۳۷۸۴۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

راز هولناک يک جنايت در اعماق جنگل هراز

تصادف ساختگی تله دزدان خشن برای کشاندن مرد پژوسوار به قرارگاه مرگ در اعماق جنگل‌هاي هراز بود. در جریان این حادثه دزدان خودرو برای تهیه خودرویی که از سوی یک تبهكار سفارش شده بود سناریوی یک تصادف ساختگی را به اجرا در آوردند.

روزنامه ایران: تصادف ساختگی تله دزدان خشن برای کشاندن مرد پژوسوار به قرارگاه مرگ در اعماق جنگل‌هاي هراز بود. در جریان این حادثه دزدان خودرو برای تهیه خودرویی که از سوی یک تبهكار سفارش شده بود سناریوی یک تصادف ساختگی را به اجرا در آوردند.

عصر روز ۳۰ آبان امسال خانواده مرد ۵۱ ساله‌ای به نام محمد تقی سالاریان از مراجعه نکردن وي به خانه نگران شده و به جست و جو برای ردیابی‌اش پرداختند. آنان وقتی در تماس با بستگان و آشنایان نتوانستند هیچ ردی از وي به دست آورند با احتمال اینکه حادثه ناگواری برایش رخ داده باشد پلیس را در جریان قرار دادند.

پسر خانواده در شکایتی که در کلانتری ۱۱ آمل مطرح کرد در این باره گفت: روز پيش پدرم یک خودروی ۲۰۶ سفید رنگ خريده و قرار بود روز حادثه برای نشان دادن آن نزد صافکار و مکانیک برود. وي صبح از خانه بیرون رفت، گفته بود بعد از نشان دادن خودرو برمی‌گردد اما تا غروب برنگشت. ما ابتدا تصور کردیم ممکن است به خانه بستگان رفته باشد اما پس از مراجعه حضوری و تماس تلفنی فهمیدیم وي به طور مرموزی ناپدید شده است.

بدتر اينكه تلفن همراهش نيز از ظهر تا الان خاموش است در صورتی که اصلاً چنین وضعیتی سابقه ندارد و حتی شب‌ها نيز تلفن پدرم روشن و به گوش است. با توجه با این اظهارات و مشخصاتی که پسر اين مرد از نشانی‌های پدر گمشده و خودرو‌اش در اختیار مأموران قرار داده بود تجسس‌ها برای به دست آوردن سرنخی از مرد پژوسوار در دستور کار قرار گرفت.

در جریان تجسس‌ها پلیس اطلاعاتی به دست آورد که نشان می داد مرد گمشده آخرین بار ساعاتی بعد از خروج از خانه‌اش وقتي با یک پیکان وانت سفید رنگ در حوالی میدان صدف آمل تصادف کرده ديده شده است. تحقیقات بعدی مأموران حکایت از آن داشت که چون راننده پیکان وانت در این حادثه مقصر بود از راننده ۲۰۶ درخواست کرده تا به اتفاق هم به صافکاری بروند و برای تعمیر خودروی آسیب دیده اقدام کنند. جست‌و‌جو در تعمیرگاه‌های اطراف ميدان صدف مشخص شد که سرنشینان دو خودرو به چند محل مراجعه کرده و برای تعمیر قیمت گرفته‌اند اما دیگر مراجعه‌ای نداشته‌اند.

مسئول یکی از تعمیر‌گاه‌ها که از دوستان مرد گمشده بود در این باره به پلیس گفت: پژوي محمد تقی دچار آسیب دیدگی شده بود. سرنشینان پیکان وانت دو مرد بودند، آنها وقتی از ما قیمت گرفتند ادعا کردند که خودشان صافکار آشنا دارند و خودرو را نزد وي می‌برند تا هزینه کمتری بپردازند.

از آنجایی که احتمال داده می‌شد راننده ۲۰۶ ناپدید شده دچار حادثه ناگواری شده باشد، با اطلاعاتی که مأموران از مشخصات ظاهری دو مرد جوان سرنشین پیکان وانت به دست آورده بودند، تصاویر چهره نگاری رایانه ای آنان را طراحی و در اختیار مراکز و یگان‌های پلیس قرار دادند. با گذشت چند روز دو سرنشین خودروي پیکان وانت از سوی پلیس ردیابی و بازداشت شدند. آنان در جریان تحقیقات ادعا کردند که پس از تصادف با راننده ۲۰۶ ، وي را به چند تعمیرگاه بردند اما سرانجام پولي را در ازاي تاوان تصادف برای تعمیر به وي پرداختند و دیگر از سرنوشت وي اطلاعی ندارند.

چون پلیس در بازجویی‌های انجام گرفته نتوانست هیچ مدرکی مبنی بر دست داشتن این دو در ماجرای ناپدید شدن راننده ۲۰۶ سفید رنگ به دست آورد با گرفتن وثیقه قانونی تا بررسی‌های تکمیلی آنها را آزاد کرد. در حالی که به نظر می رسید پلیس با بن بست تحقیقاتی روبرو شده است، مأموران در یک شاخه دیگر عملیاتی ردی از پژو ۲۰۶ سفید رنگ به دست آوردند.

با توقیف اين خودرو و دستگیری راننده آن معلوم شد که این مرد از مالخران تحت تعقیب پلیس است. وی در بازجویی‌های مأموران ادعا کرد چند روز پيش سفارش سرقت یک پژو ۲۰۶ سفید رنگ را به دو مرد جوان داده بود که آنان روز بعد این خودرو را برایش آورده‌اند. با طرح این ادعاها فرضیه قتل مرد گمشده قوت گرفت. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری دوباره دو سرنشین پیکان وانت در دستور کار قرار گرفت تا اینکه آنان در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

آنان که می دانستند رازشان فاش شده است در جریان تحقیقات مأموران آگاهی آمل پرده از اقدام تبهکارانه خود برداشته و اعتراف کردند که راننده ۲۰۶ را به قتل رسانده اند .دو دزد جنايتكار در باره جزئیات حادثه گفتند: چند روزی بود که قصد سرقت یک پژو ۲۰۶ را داشتیم تا اینکه این خودرو را دیدیم. تصمیم گرفتیم با اجرای سناریوی ساختگی یک تصادف وي را به منطقه خلوتی برده و خودرو را از دستش درآوریم.

همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه با مقاومت قربانی حادثه روبرو شدیم. چون وي ما را شناخته بود . اين مرد را به دامداری اطراف جنگل های امامزاده عبدالله در جاده هراز بردیم. ادعا کرده بودیم می‌خواهیم پول بدهیم تا خودش برای تعمیر خودرويش اقدام کند. در آنجا با ضربات سنگ و چوب وي را كشته و در داخل منطقه خلوتی از جنگل رها کردیم سپس خودرو را نزد مالخر برده و فروختیم.

با توجه به این اعترافات مأموران به اعماق جنگل هراز رفتند و جسد قربانی حادثه را در حالی پیدا کردند که قسمت‌هایی از جسد از بین رفته بود و این موضوع امکان شناسایی وي را با مشکل روبه‌رو می کرد.

به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب آمل دو دزد جنايتكار تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      جسد قربانی حادثه را در حالی پیدا کردند که قسمت‌هایی از جسد از بین رفته بود......
      یا حسین ...

    • می می

      لعنت خدا بر دل سیاه شیطان

      پاسخ ها

      • kazem

        شیطان چه گناهی دارد . این خبائث شیطان را روسفید میکنند

    • حسام

      اقا زود اعدامشون کنید اینا ادم نیستن اخه ماشینو دزدید چرا بنده خدا رو کشتید

    • زهرا خانوم

      بیچاره تر از خود مرده خانواده ی بدبختشن...خداصبرشون بده.خیلی سخته عزیزت سالم ازخونه بره بیرون وقرار باشه برگرده اما...

    • بدون نام

      خدالعنتشون کنه.الهی هیچوقت ازعذاب خدا درامان نباشن. اون یک آدم بی گناه بود.بابای یک خانواده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج