۳۷۸۴۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

HTC باز هم به مشتریانش دروغ گفت

زمانی که شرکت HTC گوشی HTC One A۹ را معرفی کرد در یک توییت وعده داد که وقتی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل برای اندروید منتشر شوند و در اختیار گوشی‌های نکسوس قرار بگیرند ۱۵ روز بعد هم به گوشی‌های HTC می‌رسند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: زمانی که شرکت HTC گوشی HTC One A۹ را معرفی کرد در یک توییت وعده داد که وقتی بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل برای اندروید منتشر شوند و در اختیار گوشی‌های نکسوس قرار بگیرند ۱۵ روز بعد هم به گوشی‌های HTC می‌رسند. این وعده یکی از ویژگی‌هایی بود که HTC از طریق آن به بازاریابی برای گوشی خود پرداخت.
HTC باز هم به مشتریانش دروغ گفت

حال با آمدن اندروید ۷ و با توجه به آنچه HTC وعده داده بود انتظار داشتیم برنامه بروزرسانی این شرکت و تاریخی که طبق آن بروزرسان اندروید ۷ به گوشی‌ One A9 این شرکت می‌رسد دقیقا به فاصله ۱۵ روز بعد از رسیدن این بروزرسان‌ها به گوشی‌های نکسوس باشد. اما برنامه‌ای که HTC منتشر کرده نشان می‌دهد این شرکت تصمیم دارد HTC One A9 را پس از HTC 10 بروزرسانی کند و تازه بروزرسانی HTC 10 هم در سه ماهه پایانی ماه میلادی خواهد بود.
واضح است که HTC نسبت به وعده‌های تبلیغاتی و تضمینی که پیشتر داده بود کوچکترین پایبندی نشان نداده است. این شرکت اعلام کرده با آمدن اندروید ۷ تمام توان نیروهای خود را به آماده سازی این اندروید برای پرچم‌دار محبوبش اختصاص داده تا از این طریق اغلب مشتریان منتفع شوند. اظهارنظری که هم با تبلیغات قبلی این شرکت در تضاد کامل است و هم معلوم نیست که به چه دلیل گفته شده این اقدام به نفع اغلب مشتریان شرکت خواهد بود.

البته باید این را بدانید که این اولین دروغی نیست که HTC به مشتریانش گفته است. سال ۲۰۱۴ هم HTC اعلام کرد که گوشی‌های (HTC One (M۸ و (HTC One (M۷ بروزسانی به اندروید ۵ را ۹۰ روز پس از دریافت بروزرسانی از گوگل دریافت خواهند کرد. در آن مورد هم وعده HTC عملی نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا نه اینکه سامسونگ خیلی راست میگه من هم اچ تی سی دارم هم سامسونگ
      تاحالا واسه سامسونگم آپدیت نیومده ولی واسه اچ تی سیم همیشه آپدیت اومده و من خیلی راضیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج