۳۸۱۷۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش آيت الله جنتی به تخريب های پيامکی

آيت الله احمد جنتي در چندسال گذشته هدف حملات رسانه اي بسياري بوده است. چه از طريق سايت‌هاي اينترنتي و شبکه‌ها مجازي و چه به وسيله شبکه پيام کوتاه تلفن همراه در داخل و خارج.

روزنامه ابتکار: آيت الله احمد جنتي در چندسال گذشته هدف حملات رسانه اي بسياري بوده است. چه از طريق سايت‌هاي اينترنتي و شبکه‌ها مجازي و چه به وسيله شبکه پيام کوتاه تلفن همراه در داخل و خارج.

اين موضوع اگرچه پيش از اين سبب واکنش برخي از چهره‌هاي سياسي اصولگرا نيز گرديد،اما اخيرا خود وي نيز به اين تخريب‌ها واکنش نشان داد.

دبير شوراي نگهبان مي‌گويد که «اين موضوع قطعا براي من يک توفيق است» وي درگفت وگو با ارگان ستاد نماز جمعه تهران گفت: اين موضوع قطعا براي من يک توفيق است. جمله‌اي حضرت امام فرمودند که اگر آمريکا از ما خوشحال بود در خودمان شک کنيم.

اگر او با ما دشمني کرد حقانيت خودمان را باور کنيم. به نظر من اگر کساني که تخريب مي‌کنند حزب اللهي باشند نماز شب خوان باشند آدم بايد در خودش شک کند. اما اگر افراد بي مبالات تخريب مي‌کنند اين اتفاقا مايه خوشحالي است. انسان از مذمت افراد صالح بايد براي خود نگران شود.

آيت الله جنتي همچنين درباره کاهش حضور خود در نماز جمعه تهران توضيح داد: من از نظر جسمي غير از مسئله سن، بيماري و ناراحتي خاصي ندارم. فقط مسئله کهولت سن و عوارض ناشي از آن است. بحمدالله و با لطف خدا به لحاظ جسمي در سلامت هستم. منتهي کم تر شدن حضور در نماز جمعه جهات ديگري علاوه بر مسئله جسماني داشت.

من فکر مي‌کنم کساني که در سنين بالا قرار مي‌گيرند بايد کمي مشاغل خود را کم کنند و به فکر افزايش علم و عمل خودشان باشند، گذشته‌ها را جبران کنند. چرا که اگر در اين ايام نتوانند کاري بکنند ديگر فرصتي ايجاد نخواهد شد. امروز بحمدالله افراد جوان و تازه نفسي هستند که هم بروز هستند و هم بيشتر مطالعه دارند و بهتر مي‌توانند خطبه بخوانند. لذا تصور کردم که بايد اين کار مقدس را به جوان ترها سپرد.

دبير شوراي نگهبان در بخش ديگري از اين مصاحبه گفت: امکاني براي حضور مجدد فتنه گران در صحنه انتخابات وجود ندارد و آنها حتي نبايد توهم اين حضور مجدد را داشته باشند. فتنه گران بزرگترين خيانت را به نظام اسلامي و مردم انجام دادند و لطمه سنگيني به کشور زدند. اينها نشان دادند نه به قانون اساسي، نه به فقه اسلامي و نه اخلاق اسلامي اعتقاد و التزامي ندارند.

امروز ارتباط فتنه گران با خارج و دشمنان انقلاب کاملا محرز شده است و اين مسئله در پرونده‌هاي اين افراد که در دادگاه‌ها تشکيل شده و در اعترافات آنها کاملا روشن است. ايا اين افراد حائز شرايط سنگين اصل ۱۱۵ هستند که مجددا بخواهند در عرصه انتخابات حاضر شوند. اينها به نظام و مردم خيانت کردند و دشمنان انقلاب را شاد کردند.

مساجد و پايگاه‌هاي بسيج را آتش زدند، به دستگاه عزاداري اباعبدالله(عليه السلام) در عاشورا جسارت کردند به ساحت مقدس امام خميني(ره) اهانت کردند و... مطمئنا امکان حضور مجدد اينها در صحنه انتخابات وجود ندارد. مردم اين افراد را به عنوان مجرم مي‌شناسند و هيچ وقت حاضر نمي‌شوند حضور دوباره آنها را بپذيرند.

جنتي در باره امکان حضور« کساني که حاضر نشدند از فتنه برائت بجويند » در انتخابات نيز گفت: آنها هم امکان حضور در صحنه انتخابات را نخواهند داشت. چرا که: من رضي بفعل قوم فهو منهم. ما قاتلين امام حسين(عليه السلام) را در زيارت عاشورا لعن مي‌کنيم به کساني هم که به اين جنايت در عاشورا رضايت دادند لعن مي‌فرستيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م رضا

      آرزوی سلامتی برای ایشان و تمام دلسوزان دارم.
      ((((( ما هم قاتلین امام حسین (ع) و کسانی که به فاجعه عاشورای 88 رضایت دادند و اعلام برائت نکردند لعن می فرستیم.

    • حسين 67

      اونايي كه اين اس ام اس ها رو به راحتي پخش ميكنن و ميخندند ولله بلله تلله(قسم جلاله) ميخورم واسه دونه دونه اس ام اس هايي كه پخش ميشه بايد جواب بدهند.
      حديث داريم دنيايي عبادت كن خوب باش نميدونم نماز بخون اگر كسي رو مسخره كرده باشيم هيچ كدوم بدرد نميخوره. بايد بري رضايتش رو جلب كني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج