۳۸۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جزییات آزادی مهدی هاشمی از زندان

وکیل مدافع «مهدی هاشمی» گفت که آزادی موکلش از طریق تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: وکیل مدافع «مهدی هاشمی» گفت که آزادی موکلش از طریق تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی صورت گرفته است. فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک‌شنبه شب پس از حدود سه ماه بازداشت موقت از زندان اوین آزاد شد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی با بیان اینکه مهدی هاشمی با صدور قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی از سوی بازپرس آزاد شده است، گفت: سند ملک حدودا ۱۰۰۰ متری واقع در دزاشیب متعلق به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در دهه ۵۰ یعنی قبل از انقلاب خریداری شده و بعدها به هشت واحد آپارتمانی برای فرزندان و بستگان ایشان تبدیل شد به عنوان وثیقه نزد مقامات دادسرا تودیع شده است.

وی افزود: مهدی هاشمی با این قرار آزاد شده و این آزادی تا زمانی است که پرونده به دادگاه ارسال شود و دادگاه حکم قطعی صادر کند.

علیزاده طباطبایی در مورد اتهاماتی که برخی سایت‌ها با تعداد مختلف به مهدی هاشمی منتسب کرده‌اند، گفت: هنوز کیفرخواست صادر نشده تا ببینیم اتهامات مهدی هاشمی چیست و من که وکیل او هستم هنوز از این اتهامات خبر ندارم.

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران شامگاه یک‌شنبه در خبری در این باره اعلام کرد که «مهدی هاشمی» پس از تکمیل تحقیقات و با تودیع وثیقه مناسب از زندان آزاد شده است.

غلامحسین اسماعیلی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار حقوقی ایسنا با تایید خبر آزادی مهدی هاشمی گفت که آزادی وی بر اساس تصمیمات مقامات قضایی و با ارائه وثیقه انجام شده است.

وی افزود: مهدی هاشمی شامگاه روز یک‌شنبه از زندان اوین آزاد شد.

مهدی هاشمی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه روز یک‌شنبه ۲ مهرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) پس حدود ۳ سال زندگی در لندن وارد تهران شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از بازگشت، به دادسرای اوین مراجعه و در نهایت بازداشت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamid

      سلام.من ايميل اقاي شريفي نيا را ندارم.ولي اگر شما دارين براش اين پيامو بفرستين.يکشنبه ساعت 11 27 اذر ماه شاهرود.اين بازيگر همراه با عوامل واستادش اقاي ميرباقري .هنوز اماده نبودند.اقاي بازيگر در پياده رو ايستاده بودند.رسم ادب سلام کردم وگفتم خوشحال ميشم اقاي شريفي نيا عکس بگيريم.با غرور خاصي خودش را کنار کشيد وانگار چيزي نشنيده هست...متاسفم براي خودم که چرا رو انداختم..اقاي شريفي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج