۳۷۸۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عصبانیت رویانیان از خبرنگاران:

رویانیان: شما خبرنگاران ژوزه را اخراج کردید!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مسئولیت برکناری سرمربی این تیم با خبرنگاران است، گفت: شما خبرنگاران با خبری که منتشر کرده‌اید کمک می کنید مانوئل ژوزه پولش را کامل بگیرد که این مایه تاسف است.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مسئولیت برکناری سرمربی این تیم با خبرنگاران است، گفت: شما خبرنگاران با خبری که منتشر کرده‌اید کمک می کنید مانوئل ژوزه پولش را کامل بگیرد که این مایه تاسف است.

دقایقی پس از آنکه خبرنگاران از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بیرون آمدند و خبر انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت روی رسانه‌های خود قرار دادند، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به پارکینگ ساختمان باشگاه و جایی که خبرنگاران حاضر بودند مراجعه کرد.

رویانیان که بسیار عصبانی و ناراحت بود با صدای بلند خبرنگاران را نسبت به ارسال اخبار نادرست شماتت کرد و با یکی دو خبرنگار هم درگیری لفظی پیدا کرد.

رویانیان در جمع خبرنگاران گفت: شما مصالح مملکت و نظام ما را زیر سوال می‌برید. من گفتم کمیته فنی به مانوئل ژوزه امتیاز پایینی داده است و ما ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده در خصوص ژوزه تصمیم می گیریم اما بعضی خبرگزاری‌ها زده‌اند ژوزه اخراج شده است چرا کاری می‌کنید که سه میلیارد تومان به ما ضرر بزنید.

خبرنگاری خطاب به رویانیان گفت شما در جلسه اعلام کردید یحیی گل محمدی سرمربی موقت است و علی پروین هم در کنار او کار خواهد کرد. رویانیان در واکنش به این جمله با عصبانیت گفت:‌ اصلاً شما سرمربی را انتخاب کنید شما که همه کاره هستید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فعلاً گل محمدی هدایت تیم را بر عهده دارد تا درباره مانوئل تصمیم گیری کنم. شاید مانوئل برگردد. این طبیعی است که در غیاب مانوئل باید گل محمدی تیم را تمرین بدهد.

رویانیان با همان عصبانیت خود افزود: چرا خبر می‌زنید که مانوئل عزل شده است؟ این خبر برای ما مشکل ساز می‌شود. همان خبرنگاری که این خبر را زده باید پول مانوئل را بدهد!

وی با بیان اینکه دنبال گرفتن استعفا از مانوئل ژوزه است گفت: من از ژوزه گله دارم. ما او را امروز به کمیته فنی دعوت کردیم اما در این جلسه حاضر نشد. متاسفانه شما کمک می‌کنید ژوزه پولش را کامل بگیرد. شما خبرنگاران ژوزه را برکنار کردید و مسئولیت برکناری ژوزه هم با شماست!

" من باید با مانوئل صحبت کنم اما شما نمی‌گذارید ما به توافق برسیم" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب تاکید کرد: بار دیگر می‌گویم که ما ژوزه را اخراج نکردیم. باشگاه تصمیم گرفت ژوزه یک مقدار استراحت کند‌! یک مقدار به ما فرصت بدهید بعد از جلسه کمیته فنی قرار بود با مانوئل صحبت کنیم. شاید با او به توافق برسیم.

رویانیان در پایان صحبت‌هایش گفت که خبر اخراج ژوزه را از مدیر روابط عمومی باشگاه شنیده است. وی وقتی با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه هیچ خبرگزاری خبر اخراج ژوزه را مخابره نکرده است مواجه شد، خطاب به حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: شما رئیس روابط عمومی هستید نباید این طوری به من خبر بدهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج