۳۸۲۷۰۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت آب امسال افزایش نمی‌یابد

علی‌رغم مابه‌التفاوت چشم‌گیر بین قیمت تمام شده آب و آنچه به مردم عرضه می‌شود، معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی به‌طور قطع اعلام کرد که در سال ۱۳۹۵ هیچ افزایش قیمتی برای آب صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: علی‌رغم مابه‌التفاوت چشم‌گیر بین قیمت تمام شده آب و آنچه به مردم عرضه می‌شود، معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی به‌طور قطع اعلام کرد که در سال ۱۳۹۵ هیچ افزایش قیمتی برای آب صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

علیرضا دائمی اظهار کرد: آخرین مساله‌ای که در بحث آب مطرح بوده این است که به ازای هر مترمکعب از آب شهری مبلغی برای تامین آب روستایی اختصاص یابد که این مساله نیز ارتباطی با افزایش قیمت آب ندارد.

وی افزود: براساس تبصره ۶ بند (ج) وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آبهای شهری به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب ۱۵۰ ریال از مشترکان آب دریافت و به خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

به گفته معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی، ۱۰۰ درصد وجوه دریافتی تا سقف ۷۰ میلیارد تومان از محل حساب مذکور صرفا جهت آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد.

دائمی با بیان این‌که اعتبار مذکور براساس شاخص کمبود آب شرب سالم بین استان‌های کشور در مقاطع سه‌ ماهه از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که توزیع می‌شود، ادامه داد: این مساله بدین منظور است تا پس از مبادله موافقت‌نامه بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها و یا سازمان عشایری هزینه شود.

وی با بیان این که سال‌های گذشته نیز این اتفاق حادث می‌شد، تصریح کرد: تنها تفاوت آن با سال گذشته این است که سقف اقتصاد در سال‌های قبل ۳۹ میلیارد تومان بود که امسال به ۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی با بیان این که این مساله در قانون بودجه سال ۱۳۹۵ دیده شده است، تاکید کرد: این مساله هیچ ارتباطی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      قبض اب امسال حداقل سی درصدبیشترازپارسال است مردم که بی سوادنیستندحلاقیمت اب راگران نکرده باشیداینقدربندوتبصره وارزش افزوده اضافه کردیدکه برای مشترک سی چهل درصدبیشترازسال قبل است پس لطفا منت سرما تگذارید

    • اصفهانی

      ....... ازمردم عزیزمیخواهم یک نگاهی به قبض هایشان بنمایندمردم که بهترازشمامسولین متوجه اند که آبونمان آب فاضلاب مالیات تبصره و....به قبض هااضافه شده که قیمت آب خودبه خودبالارفته ازمعاون وزیرهم درخواست مینمایم اینقدرجوش نزنندبرای سلامتیشان ضرردارد.

    • بدبخت

      ایشون اگه مرده بره یک لیوان آب از شیر منزل مردم اهواز بخوره در صمن قیمت آب باید منطقه ای بشه باتوجه به عمل آوری

    • رضا فتاحی پور

      اول سالارى که گران شد مگه خواب بودن که نفهمیدن انقدر دارن که متوجه گرانی نمی شوند سواره ازحال پیاده خبرنداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج