۳۸۲۶۷۶
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

راز تناسب اندام آنا ایوانویچ، قهرمان تنیس

خانم آنا ایوانویچ قهرمان ۲۸ ساله تنیس است. با او درباره تناسب اندام و میان وعده هایی که بعد از یک تمرین طولانی می خورد صحبت کرده ایم. او از تمرینات قدرتی بیزار است اما عاشق دویدن است.

وب‌سایت فیتامین: خانم آنا ایوانویچ قهرمان ۲۸ ساله تنیس است. با او درباره تناسب اندام و میان وعده هایی که بعد از یک تمرین طولانی می خورد صحبت کرده ایم. او از تمرینات قدرتی بیزار است اما عاشق دویدن است.

راز تناسب اندام آنا ایوانویچ، قهرمان تنیس

یک وعده غذای معمولی آنا…

آنا می گوید: " من اصلا غذاهای سرخ کردنی نمی خورم.". او در روز بازی ماهی و سبزیجات می خورد. غذاهای ساده راز موقیت اوست: او از خوردن سس، قند و شکر یا نمک خودداری می کند. اما از چربی های غیر اشباع مثل آووکادو و آجیل استفاده می کند.

وقتی نوبت به کربوهیدرات ها می رسد به جای استفاده از نان و پاستا، او از برنج، پلو اسپانیایی و پلو ایتالیایی استفاده می کند. وقتی به ایتالیا می رود اصلا دلش نمی خواهد برگردد!

چه چیزی همیشه در کیف خود همراهش دارد …

آنا عاشق میان وعده های سالم است و همیشه مقداری از آنها همراه خود دارد. به ویژه وقتی که می خواهد به فرودگاه برود و برنامه هایش غیر قابل پیش بینی است، از این میان وعده ها استفاده می کند. میان وعده های مورد علاقه او موز، و شکلات های مارک لارابار و ترک هستند. او به شوخی می گوید به اندازه مصرف یک خانواده در کیفم میان وعده دارم!

ورزش های مورد علاقه او ….

از آنجا که یک مسابقه تنیس ۲ الی ۳ ساعت طول می کشد، خانم آنا اهمیت انجام حرکت های استقامتی را می داند تا بتواند در طول مسابقه تمرکز خود را حفظ کند. دویدن به او کمک می کند استقامت بیشتری پیدا کند.

راز تناسب اندام آنا ایوانویچ، قهرمان تنیس

او می گوید: "من عاشق دویدن هستم، چون باعث می شود ذهنم آرام شود. حتی زمانی که برنامه ام با انجام ورزش های دیگر کاملا پر است باز هم سعی می کنم صبح ها ۳۰ الی ۴۰ دقیقه در هوای آزاد بدوم تا روز خوبی را آغاز کنم. او عاشق یوگا هم هست و هر روز حداقل ۱۵ دقیقه حرکات یوگا انجام می دهد.

شیوه آرایش کردن او که باعث می شود همیشه شاداب به نظر برسد …

وقتی که خانم آنا را از نزدیک ببینید متوجه می شوید حتی یک خط آرایش هم در صورت او نیست! پس راز زیبایی او چیست؟ او قبل از مسابقه از اسپری مو استفاده می کند تا موهایش را بالا نگه دارد تا روی صورتش نریزد و یک کرم ضد آفتاب می زند، همین و بس!

آنا در اوقات فراغت چه می کند ….

وقتی که او مسابقه ندارد یا سر کار نیست، مطالعه می کند و کارهای شخصی اش را انجام می دهد. سریال های تلویزیونی تماشا می کند. با دوستانش به رستوران می رود و گاهی رژیم غذایی خود را مخصوصا برای خوردن پیتزا و همبرگر می شکند! اما این کار را بعد از انجام تمرینات سخت انجام می دهد و از آنها به عنوان جایزه برای خودش استفاده می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج