۳۷۹۱۳۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

«زیر آسمان شهر ۴» به کجا رسید؟

«زیر آسمان شهر۴» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی مهران مهام در بیش از ۵۰قسمت تهیه و تولید می‌شود.

روزنامه صبا: «زیر آسمان شهر۴» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی مهران مهام در بیش از ۵۰قسمت تهیه و تولید می‌شود.

سری چهارم سریال «زیر آسمان شهر»به نویسندگی سیروس میمنت در حال نگارش طرح قرار دارد. حضور بازیگرانی چون مهران غفوریان، حمید لولایی، نصراله رادش، اشکان اشتیاق و ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر۴» قطعی است.

مهام با اشاره به روند این مجموعه به ما توضیح داد: در حال حاضر ما در حال طراحی قصه هستیم. مرحله ساخت، زمانی انجام می‌شود که ما طرح را به شبکه بدهیم و کار تصویب شود. هنوز این مراحل را طی نکرده‌ایم و اکنون طراحی را با فضا امروزی انجام می‌دهیم و قصه را می‌نویسیم و بعد از طراحی، سازمان کار را تایید و تصویب خواهد کرد. اما باید بگویم که تا‌به‌امروز حدود ۸۰درصد از طراحی کلی کار انجام شده است.

مهام با مقایسه فضای سری جدید «زیر آسمان شهر» نسبت به سری قبل آن توضیح داد: فضای این کار نمی‌تواند به هیچ عنوان مثال سری قبل باشد چون آن دوران فضای دهه هفتاد بود الان دهه نود هستیم. ما به‌دنبال فضای امروزی و چند کاراکتر و پرسوناژ جدید و بروز هستیم که بتوانیم در این سریال از آنها استفاده کنیم.

لوکیشن این سریال به آپارتمانی دیگر منتقل شده و سطح اجتماعی ساکنان بالاتر رفته است. همچنین در این سریال از شخصیت‌های جدید نیز استفاده خواهد شد که به‌عبارتی تازه‌به‌دوران‌رسیده هستند و در کنار آن درباره موضوع ازدواج و دغدغه جوان‌ها نیز صحبت می‌شود. «زیر آسمان شهر۴» در بیش از ۵۰قسمت برای شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

وی که تهیه‌کنندگی سریال «پنچری» را نیز برعهده دارد درباره پروسه تولید آن مجموعه نیز گفت: تابه‌امروز نگارش دو قسمت از سریال «پنچری» تمام شده و سیناپس ۶ قسمت آن نیز نوشته شده است. مجموعه «پنچری» قطعا زودتر انجام می‌شود زیرا قسمت‌های آن در حال نگارش است. پیش‌تولید این پروژه را اواخر شهریورماه شروع می‌کنیم و همان موقع برای بستن قرارداد و انتخاب بازیگران هم اقدام خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز مصطفوی کلجاهی از تبریز

      سلام بر مهران غفوریان عزیزوگرامی..بی صبرانه منتظر این سریال بسیار عالی هستیم..هرجا که مهران عزیز هست..آنجا خنده..تفریح.تبسم و شادی موج میزند

    • احد زرعی

      با سلام و درود بر مهران عزیز ؛واقعا" تمام کارهای مهران یکی از یکی خوب و عالیه و حرفی ندارند مخصوصا" زیر آسمان شهر و تک تک بازیگرانش که استادانه انتخاب شده بودند و بنده لحظه شماری میکردم برای دیدنش ؛هم پخشش رو تو خونه نگاه میکردم و هم تکرارش رو تو مغازه؛ و صد حیف که تو سری جدید استاد فقید جناب آقای کیومرث ملک مطیعی نخواهند بود روحشان شاد و یادشان گرامی.

    • الهام

      سلام خسته نباشید/@***
      میخواستم بدونم نصرالله رادش با همون نقش برزو به این سری جدیدش برمیگرده؟

    • نادر

      فقط نصر الاه رادش ویوسف تیموری و کامران ملک مطیعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج