۳۸۲۷۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساخت ربات عاطفی توسط سونی

سونی در زمینه تولید روبات‌های مختلف تجارب زیادی دارد اما جدیدترین روباتی که این شرکت در دست ساخت دارد، کاملا متفاوت از روبات‌هایی خواهد بود که تا به امروز طراحی و تولید شده‌اند.

وب سایت تک شات: سونی در زمینه تولید روبات‌های مختلف تجارب زیادی دارد اما جدیدترین روباتی که این شرکت در دست ساخت دارد، کاملا متفاوت از روبات‌هایی خواهد بود که تا به امروز طراحی و تولید شده‌اند. سونی هفته جاری در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در برلین اعلام کرد که در حال کار بر روی روبات جدیدی است که می‌تواند با انسان‌ها به صورت عاطفی ارتباط برقرار کند.
ساخت ربات عاطفی توسط سونی

این خبر در کنفرانس خبری سونی در ایفای امسال توسط مدیر عامل این شرکت یعنی Kaz Hirai تایید شد. هیرای اعلام کرد که شرکتش در حال ساخت روباتی است که انسان‌ها می‌توانند نوعی پیوند عمیق با آن ایجاد کنند به این ترتیب این روبات نه تنها می‌تواند برای انجام امور مختلف روزانه به مالک خود کمک کند، بلکه از لحاظ عاطفی نیز همدم مالکش خواهد بود.

سونی هنوز جزییات زیادی درباره این روبات جدید در دست ساخت ارایه نداده اما مدیر عامل این شرکت به کاربران اطمینان داده است که بدون شک مجذوب این محصول جدید خواهند شد و مشتاق خواهند بود که اخبار مربوط به مراحل طراحی و تولید آن را با دقت دنبال کنند.

با این حال بدون شک بسیاری از کاربران تمایلی به اشتراک احساسات خود با روبات‌ها نخواهند داشت، زیرا این ترس وجود دارد که در آینده‌ای نه چندان دور روبات‌ها بسیار قدرتمند شده و کنترل جوامع انسانی را در دست بگیرند.

اما هیرای اشاره کرده که در این زمینه هیچ جای نگرانی نیست زیرا در نهایت این انسان‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند هوش مصنوعی تعبیه شده در روبات‌ها خطرساز باشند یا نه. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمانی رونمایی از این روبات و ارایه داده‌های بیشتر درباره آن منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج