جاباما
۳۸۰۳۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربران iOS

اینستاگرام در اکانت توییترش اعلام کرد که نسخه‌ی به روزرسان این اپلیکیشن برای iOS به کاربران اجازه می‌دهد که با دو انگشت خود روی عکس‌ها و ویدیوها، آن‌ها را زوم کنند.

مجله دیجی کالا - ساناز حسینی: اینستاگرام در اکانت توییترش اعلام کرد که نسخه‌ی به روزرسان این اپلیکیشن برای iOS به کاربران اجازه می‌دهد که با دو انگشت خود روی عکس‌ها و ویدیوها، آن‌ها را زوم کنند.
قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربران iOS
این قابلیت جدید در سرتاسر اینستاگرام قابل استفاده خواهد بود. قابلیت Pinch to Zoom روی هر عکس یا ویدیویی که در فید استاندارد خودتان یا پروفایل‌های دیگران و هم‌چنین در سربرگ اکسپلور می‌بینید کار می‌کند. اینستاگرام اعلام کرد که این ویژگی برای دستگاه‌ای اندوریدی نیز طی هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود.

سال‌هاست که قابلیت زوم کردن روی عکس‌ها و ویدیوها برای بزرگنمایی از سوی کاربران درخواست می‌شده است. اینستاگرام ویدیویی را برای معرفی این قابلیت منتشر کرد که در آن چگونگی کار کردن با آن مبهم به‌ نظر می‌رسد، اما سایت عکاسی پتاپیکسل ظاهرا توانسته کارایی این ویژگی جدید را به نمایش بگذارد.

این‌طور به نظر می‌رسد که زمانی که روی عکس‌ها و ویدیوها زوم می‌کنید، افکت لایت‌باکس رخ می‌دهد و قسمت زوم شده از کادر اصلی عکس بیرون می‌آید. این یک روش خیلی راحت برای دیدن جزییات است، اما اگر زیاد زوم کردید و احساس کردید که همه چیز کمی زمخت به‌نظر می‌رسند تعجب نکنید، اینستاگرام ظرفیت آپلود عکس‌های ۱۰۸۰ پیکسلی را هنوز دارد. البته سازندگان این برنامه، در طول چند ماه گذشته ویژگی‌های زیادی را به این برنامه اضافه کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج