۳۸۱۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناراحتی سرمربی تیم ملی از بی دقتی مهاجمان در بازی با بحرین

کی روش: برای گلزنی دیگر چه می خواهید؟

برخورد کی روش با ملی پوشان پدرانه تر از اردوهای دیگر است. یکی از نکاتی که باعث برخوردگرمتر سرمربی عبوس با بازیکنان می شود، سن پایین آنهاست.

کی روش: برای گلزنی دیگر چه می خواهید؟

تماشا: تیم ملی در کویت روزهای آرامی را می گذراند. نه از ملی پوشان حاشیه ساز در تیم خبری است، نه از عصبانیت های همیشگی کی روش. پدیده های جوان لیگ برتر روزهای بی سر و صدایی را در هتل «میسیونی» کویت دارند. هر چند که در رختکن بعد از بازی با بحرین سرمربی از ملی پوشان راضی نبود.

ملی پوشان که از جمعه دو هفته پیش به کویت رسیده بودند، تا پنجشنبه گذشته حق خروج از هتل را نداشتند. کی روش از روز اول به ملی پوشان جوان اولتیماتوم داده بود تا روز صعود از گروه حق تفریح خارج از هتل ندارند. آنها در شش روز ابتدایی، تنها برای تمرین یا بازی با اتوبوس تیم ملی از هتل خارج می شدند.

البته حضور ملی پوشان در هتل هم برای شان سخت نگذشت. اینترنت پرسرعتی که هتل «میسیونی» دارد، کاری کرده که ملی پوشان از «هتل نشینی» راضی باشند؛ فرصتی که باعث شده پدیده های جوان لیگ برتر ساعت های زیادی را آنلاین باشند و به صفحه فیس بوکشان برسند.

ناراحتی کی روش از مهاجمان

برخورد کی روش با ملی پوشان پدرانه تر از اردوهای دیگر است. یکی از نکاتی که باعث برخوردگرمتر سرمربی عبوس با بازیکنان می شود، سن پایین آنهاست. اگر تا پیش از این خبر فریادهای کی روش را حتی در بازی های تدارکاتی تیم ملی می شنیدیم، حالا او نشانی از مربی عصبی گذشته را ندارد. بعد از بازی اول غرب آسیا با عربستان کی روش به رختکن تیم رفت و به ملی پوشان گفت: «از همه شما ممنونم. شما ثابت کردید که آینده فوتبال ایران هستید.»

البته کی روش پس از توقف صفر - صفر تیم ملی با بحرین 10 نفره دیگر آن سرمربی آرام بازی با عربستان نبود. او پس از پایان بازی چند دقیقه در رختکن با کسی حرف نزد اما پیش از اینکه ملی پوشان رختکن را ترک کنند، آنها را جمع کرد و فریاد زد: «نمی دانم شما دیگر برای گلزنی چه موقعیتی می خواهید. این همه فرصت گلزنی داشتید اما همه را خراب کردید. باید این بازی را با اختلاف چند گل می بردیم اما یک امتیاز از ما گرفتند. ما این یک امتیاز را به آنها هدیه دادیم.»

کی روش بیشتر این حرف ها را رو به مهاجمان تیم ملی گفت. خطاب به مهرداد اولادی، احمد حسن زاده، یعقوب کریمی، مهدی نظری و پیام صادقیان. فورواردهایی که در بازی با بحرین فرصت های زیادی را خراب کرده بودند. البته چهره در هم ملی پوشان جوان تیم ملی باز هم باعث شد کی روش با آرامش تیم را از رختکن خارج کند.

آخرین جمله او به ملی پوشان در رختکن این بود: «باز هم می گویم. شما آینده فوتبال ایران هستید. قدر خودتان را بدانید. شما که با این سن پایین اینقدر خوب موقعیت می سازید، باید یاد بگیرید توپ ها را هم گل کنید.»


بعد از قهرمانی سوغاتی می خریم!

کی روش پس از بازی با بحرین در مسیر بازگشت از ورزشگاه آرامتر بود. او حتی در لابی هتل به ملی پوشان خبر داد که پنجشنبه برای چند ساعت آزاد هستند. این حکم آزادی ملی پوشان پس از قرنطینه شش روزه در هتل بود. جوانان تیم ملی به چند مرکز خرید نزدیک هتل رفتند و چند ساعتی را در آنجا گشتند. البته بعضی از آنها هیچ خریدی نکردند و به هتل برگشتند. یکی از آنها می گفت: «برای خرید سوغاتی زوده. صبر می کنیم بعد از اینکه قهرمان شدیم، سوغاتی می خریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج