۳۸۱۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حامد حدادی را بازی نمی دهند اما ...

ملی پوش تیم بسکتبال ممفیس از اینکه در این فصل بازی نمی کند ناراحت است اما می گوید انگیزه اش را از دست نداده و با تمام توان مبارزه می کند.

خبرگزاری ایسنا: ملی پوش تیم بسکتبال ممفیس از اینکه در این فصل بازی نمی کند ناراحت است اما می گوید انگیزه اش را از دست نداده و با تمام توان مبارزه می کند.


حامد حدادی درباره شرایطش در تیم بسکتبال ممفیس، اظهار کرد: شرایطم در این فصل همانند سال‌های گذشته است اما بازی به من نمی‌رسد. مربی تیم صحبت کرده بود اگر حامد آماده باشد یا چنین و چنان باشد از او استفاده می‌کنم، اما این اتفاق نمی‌افتد. از این که بازی نمی‌کنم خیلی ناراحتم، اما بی‌انگیزه نشدم و با تمام توان کارم را ادامه می‌دهم. ممفیس را دوست دارم و با این که همیشه روی نیمکت هستم با هر گل تیم خوشحالی می‌کنم. همیشه آماده‌ام تا به تیم کمک کنم. هر لحظه می‌توانم در خدمت تیم باشم چون ممفیس را دوست دارم.

حامد حدادی را بازی نمی دهند اما ...

سنتر ایرانی تیم بسکتبال ممفیس ادامه داد: در این سال‌ها یاد گرفته‌ام هر لحظه برای کمک به تیم آماده باشم. اگر خوب باشم می‌تواند اتفاق‌های دیگری بیفتد، اما زمانی که می‌بینم در موقعیت‌هایی می‌توانم به تیمم کمک کنم، اما باز هم بازی به من نمی‌رسد ناراحت می‌شوم. مربی شرایط و تفکرات خودش را دارد، اما خیلی سخت است که به همه بازی برسد، جز من. پنجمین سالی است که بازی نمی‌کنم و این برایم خوب نیست. در تمرین‌های پیش فصل حضور داشتم و در سه هفته‌ ۱۵ کیلو وزن کم کردم. روزانه پنج ساعت تمرین می‌کردم و یک مربی اختصاصی داشتم تا برنامه‌هایم را زیر نظر بگیرد. آماده بودم تا بازی کنم که این گونه نشد.
حامد حدادی

بهترین سنتر آسیا، افزود: مربی سلیقه‌ای کار می‌کند، این اتفاق پیش از فصل نیز برایم افتاد. در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل بازیکنان به میدان می‌روند تا اشتباه‌هایشان تصحیح شود، اما باز هم کنار گذاشته شدم. این موضوع باعث شد تا باز هم عقب بیفتم، اما تمرین‌هایم را اضافه کردم تا جبران کنم. به دنبال فرصت هستم تا زمانی پیش بیاید و از آن استفاده کنم.

حدادی درباره وضعیت فصل جدید لیگ برتر بسکتبال نیز به ایسنا، گفت: با چند تن از بازیکنان تیم ملی صحبت می‌کنم و اخبار لیگ را نیز دارم. دو تیم از لیگ خارج شده‌اند و تعداد باشگاه‌ها کم شده است. هم اکنون یکی، دو سالی است که تیم‌ها ثبات ندارند و این برای بسکتبال خوب نیست. متاسفانه لیگ ایران همانند سه یا چهار سال قبلی نیست و کیفیتش پایین آمده و دلیلش هم معلوم نشده است. چرا ذوب‌آهن برای فوتبالش، بسکتبال را تعطیل می‌کند؟ این تیم قدمت بسکتبال بود و چندین ملی‌پوش پرورش داده چرا اجازه می‌دهند چنین اتفاقی بیفتد؟ متاسفانه لیگ حرفه‌ای نیست و بازیکنانش هم حرفه‌ای نیستند. اگر لیگ حرفه‌ای بود که پنج سال پیاپی یک باشگاه قهرمان نمی‌شد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران ادامه داد: زمانی که ثبات نباشد لیگ پیشرفت نمی‌کند و نتیجه‌اش یکنواختی می‌شود. فصل قبل حفاری اهواز از من خواست برایش بازی کنم، اما نتیجه‌اش چه شد؟ گفتند حامد بیا تا تیم حفظ شود. حضورت برای بازیکنان و استان انگیزه است. در نهایت هم هیچ اتفاقی نیفتاد و امسال منحل شد. چرا اجازه می‌دهند افرادی که تنها برای پول کار می کنند بالای سر بسکتبال خوزستان باشند و پول بازیکنان را ندهند؟ باورتان نمی‌شود فصل قبل که به سفر می‌رفتیم اجازه نمی دادند بچه‌ها هر غذایی که می‌خواهند بخورند و تنها من حق انتخاب داشتم. در آن زمان چیزی نگفتم تا روحیه تیم از دست نرود،‌ اما نشد. سکوت کردم ، اما دیگر حدی دارد. پول من را ندادند هیچ اما چرا این همه بازیکن را از بین بردند؟

سنتر تیم بسکتبال ممفیس با اشاره به تغییر بازیکنان خارجی حفاری در فصل قبل به ایسنا گفت: کدام باشگاه در یک فصل آنقدر بازیکن خارجی تغییر می‌دهد؟ آن مربی خارجی که به درد بسکتبال خوزستان می خورد را اخراج کردند. واقعا نمی‌دانم آقای مشحون چطور با آنها کار می‌کرد؟ هم اکنون نیز یک مشت جوان را بیکار گذاشته‌اند و آینده‌شان را خراب کردند. مهدی برون چرا تیم ندارد؟ برادرم را آوردم تا کنارم باشد و انگیزه تمرین به دست بیاورد اما پول او را هم ندادند. بعد پشت سرم حرف زدند که پول حامد حرام است. کدام پول؟ مگر من بازیکنی‌ هستم که بخواهم کسی را جابجا کنم؟ برادرم شوق حضور در کنارم را داشت، اما حرف‌هایی دیگری زدند. تا امروز برای کسی پارتی بازی کرده‌ام؟ خواستم قدمی برای استان و شهرم بردارم، اما به من نارو زدند. متاسفانه کاری ‌کردند که پشیمان شوم. به این فکر نکردند که حدادی یک روز بر می‌گردد، اما دیگر نمی‌خواهد برای اهواز بازی کند، چون ناراحت است.


حامد حدادی را بازی نمی دهند اما ...

وی ادامه داد: آنقدر پول و نفت در استان است، اما تیم در لیگ شرکت نمی‌کند. چرا افرادی سر کار هستند که به جای هزینه در بسکتبال استفاده های دیگری می‌کنند؟ همان زمان پیشنهاد ۲۰۰ هزار دلاری داشتم، اما به خاطر اهواز قبول نکردم که اشتباه کردم . کل بسکتبال خوزستان در حاشیه است. حتی خواستم شکایت کنم تا پولم را بگیرم، اما از کی شکایت کنم؟ از خودم برای خودم شکایت کنم؟ افتخارم اهوازی بودن است، اما آن مجموعه این گونه نیست و به فکر خودش است. هم اکنون می‌گویند تیم بومی در استان دارند. صنایع بومی است یا پتروشیمی؟ اگر بومی‌اند امیر بهادرزاده کجاست؟ چرا تیم ندارد؟ کدام استان چنین پتانسیلی در بسکتبال دارد؟ شرایط را که می‌بینم از این طرف دنیا حرص می خورم. جوانانی که به مدیران اعتماد می‌کنند اما سرنوشتشان خراب می‌شود. پس از این که به آمریکا بازگشتم گفتند که حامد برای حفاری کار نکرد، اما نمی دانند که خودشان چه کار می‌کنند. حفاری قدر من را ندانست و تنها به بسکتبال استان ضربه زد.

حدادی همچنین مدعی شد: متاسفانه آدم‌هایی را دیده‌ام که تنها به دنبال پر کردن جیب‌هایشان هستند و با پول بازیکنان برای خود مغازه خریدند.

حدادی در پاسخ به این سوال که حضور سرمربی تیم ملی در یک باشگاه لیگ برتری را چطور می‌بینی، تصریح کرد: مشکلی نیست. سرمربی تیم ملی آمریکا هم در کالج‌ها مربیگری می‌کند. هیچ مشکلی ندارد چرا که هر کس صاحب اختیار است. در بسیاری از کشورها مربی‌های ملی در تیم‌های باشگاهی حضور دارند، اما مشکل من رفتاری است که با هاشمی شد. واقعا چرا یک مربی که قهرمان شد باید بیرون باشد؟ چرا مربی‌های خوب بیرون هستند؟ سعید فتحی و مصطفی هاشمی چرا در بسکتبال نیستند؟ هاشمی مهرام را قهرمان کرد و برکنار شد. از هر کس هم می‌پرسم دلیلش را نمی داند، پس از این به بعد هر کس قهرمان شد را بر کنار کنیم. با این شرایط آقای بچیروویچ مهرام را قهرمان کند برکنار خواهد شد. به نظر من این اتفاق درست نیست و امیدوارم مسئولان مهرام خیلی واضح صحبت کنند و برای روشن شدن مساله دلیل اصلی این اتفاق را بگویند.

وی در ادامه به اتفاق دیدار دو تیم مهرام و همیاری زنجان و برخورد ناظر بازی با صمد نیکخواه بهرامی اشاره کرد و گفت: وظیفه ناظر مسابقه این نیست که وارد میدان شود و به بازیکنی توهین کند. او وظیفه دارد تا بازی را شرح دهد. باید به بازیکن ملی احترام گذاشته شود. صمد کاپیتان تیم ملی ایران است و باید از او حمایت شود. صمد یکی از بهترین هاست و همیشه در میدان خطاهای زیادی روی او انجام می شود اما نباید بی احترامی صورت بگیرد.

حدادی در پایان افزود: اگر ملی پوشان از یکدیگر حمایت کنند چنین اتفاق هایی نمی‌افتد. اگر من پشت صمد، مهدی،‌ اوشین و بقیه باشم و دیگران هم چنین حمایتی انجام دهند دیگر چنین اتفاق هایی نمی افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج