جاباما
۳۸۱۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تعویض‌ هایی که منجر به اعتراض شد

بازیکنان بزرگ اغلب تعویض شدن در بازی را دوست ندارند و این اعتراضشان را به شکل‌های گوناگون نشان می‌دهد.

روزنامه آرمان: بازیکنان بزرگ اغلب تعویض شدن در بازی را دوست ندارند و این اعتراضشان را به شکل‌های گوناگون نشان می‌دهد. مدل‌های ایرانی اعتراض به تعویض در سالیان گذشته دست ندادن با سرمربی، رفتن به رختکن، لگد زدن به ساک پزشکی، شکستن شیشه رختکن(البته به دلیل سرخوردن!) و حتی خروج از ورزشگاه بوده است. اعتراض به تعویض فقط در بین بازیکنان ایرانی دیده نمی شود بلکه در بین فوتبالیست‌های روز دنیا نیز دیده شده است. سه‌شنبه هفته قبل لیگ قهرمانان اروپا هالک مهاجم برزیلی زنیت تعویض شد. وی پس از تعویض شدن مثل بچه‌ها با سرمربی تیم قهر کرد و حتی باشگاه زنیت را تهدید به خروج از تیم کرد. این بار اول نبود که یک بازیکن در سطح اول فوتبال جهان به تعویض اعتراض کرده و رفتار عجیب از خود نشان داده است. احتمالا دفعه آخر هم نخواهد بود که این اتفاق رخ می‌دهد. در زیر با چند تعویضی جنجالی دیگر دنیای فوتبال آشنا می‌شویم.

کارلوس توس (منچسترسیتی- بایرن مونیخ)

تعویض‌ هایی که منجر به اعتراض شد

پس از آن ماجرا، روبرتو مانچینی اعلام کرد، توس دیگر برای منچسترسیتی به میدان نخواهد رفت و این باعث شد تا این مهاجم آرژانتینی چند ماه از ترکیب به دور باشد که البته باعث شد او یک دل سیر گلف بازی کند. بعدها با عذرخواهی توس او به ترکیب فیروزه‌ای پوشان برگشت.

وس فودرینگهام (سوئیندون تاون - پرستون)

پائولودی کانیو مهاجم سابق ایتالیا را با جنجالی بودنش می‌شناسیم اما شاید همین مرد جنجالی نیز زمانی که سرمربی سوئیندون بود با جنجال تعویض بازیکنش آشنا نبود. وقتی فودرینگهام دروازه‌بان سوئیندون روی یک گل خورده اشتباه کرد و دی‌کانیو او را تعویض کرد ، فودرینگهام نزد تماشاچیان رفت تا بقیه بازی را نزد آن‌ها ببیند. دی کانیو پس از بازی گفت: گلر جوان تیمش غیر حرفه‌ای ترین بازیکنی بوده است که در طول دوران ورزشی‌اش دیده است.

فرناندو تورس (چلسی- بایرن مونیخ)

تعویض‌ هایی که منجر به اعتراض شد

شاید فکر کنید که قهرمانی در لیگ قهرمانان به معنای پایان هر ناراحتی خواهد بود اما این قانون در خصوص قهرمانی چلسی صدق نمی کند. زمانیکه فرناندو تورس در ترکیب اصلی نبود، خیلی ناراحت شده بود و این ناراحتی خودش را نیز از دوربین های تلویزیونی پنهان نکرد او حتی در لیست پنالتی زنان چلسی هم نبود. با این شرایط و پس از بازی تورس گفت : بسیار ناراحتم. هیچ وقت در زندگی ورزشی‌ام اینقدر ناراحت نبودم. توقع داشتم فیکس بازی کنم با ادامه این روند از چلسی خواهم رفت. البته بهتر است بدانید که تورس کل فصل قبل را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

آدام لیائیچ (فیورنتینا- نوارا)

مربیان معمولا به واکنش بد بازیکنان در هنگام تعویض سعی میکنند بی‌تفاوت باشند. اما در مورد دلو روسی سرمربی فیورنتینا قضیه فرق می کرد. آدام لیائیچ خرید جدید منچستر یونایتد و بازیکن وقت فیورنتینا از تعویض خود برابر نوارا اصلا راضی نبود و زمانی‌که با حالت غرولند زمین را ترک می کرد و مغرورانه با سرمربی دست داد با واکنش شدید دلو روسی روبه‌رو شد. دلو روسی سپس نزد لیائیچ آمد و در کمال ناباوری با وی به مشاجره و زد و خورد پرداخت. بعد از این اتفاق روسی عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی برای مسئولان فیورنتینا کافی نبود و آن‌ها این مربی را از کار برکنار کردند. اندکی بعد نیز آدام لیائیچ از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tabriz

      میداوودی - استقلال

      خلعتبری - ذوب آهن

      پولادی - پرسپولیس

      برهانی - استقلال و ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج