۳۷۸۵۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

مسی: توپ طلا شایسته ی اینیستا است

لیونل مسی یکشنبه شب موفق شد تا با زدن ۲ گل مقابل بتیس، از رکورد افسانه ای گرد مولر پیشی بگیرد

سایت گل: یکشنبه شب رئال بتیس در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا میزبان بارسلونا بود . در این بازی لیونل مسی با زدن هر دو گل تیمش موفق شد تا بارسا با کسب سه امتیاز این بازی، به صدرنشینی مقتدرانه اش در لالیگا ادامه دهد.

مسی در حالی این بازی را آغاز کرد که به دلیل مصدومیتی که هفته گذشته در بازی بارسا در دور ششم رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برخورد با آرتور گریبانگیر او شده بود، ممکن بود شانس حضور دراین بازی را از دست بدهد. اما مسی بازگشت ؛ او در حالی بازی مقابل بتیس را آغاز کرد که قبل از آغاز این بازی، تعداد گلهایش در سال ۲۰۱۲، ۸۴ گل بود و تنها یک گل دیگر تا رکورد گرد مولر فاصله داشت ولی مسی با دو گلی که دراین بازی زد، توانست از رکورد افسانه ای گرد مولر که ۸۵ گل در یک سال میلادی بود و حدود ۴۰ سال پابرجا مانده بودعبور کند.

مسی: توپ طلا شایسته ی اینیستا است

مسی در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این رکورد به خاطر معنا و مفهومی که دارد واقعا زیباست ولی مهمترین نکته این بود که این برد به ما کمک می کند تا فاصله مان را با سایر تیم ها حفظ کنیم.»

مسی در مورد روند بازی یکشنبه شب گفت:« می دانستیم که آمدن و بازی کردن در خانه بتیس کار سختی خواهد بود؛ چون بتیس خیلی خوب بازی می کند و شرایط خوبی هم در لالیگا دارد. این برد، برای ما برد خیلی مهمی بود. » او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باز هم برای شکستن رکورد و پشت سرگذاشت چالشی دیگر تلاش خواهد کرد یا خیر هم گفت:«هدف من در آغاز سال جدید میلادی این است تا بار دیگر و ازنو برای کسب تمام افتخارات و قهرمانی های ممکن تلاش کنم.»

او همچنین درمورد به ثمر رساندن گلهای بیشتر برای هرچه بیشتر کردن فاصله با رکورد گلهای گردمولر در طول یک سال میلادی گفت:« من تلاش می کنم که اگر بتوانم، گلهای بیشتری بزنم تا بتوانم رکوردم را بهبود بخشیده و کار را برای بازیکن بعدی ای که می خواهد آن را بشکند، سخت تر کنم. ولی جدای از شوخی، می خواهم به حرکت دراین مسیر ادامه بدهم. واقعا خوشحالم که بعد از آن ترس و وحشت روز چهارشنبه ، دوباره به زمین چمن بازگشته ام. این لذت بخش است و رکورد فوق العاده ای هم در این بازی در اختیار گرفتم.»

بخش پایانی صحبت های مسی در مورد توپ طلا بود:«برایم مهم نیست اگر بگویند که توپ طلا به اینیستا رسیده؛ اگر آندرس (اینیستا) به این جایزه برسد، به خاطر تمام آنچه در دنیای فوتبال به نمایش گذاشته، شایستگی اش را دارد. این جایزه ای برای تمام اعضای رختکن بارسا خواهد بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      عاشقتم مسی
      خیلی خوبه و همه ی صفات اخلاقیش 20
      کیا دوسش دارن؟
      هر کی دوسش نداره برام نظر نده

      پاسخ ها

      • Maryam***

        من دوسش ندارم فقط رونالدووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج