جاباما
۳۸۳۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فرار گوگل از اتهام انحصار طلبی در دقیقه ۹۰

منابع نزدیک به گوگل می گویند این شرکت در حال رسیدن به توافقی با کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای در امان ماندن از جریمه کلان مالی است.

خبرگزاری فارس: منابع نزدیک به گوگل می گویند این شرکت در حال رسیدن به توافقی با کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای در امان ماندن از جریمه کلان مالی است.

گوگل ۲۰ ماه است که از سوی این کمیسیون به انحصارطلبی تجاری متهم شده و چند هفته ای است به شدت تلاش می کند تا با حل و فصل اختلافات خود از تبعات گسترده آن جلوگیری کند.

گوگل برای رسیدن به این هدف قرار است تعهدات بسیار سفت و سختی به کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا بدهد، دالّ بر اینکه دیگر به هیچ وجه محتوای سایت های دیگر را در سرویس های مختلف خود کپی نکرده و ارائه نمی کند، مگر آنکه قبلاً موافقت آنها را به دست آورده باشد.

علاوه بر این آگهی دهندگان حق خواهند داشت عملکرد و نتایج ارائه تبلیغات خود بر روی سرویس های تبلیغاتی گوگل را با سرویس های مشابه مقایسه کنند. در بخش پایانی این نامه به شکایت شرکت های رقیب گوگل مانند مایکروسافت، یلپ و اکسپدیا پرداخته می شود. این شرکت ها گوگل را متهم کرده اند که با سوءاستفاده از تسلط خود بر بازار جستجوگرهای اینترنتی مانع نمایش اطلاعات مربوط به خدمات آنها در صفحه اول نتایج جستجوگر خود می شود.

گوگل قبول کرده که شرایط یکسانی برای رقبای خود قائل شود و جلوی انحصارطلبی تجاری را بگیرد. این در حالی است که دو طرف هنوز در مورد اخبار منتشر شده موضع گیری نکرده اند و رسیدگی به این مساله کماکان در جریان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج