کردیم که دو کشور می توانند انجام دهند و از ایران دعوت کردیم عضو ائتلاف های مختلف بشود.

صبح امروز جلسه ای میان معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و سگولن رویال انجام شد ابتکار در رابطه با موضوع این جلسه گفت: ما درباره همكاري ۲ جانبه و چند جانبه در زمينه تفاهمي كه در سفر آقاي روحاني در پاريس انجام شد صحت كرديم.

او ادامه داد: در زمينه همكاري براي اجراي توافق پاريس ما درباره مسائل انرژي، گرد و غبار و عوارض آن حرف زديم و توافق كرديم در قالب تفاهنامه برنامه عملي را تدوين كنيم.

شركت هاي خصوصي كه از فرانسه آمده بودند توانمندي هاي خود را بيان كردند و قرار شد ما براي همكاري اين شركت ها چه با بخش خصوصي چه با دولت هماهنگي هاي لازم را انجام دهيم.

رویال هم در زمینه همکاری شرکت های خصوصی گفت: من با شركت هاي بزرگي در زمينه آب، انرژي ، آلودگي هوا حوادث طبيعي به ايران آمده ام. ما در فرانسه هم با همين مشكلات روبرو هستيم اين يک فرصت فوق العاده براي همكاري است.

او همچنین خبر داد: در مورد نمايشگاهي كه در فوريه آينده در ایران برگزار می شود، كشور فرانسه هم همكاري مي كند.

او ادامه داد: خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در ماه فوریه آینده به ایران سفر کنم و از مکان‌هایی که اکنون فرصت بازدید آن را نداشته‌ام، بازدید کنم.

رئیس کنفرانس پاریس گفت: همانطور كه مي دانيد من در قالب رئیس کنفرانس پاریس به کشور های مختلف سفر می کنم و از ایران هم که جهت تصویب توافق پاریس اقدامانی انجام داده است تشکر می کنم. دو کشور ایران و فرانسه به طور دو جانبه موضوعات عملیاتی متفاوتی را انجام داده‌اند.

وزیر محیط زیست فرانسه در رابطه با موضوع جلسه اش با معصومه ابتکار گفت: ما موضوعات مختلفي را مطرح كرديم كه دو كشور مي توانند انجام دهند و از ايران دعوت كرديم عضو ائتلاف هاي مختلف بشود.

رویال در رابطه شرایط زیست محیطی ایران هم گفت: ايران، ميراث هاي محيط زيستي شگفت انگيزي دارد؛ چه در مورد محيط زيست دريايي، چه جنگل ها و چه رودخانه ها.

او ادامه داد: همچنين ايران صاحب ۲۰ ميراث در يونسكو است، دشت لوت و ميراث شگفت انگيز قنات ها هم به تازگي به اين فهرست اضافه شده اند.

سگولن رویال در رابطه با ارتباطشان با ایران گفت: من آرزومندم اين همكاري هاي ما مخصوصا با دانشگاه تهران بيشتر شود.

او بیان کرد: در واقع يک هيئت كاري از ايران در اكتبر به ديدن ما مي آيد و در مورد اين شراكت ها صحبت مي كنيم.

سگولن رویال در رابطه با بازدیدش از دریاچه ارومیه هم گفت: ما فردا از درياچه اروميه بازديد مي كنيم و همكاري هايي هم اكنون در زمينه نجات دریاچه ارومیه وجود دارد.

وزیر محیط زیست فرانسه در رابطه با یکی از اصلی ترین قسمت های این همکاری ها گفت: مخصوصا در موضوع آب ما می خواهیم همکاری های خود را تقویت کنیم.

او در رابطه با شرایط کنونی دریاچه ارومیه گفت: درياچه اروميه مورد تهديد قرار گرفته است اما با تصميمات شجاعانه دولت ایران در خصوص تغییر دادن تکنیک‌های کشاورزی و استفاده کردن از منابع آب در کشاورزی وضعيت بهتر شده است.

وزیر محیط فرانسه در پاسخ به سوالی در رابطه با چهارچوب توافق نامه پاریس گفت: من به عنوان رئیس توافق پاریس بايد ۳ موضوع را مورد بحث قرار دهم؛ يكي تصويب توافق نامه، دیگری اینکه هر کشوری به تعهدش پایبند باشد و در آخر مسئله ای که مربوط به امور مالی، توسعه و اقتصاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج