جاباما
۳۸۰۳۵
۱ نظر
۵۱۲۶
۱ نظر
۵۱۲۶
پ

ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

اتو کشیدگی و برازندگی چرم درست همان چیزی است که دراین روزهای سرد و زیبا به آن احتیاج دارید؛ روزهایی که هوا به شما اجازه می‌دهد بیش از هر زمانی لباس‌های خاص و متفاوت بپوشید پس لباس‌های چرم را امتحان کنید


ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

مجله ایده آل : معمولا هر کسی چرم نمی‌پوشد به خصوص چرم طبیعی، حتی می‌توان گفت کسانی که چرم می‌پوشند شخصیت‌ خاصی دارند ، حتی شاید این جمله به گوش‌تان خورده‌باشد که چرم‌ خاصیت شخصیت‌دهی دارد، اما چه کسانی به سراغ این پوشش خاص می‌روند؟ شاید آنهایی که ترجیح می‌دهند آراسته و غیراسپرت باشند مثلا یک کت چرم می‌تواند فرد را کاملا جدی و آراسته و کاری نشان ‌دهد. اما از طرف دیگر این روزها فصل چرم است چون نه آنچنان گرم است که در آن عرق کنید و نه آنچنان نازک که در این روزهای پر از باد سردتان شود .

ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

پای پوش چرمی

اگر معمولا لباس های رسمی می‌پوشید یا بیشتر عادت دارید شلوار فاستونی به پا كنید، حتما باید یك كفش كاملا رسمی داشته باشید، این كفش چرم با هر رنگ شلواری به راحتی هماهنگ می‌شود و می‌تواند هم برای جلسات اداری مناسب باشد و هم مجالس و مهمانی‌ها. مدل آن كاملا ساده است بنابراین هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

داشتن یك كمربند مشكی برای همه آقایان ضروری است چون به راحتی می‌توانند با هر لباسی از آن استفاده كنند. پهنای این كمربند چندان زیاد نیست و سگك نقره‌ای نسبتا ساده‌ای نیز دارد و جنس آن تقریبا مات و صاف است.

ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

اسپرت‌پوشی چرمی

برای اسپرت‌پوش‌ها

این مدل كت را به آقایان اسپرت‌پوش پیشنهاد می‌كنیم. برش‌هایی كه روی كت وجود دارد آن را كاملا غیررسمی كرده‌است، مثلا برش‌های روی آرنج یا مدل جیب‌ها یا حتی مدل روی شانه‌ها. در واقع مدل آن به‌گونه‌ای است كه به راحتی با هر شلواری از كتان گرفته تا جین یا... هماهنگ می‌شود. جنس آن نیز از چرم گوسفندی است كه به نسبت چرم گاوی بسیار نرم‌تر است و در نتیجه شما در آن احساس راحتی بیشتری خواهید كرد.

ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

جیب‌جادار

این مدل با جیب‌های فراوانی كه دارد می‌تواند به‌خوبی به وسایل شما نظم دهد به‌طوری كه دیگر لازم نیست برای پیدا كردن كوچك‌ترین چیزی تمام كیف را زیرورو كنید. همچنین برای در دست گرفتن آن هم می‌توانید با توجه به سلیقه خود از دسته‌ یا از بند بلند رودوشی آن استفاده كنید.

برای محافظت از شلوارتان

بعضی‌ها عادت دارند كه همیشه كلیدهای‌شان را در جیب شلوار یا كت‌شان می‌گذارند، این مدل جاكلیدی به راحتی در جیب شلوار هم جا می‌شود بدون اینكه فرم جیب را خراب كند.

دوست كاغذهای شما

اگر به‌دنبال كیفی می‌گردید كه بتوانید به راحتی وسایل و پوشه‌های خود را در آن جای دهید به‌گونه‌ای كه برگه‌هایتان كاملا صاف و بدون آسیب باقی بماند، اندازه این كیف كاملا مناسب است. ۲ رنگ چرمی كه روی این كیف كار شده كاملا ظاهر متفاوتی به آن داده‌است و به راحتی با هركفش قهوه‌ای هماهنگ می‌شود.‌

هم زیبا و هم گرم

این روزها كلاه در بین آقایان طرفـــداران بسـیاری دارد به‌خصوص آقایانی كه لباس‌های اسپرت می‌پوشند. این كلاه چرم می‌تواند كاملا چهره‌ای خاص به شما ببخشد و جنس آن به‌گونه‌ای است كه برای روزهای سرد زمستان كاملا مناسب است.

فقط برای شلوارهای اسپرت

اگر در طول روز مسافت زیادی را پیاده‌روی می‌كنید حتما باید كفشی راحت بپوشید؛ كفشی كه پاهایتان خیلی در آن عرق نكند. این كفش چرم تقریبا شبیه كتانی است بنابراین پا در آن بسیار راحت خواهد بود، جنس كفه و روی آن از چرم است و در نتیجه پا به راحتی در آن نفس می‌كشد و اصلا بو نمی‌گیرد البته مدل آن به‌گونه‌ای است كه تنها با شلوارهای اسپرت مثل جین و كتان هماهنگ می‌شود.

كارت‌هایتان گم نمی‌شود

اگر به‌دنبال یك كیف پول زیبا می‌گردید كه تمام مدارك و پول‌هایتان به راحتی در آن جا شود این كیف‌پول ایده‌آل است به‌خصوص اینكه در آن بسته می‌شود و دیگر نگران گم شدن یا ریختن مدارك و پول‌هایتان نخواهید بود. البته اندازه و شكل آن به‌گونه‌ای است كه در جیب جا نمی‌شود و برای آقایانی مناسب است كه همیشه یك كیف دستی همراه دارند.


ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان

با کلاس‌های چرم‌پوش

برای مدیران

جنس این مانتو از چرمی كاملا انعطاف‌پذیر است كه در نتیجه تن‌خور راحتی خواهد داشت چون خیلی شق نمی‌ایستد و تحرك شما را محدود نمی‌كند و می‌توانید در آن راحت باشید، برش‌های روی آن نیز زیبایی آن را بیشتر می‌كنند. رنگ و مدل آن به‌گونه‌ای است كه هم می‌تواند برای یك جلسه كاری مناسب باشد و هم برای مهمانی خودمانی در رستوران‌ها. برای مجالس شب نیز می‌توانید آن را با رنگ‌های سنگین تركیب كنید.

این کیف سن نمی‌شناسد

اگر به‌دنبال كیفی هستید كه هم رنگی خاص داشته ‌باشد و هم بتوان آن را با لباس‌های مختلف هماهنگ كرد، بدون شك از این كیف خوش‌تان خواهد آمد. رنگ سماقی آن می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی كند و مدل ساده آن نیز به‌گونه‌ای است كه هم برای خانم‌های جوان مناسب است و هم برای خانم‌های با سن بالاتر. درون كیف جیب‌های فراوانی وجود دارد و یك بند بلند رودوشی نیز دارد، زیپ سرتاسری آن نیز می‌تواند خیال شما را از بابت حفاظت وسایل‌تان راحت كند.

كیف پول مطمئن

این كیف پول علاوه بر اینكه ظاهر زیبایی دارد، می‌تواند به‌خوبی مدارك و پول‌های شما را در خود نگه دارد، كیف پول از ۲ قسمت تشكیل شده؛ یك قسمت كه در دسترس‌تر است و بیشتر برای قراردادن پول‌ها مناسب است و قسمت دیگر كه در و دكمه‌ای جداگانه دارد كه برای كارت‌ها و مدارك شما مناسب است.

خانه‌ای مناسب برای كلیدهای شما

با این جاسوئیچی بامزه و كوچك كلید‌های شما كاملا سامان می‌گیرند و دیگر در كیف‌تان سر و صدا نخواهند كرد چون به راحتی درون جاكلیدی جای می‌گیرند.

راحتی برای پای شما

اگر به‌دنبال یك كفش ساده و سنگین هستید بدون شك این مدل می‌تواند نظر شما را جلب كند به‌خصوص رنگ آن‌كه كاملا جلوه‌ای خاص دارد. پاشنه این كفش چندان بلند نیست و می‌توانید به راحتی برای جلسات اداری یا مهمانی‌ها از آن استفاده كنید.

ست های چرم پیشنهادی برای شیک پوشان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kati

      modelesh khsoshgele

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج