جاباما
۳۸۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تیم ملی برابر بحرین ۱۰ نفره هم پیروز نشد

تیم ملی فوتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در هفتمین دوره رقابت های غرب آسیا شرکت کرده است، پس از آنکه در نخستین دیدار خود برابر عربستان به تساوی دست پیدا کرد، در شرایطی در دومین دیدار خود برابر بحرین به تساوی رسید که این تیم ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بود!

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در هفتمین دوره رقابت های غرب آسیا شرکت کرده است، پس از آنکه در نخستین دیدار خود برابر عربستان به تساوی دست پیدا کرد، در شرایطی در دومین دیدار خود برابر بحرین به تساوی رسید که این تیم ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بود!

شاگردان کارلوس کی روش عصر امروز چهارشنبه در دومین دیدار خود در هفتمین دوره مسابقات غرب آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال بحرین رفتند و در پایان برابر این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا دومین تساوی بدون گل تیم ملی ایران در این مسابقات رقم بخورد.

در این دیدار که به قضاوت "علی سالم" در ورزشگاه "الصداقه" کویت برگزار شد، تیم ملی ایران توسط امید نمازی از روی نیمکت هدایت می شد و کارلوس کی روش از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود. تیم ایران نسبت به دیدار با عربستان چند تغییر داشت اما عملکرد کلی تیم مثل دیدار با عربستان بود.

در نیمه اول بازیکنان ایران نتوانستند موقعیت زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کنند و در شرایطی که بحرین از دقیقه ۲۶ به دنبال اخراج "محمد طایف" ۱۰ نفره به بازی ادامه داد، اما گلی رد و بدل نشد تا امید شاگردان نمازی به نیمه دوم باشد.

در ۴۵ دقیقه دوم بازی ایران تیمی هجومی بود و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما ظاهرا تیم ایران با هدایت کی روش با گل زدن قهر کرده و راه باز کردن دروازه حریفان را به خوبی نمی داند.

تیم ملی فوتبال ایران که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه خود راهی هفتمین دوره مسابقات غرب آسیا شده است، در بازی اول برابر عربستان به تساوی رسیده بود. در گروه دوم این مسابقات علاوه بر ایران و بحرین، تیم های عربستان و یمن نیز حضور دارند که تیم کشورمان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود روز شنبه ۲۵ آذر به مصاف یمن خواهد رفت. از گروه های سه گانه یک تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کند و بهترین تیم دوم نیز راهی این مرحله خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mak

      هم به پیروز نشد؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج