۳۷۹۹۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی های نکسوس به آخر خط رسیدند!

تا پیش از این، بارها شنیده ایم که شرکت اچ تی سی قصد دارد امسال هم در همکاری با گوگل، گوشی های نکسوس را تولید و روانه بازار کند. با این حال، براساس تازه ترین گزارش ها، اگرچه درست است که اچ تی سی قصد تولید این گوشی ها را دارد، ولی قرار نیست که با نام نکسوس وارد بازار شوند.

وب سایت تک شات: تا پیش از این، بارها شنیده ایم که شرکت اچ تی سی قصد دارد امسال هم در همکاری با گوگل، گوشی های نکسوس را تولید و روانه بازار کند. با این حال، براساس تازه ترین گزارش ها، اگرچه درست است که اچ تی سی قصد تولید این گوشی ها را دارد، ولی قرار نیست که با نام نکسوس وارد بازار شوند.
گوشی های نکسوس به آخر خط رسیدند!

آنچه که واضح است، این است که به استناد بسیاری از شایعاتی که تاکنون شنیده ایم، گوگل قصد دارد استفاده از نام نکسوس را متوقف کرده و از این پس گوشی های هوشمند خود را با همان نام گوگل روانه بازار کند. این گزارش جدید نیز در همین راستا است و می توان نسبت به صحت آن مطمئن بود. همچنین شنیده شده که گوشی های گوگل از لحاظ قابلیت های نرم افزاری، با گوشی های نکسوس متفاوت خواهند بود.

آنچه که باعث جذابیت گوشی های نکسوس بوده، دست نخورده بودن نسخه اندرویدی است که روی آنها نصب می شود. همچنین، گوشی های نکسوس همیشه اولین دستگاه هایی هستند که بروزرسانی های نرم افزاری گوگل را دریافت می کنند. حال انتظار می رود که این گوشی های جدید با نام گوگل دارای قابلیت های نرم افزاری جدید و تغییراتی در رابط کاربری باشند. این بدان معنا است که گوگل احتمالا برخی قابلیت های اندروید را صرفا در این گوشی ها عرضه خواهد کرد که به نفع خریداران آنها خواهد بود.

با این اوصاف، معلوم نیست که چه آینده ای در انتظار گوشی ها و تبلت هایی است که با نام نکسوس تولید شده اند. ذکر این نکته نیز ضروری است که تمام این گفته ها هنوز در حد شایعه هستند و هیچ یک به تایید رسمی گوگل نرسیده اند. پس بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی ها، در باور این شایعات کمی محتاط باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج